Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHartkloppingen bij lijnen

Hartkloppingen bij lijnen

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sperzieboon weet je wat het is, De ene zegt weer je hard kan er zo mee stoppen en de ene zegt ach maakt niks uit? Maar ik neem dus aan dat als ik me grenzen houd dat er dan niks mis kan gaan.

Groetjes
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#2
hopeloos
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus ik moet maar altijd van het slechtste uitgaan?
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat dat betreft heb je helemaal gelijk, Een vriend van mij ( waar ik ook wel is mee snuif ) Gebruikt volgendsmij elk weekend daarom heb ik besloten dat het laatste wat ik ga gebruiken is met oud en nieuw, Voor de rest laat ik die rotzooi liggen.

Goed besluit of niet?

Groetjes
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik dit allemaal lees over die angst, hartkloppingen en rare gedachten de volgende dag, dan denk ik: ga er niet mee verder Tom. Het is jouw niet op het lijf geschreven. Een mens moet heel sterk in zijn schoenen staan om beheerst met cocaine om te kunnen gaan. Je dient zelfbewust te zijn en uiterst gedisciplineerd. Anders is het gevaar groot dat de coca met jou op de loop gaat.
Het risico van controleverlies en eventuele verslaving is erg groot. Misschien is dat gevaar nog wel stukken reeeler dan een hartaanval ofzo.

Dacht zelf toen ik er mee begon ook zo van 'dit is leuk om af en toe te doen' maar binnen enkele maanden was het 3x in de week en besefte ik dat ik moest gaan knokken om weer de baas te worden.

Zoek iets anders wat leuk is vriend :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je je dr aan kan houden is het een goed besluit ja
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
tom-knaapje zei:
Goed besluit of niet?
Groetjes
Klik om te vergroten...
Een heel goed besluit jongen. Je kan trots op jezelf zijn. :wink:
c
caatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sjee.. wat een bulshit allemaal. hartkloppingen door snuiven. Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ga iets doen met je leven, man! zet een goede cd op, drink een biertje met je vrienden en ga eens kijken in een revalidatiecentrum naar mensen die geschept zijn door een of andere idioot en dus nooit meer kunnen lopen.. Crisis.. Mensen zoals jij moeten een schop onder hun hol hebben. God, wat word ik
hier kwaad over.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welkom hier op het Drugsforum hier Caat maar een beetje relaxed s.v.p.!
Die harde, verwijtende toon in je reacties, die scheldwoorden... zo communiceren we hier niet met elkaar. Dit is een plek waar we ervaringen over drugs, liefde en seks met elkaar delen, elkaar proberen te helpen als er iets misgegaan is met dopegebruik, dat soort zaken dus. En er is ook volop ruimte voor humor en lol trappen in alle topics.

Voorop staat echter dat we elkaar serieus nemen en respecteren.
Ik geloof niet dat er hier op het DF iemand zit te wachten op personen die de drang hebben om hun ongenoegens af te reageren op de gebruikers hier.
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo ik snuif af en toe ( 1x per 2 maanden ofzo cocaine ) maar soms ben ik beetje nerveus en als ik de lijn dan neem krijg ik soms ineens hevige hartkloppingen ( snelle hartkloppingen ) word soms een beetje bang om een hardaanval ofzo te krijgen of is dit normaal?
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hartslag gaat omhoog als je gepakt heb ja. Dat is normaal, maar ik heb het ook 1 keertje heel extreem gehad toen werd ik ook even paniekerig.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb daar ook wel eens last van. Maar houd in je achterhoofd dat je een stimulerend middel gebruikt. Het raast dus je hartslag en je bloeddruk omhoog en soms komen daar hartkloppingen bij voor, zeker als je ook nog eens een beetje zenuwachtig bent.

Maar niks om je verder zorgen over te maken.
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kreeg ook altijd hartkloppingen bij het lijnen ... meestal omdat ik te snel af viel :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
bartje_v zei:
Ik kreeg ook altijd hartkloppingen bij het lijnen ... meestal omdat ik te snel af viel :grin:
Klik om te vergroten...


Zoiets zat ik me ook al te bedenken toen ik de titel las. :grin:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
xpressurself zei:
niks om je verder zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...


Inderdaad, we hebben allemaal hetzelfde onverwoestbare hart in de borstkast :rolleyes:
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

Hartkloppingen zijn nooit een goed teken lijkt me.
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt?
Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen?

Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#18
tom-knaapje zei:
Misschien licht het eraan dat ik beetje stress heb als ik het doe dat er iemand bovenkomt?
Want we doen het bij zon jonge boven maar zijn vader is meestal thuis dus ik ben dan beetje bang om gepakt te worden kan het hier aan liggen?

Want ben voor dat ik het doe ook beetje zenuwachtig omdat ik het maar paar keer gedaan heb
Klik om te vergroten...

Het kan natuurlijk tussen je oren zitten. Ik heb zo'n hele periode (begin) met blowen gehad dat m'n hart als een gek tekeer ging, was toen altijd zo stoned als een garnaal dat ik soms het idee had dat mijn hart het begaf :P

met coke e.d. is het echter logisch dat je hartslag versnelt. Dat hoort er wel gewoon bij, en als je dan door de zenuwe sneller gaat ademen zal dat nog wat erger zijn.

Ik weet niet wat jij verstaat onder hartkloppingen. Ik persoonlijk heb ook weleens die druk op me borst gehad van sos, maar ik heb zelf altijd wel het idee dat ik voel wanneer het foute boel is en wanneer niet. Ik zou zeggen, meet het aantal slagen per minuut. Na een paar flinke nakkies ligt die bij mij meestal wel rond de 100/120, en das te voelen ook :P
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#19
ParanoidAndroid zei:
Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

Hartkloppingen zijn nooit een goed teken lijkt me.
Klik om te vergroten...

nee dat klopt ook maar het is ook niet niks wat je in je lijf propt als je kijkt wat ze eraan toevoegen voordat de blaadjes pasta worden. Cement, ammonia, benzine, kalk etc. :wink:
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#20
xpressurself zei:
ParanoidAndroid zei:
Vind ik ook een beetje vreemd om te zeggen, "niks aan de hand". Hoe kun je iemand dat vertellen?

Hartkloppingen zijn nooit een goed teken lijkt me.
Klik om te vergroten...

nee dat klopt ook maar het is ook niet niks wat je in je lijf propt als je kijkt wat ze eraan toevoegen voordat de blaadjes pasta worden. Cement, ammonia, benzine, kalk etc. :wink:
Klik om te vergroten...

Denk niet dat de hartkloppingen door die dingen komen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."