Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen lijn..

Een lijn..

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is volgens jullie een goede lijn,
en hoe kun je het het beste in verhouding met andere dingen zien..

Ben zelf niet zo heel ervaren, dus weet niet echt goed hoe grootte lijnen er gemaakt moeten worden..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een goede lijn, is een hogesnelheidslijn!

:wave:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
pff 5 , ik leg er 1 neer :beer:

maar ik ben natuurlijk ook de man dan he :openmouth:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ha-ha

A.u.b. beetje serieus antwoorden, want aan die ''humoristische shit'' heb ik niet zoveel :) , b.v.d.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een goede lijn, is een hogesnelheidslijn!
Klik om te vergroten...

ik zal zo vriendelijk zijn even te vertalen

: fuck coke, ik heb speed :hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was eigenlijk bloed serieus... :confused:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leg maar een stuk of 8 lijnen uit je gram
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Addick zei:
Leg maar een stuk of 8 lijnen uit je gram
Klik om te vergroten...

Ja, dat doe ik ook altijd. Vind het ook wel leuk om soms 4 lijne te legge van een gram, maar dan heb je ook echt ziek dikke lijnen :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of lange! :P
f
friscoLid
01-01-2024, 00:00
#10
:k
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oei, nog ne frisco?

Als je 5 lijnen legt uit 1 gram dan word je wel hard afgeript denk ik
f
friscoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soma zei:
Oei, nog ne frisco?

Als je 5 lijnen legt uit 1 gram dan word je wel hard afgeript denk ik
Klik om te vergroten...
nee hoor ik leg gewoon bijzonder lange, dikke lijnen
to each his own
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Soma zei:
Oei, nog ne frisco?

Als je 5 lijnen legt uit 1 gram dan word je wel hard afgeript denk ik
Klik om te vergroten...
tis frisKo :rolleyes:
ja idd nog ne frisko wannabe precies...

ontopic : ik leg uit 1 gram(dus 1000mg en geen 700mg) 4 a 5 lijnen...
maar neem aan mij maar geen voorbeeld...
als beginnend gebruiker kan je er toch zeker het dubbel of iets minder uit halen... :wave:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
^hehe wou net zeggen, ik haalde toen ik nog gebruikte een lijn of 8 uit een gram.

Maar meestal kreeg ik meer.... 1,2 of 1,3 zelfs. Dan ging er dus wat meer uit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is dat een coke dingetje, tellen hoeveel lijnen je uit een gram haalt? Dat valt bij mij in de categorie nawegen. Thuis komen en je sealtje nawegen want stel je voor dat een 0.001 gram te weinig inzit. Tis toch maar drugs, en ik denk dat je hard na moet gaan denken als je zulke dingen belangrijk gaat vinden. Neigt naar obsessief gedrag en dat riekt naar een dikke verslaving!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Is dat een coke dingetje, tellen hoeveel lijnen je uit een gram haalt? Dat valt bij mij in de categorie nawegen. Thuis komen en je sealtje nawegen want stel je voor dat een 0.001 gram te weinig inzit. Tis toch maar drugs, en ik denk dat je hard na moet gaan denken als je zulke dingen belangrijk gaat vinden. Neigt naar obsessief gedrag en dat riekt naar een dikke verslaving!
Klik om te vergroten...
blijkbaar weet jij niet waar je over praat...
als je coke koopt maakt het idd uit hoeveel erin zit!!
wie spreekt er over .001gr???
meeste mensen krijgen immers maar 0.6 a 0.7
0.6 en 1gr is een immens verschil bij yayo :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik begrijp heus wel dat je je dik genaaid zou voelen wanneer je veel geld neer telt voor een product, en er dan minder in zou zitten dan je verwacht! Maar het leggen van lijnen is toch geen maatstaf om te kijken of de juiste hoeveelheid zich ook erin bevind? Ik bedoel je legt toch niet altijd dezelfde lijn neer? Daarom vroeg ik ook of het een coke ding is. Ik ken niet zoveel mensen die coke snuiven en heb dus ook geen weet van dat soort dingen!
En die 0.001 was een typefout/rekenfout, excuus! Was niet zo goed in exacte vakken vroeger... :flushed:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Is dat een coke dingetje, tellen hoeveel lijnen je uit een gram haalt? Dat valt bij mij in de categorie nawegen. Thuis komen en je sealtje nawegen want stel je voor dat een 0.001 gram te weinig inzit. Tis toch maar drugs, en ik denk dat je hard na moet gaan denken als je zulke dingen belangrijk gaat vinden. Neigt naar obsessief gedrag en dat riekt naar een dikke verslaving!
Klik om te vergroten...

Of je gooit gewoon niet graag geld weg...

Of je wilt een betrouwbare dealer.

Of je bent gewoon geen mongool....
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#19
leg gewoon 2 lijntjes eruit, geld moet rollen
r
rambo-berg-geitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frenky zei:
Addick zei:
Leg maar een stuk of 8 lijnen uit je gram
Klik om te vergroten...

Ja, dat doe ik ook altijd. Vind het ook wel leuk om soms 4 lijne te legge van een gram, maar dan heb je ook echt ziek dikke lijnen :grin:
Klik om te vergroten...


2 uit een halve, komt op het zelfde neer, maar dat standaard, is zuur in je portomonee geloof me...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."