Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHartkloppingen bij lijnen

Hartkloppingen bij lijnen

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke bedankt, Dus geen peuken roken alleen paar heizen van een joint en op het einde een halve joint voor het slapen.
S
Slim JimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uhh.. Ja zeker ? :tongueout:
Ik hoop dat je zelf wel weet wanneer je genoeg hebt en wanneer er iets fout aan het gaan is..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
tom-knaapje zei:
Het maakt me wel een beetje lang maar ik gebruik mnaar 1x in de 2 maanden ofzo en dan echt 0.3 of 0.4 gram ofzo af en toe jointje ertussen roken kan toch niks mis gaan dan?
Klik om te vergroten...
gast je gaat echt niet zomaar dood hoor...
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sperzieboon weet je wat het is, De ene zegt weer je hard kan er zo mee stoppen en de ene zegt ach maakt niks uit? Maar ik neem dus aan dat als ik me grenzen houd dat er dan niks mis kan gaan.

Groetjes
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
hopeloos
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dus ik moet maar altijd van het slechtste uitgaan?
t
tom-knaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat dat betreft heb je helemaal gelijk, Een vriend van mij ( waar ik ook wel is mee snuif ) Gebruikt volgendsmij elk weekend daarom heb ik besloten dat het laatste wat ik ga gebruiken is met oud en nieuw, Voor de rest laat ik die rotzooi liggen.

Goed besluit of niet?

Groetjes
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik dit allemaal lees over die angst, hartkloppingen en rare gedachten de volgende dag, dan denk ik: ga er niet mee verder Tom. Het is jouw niet op het lijf geschreven. Een mens moet heel sterk in zijn schoenen staan om beheerst met cocaine om te kunnen gaan. Je dient zelfbewust te zijn en uiterst gedisciplineerd. Anders is het gevaar groot dat de coca met jou op de loop gaat.
Het risico van controleverlies en eventuele verslaving is erg groot. Misschien is dat gevaar nog wel stukken reeeler dan een hartaanval ofzo.

Dacht zelf toen ik er mee begon ook zo van 'dit is leuk om af en toe te doen' maar binnen enkele maanden was het 3x in de week en besefte ik dat ik moest gaan knokken om weer de baas te worden.

Zoek iets anders wat leuk is vriend :wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je je dr aan kan houden is het een goed besluit ja
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
tom-knaapje zei:
Goed besluit of niet?
Groetjes
Klik om te vergroten...
Een heel goed besluit jongen. Je kan trots op jezelf zijn. :wink:
c
caatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sjee.. wat een bulshit allemaal. hartkloppingen door snuiven. Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ga iets doen met je leven, man! zet een goede cd op, drink een biertje met je vrienden en ga eens kijken in een revalidatiecentrum naar mensen die geschept zijn door een of andere idioot en dus nooit meer kunnen lopen.. Crisis.. Mensen zoals jij moeten een schop onder hun hol hebben. God, wat word ik
hier kwaad over.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Welkom hier op het Drugsforum hier Caat maar een beetje relaxed s.v.p.!
Die harde, verwijtende toon in je reacties, die scheldwoorden... zo communiceren we hier niet met elkaar. Dit is een plek waar we ervaringen over drugs, liefde en seks met elkaar delen, elkaar proberen te helpen als er iets misgegaan is met dopegebruik, dat soort zaken dus. En er is ook volop ruimte voor humor en lol trappen in alle topics.

Voorop staat echter dat we elkaar serieus nemen en respecteren.
Ik geloof niet dat er hier op het DF iemand zit te wachten op personen die de drang hebben om hun ongenoegens af te reageren op de gebruikers hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."