Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke... waarom? snap er niks van..

Coke... waarom? snap er niks van..

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
het doet juist fucking veelmet je alleen omdat je er zo nuchter onder blijft heb je het de eerste keren nog niet zo goed door
c
caatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok, leg mij nou eens uit wat Coke doet.
En dan bedoel ik 1 keer per maand, maar wel al een jaar of 3-4 lang..
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het vergif in Coke stapelt zich op in je vetreserves en na een jaartje of 4 zal je chronisch geiriteerd en rustelloos worden. Na 5 jaar wordt de situatie riskant: het drinken van een glas cola kan je dan fataal worden. Je zal hoe dan ook sterven als je doorgaat met Coke drinken :tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alles wat ik ooit over cocaine heb gezegd blijkt wellicht te positief na de geretardeerde levensvormen waar ik deze avond mee ben geconfronteerd.

Kalm en beheerst zoals gewoonlijk probeerde ik hem te helpen met zijn parabullshit, waarop hij zei: ''Je bent een misselijke vent'.''

Wederom was de ironie overdonderend en prachtig.

Cocaine is geniaal.

Voor de buitenstaander.
c
caatLid
01-01-2024, 00:00
#5
mmm... ok. Iedereen is anders.
Drinken vind ik lekker, maar eigenlijk is het vaak een beetje een vlucht. Pillen doe ik niet meer... It fries your brain. En coke... Ik heb het gewoon nooit begrepen.
Maar ik zie zoveel mensen om me heen in de weer met cocaïne, liegen over hun gebruik tegen mensen die dicht bij ze staan.. ik kan nauwelijks inschatten hoe vaak mensen om me heen het doen en wat het doet met hun attitude tov anderen. Ik merk dat ik er achterdochtig van word; hoe echt zijn deze mensen nog. Ligt hun onverschilligheid aan mij of aan die treurige drug?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#7
De vergelijking van coke, speed of LSD vind ik nogal vreemd... Het zijn allen hele andere drugs. De uitwerking van speed vind ik gewoon kut, terwijl ik van coke nergens last van heb. LSD is niet echt een drugs om te vaak te doen vind ik. De laatste tijd vind ik Coke wel wat hebben, je kan lekker praten en drinken en maakt me actiever, de dag erna sta ik fris op :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
coke, lekker afblijven

of het gewoon bij 1 of 2 nakkies houden, bij meer wordt ik toch niet gezellig
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ewie zei:
De vergelijking van coke, speed of LSD vind ik nogal vreemd... Het zijn allen hele andere drugs. De uitwerking van speed vind ik gewoon kut, terwijl ik van coke nergens last van heb. LSD is niet echt een drugs om te vaak te doen vind ik. De laatste tijd vind ik Coke wel wat hebben, je kan lekker praten en drinken en maakt me actiever, de dag erna sta ik fris op :)
Klik om te vergroten...

Typische reactie van een coke gebruiker, moet het op elkaar lijken dan??? Coke is gewoon slappe verslavende troep waar je op en duur na veel gebruik arrogant/irritant van word. Mijn periode van aantal maanden dagelijks cokegebruik is echt de minst boeiende periode van mijn leven geweest, was ook altijd blut... Werd er ook gierig van, als ik een lading zegels LSD of zak speed heb mag iedereen hebben, met coke hield het vaak na een of twee lijntjes op. Als je drugs gebruikt doe het dan goed :rock:, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough said
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Klik om te vergroten...

Omdat het de minst chemische is van je rijtje? Of misschien omdat het met mate gewoon 't lekkerste van die drie is, vanuit mijn oogpunt?!

Patrick a.k.a Spaceface zei:
Typische reactie van een coke gebruiker, moet het op elkaar lijken dan??? Coke is gewoon slappe verslavende troep waar je op en duur na veel gebruik arrogant/irritant van word. Mijn periode van aantal maanden dagelijks cokegebruik is echt de minst boeiende periode van mijn leven geweest, was ook altijd blut... Werd er ook gierig van, als ik een lading zegels LSD of zak speed heb mag iedereen hebben, met coke hield het vaak na een of twee lijntjes op. Als je drugs gebruikt doe het dan goed :rock:, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough said
Klik om te vergroten...

Peptalk?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
alcohol talk eerder denk ik :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
speeseend zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Klik om te vergroten...

Omdat het de minst chemische is van je rijtje? Of misschien omdat het met mate gewoon 't lekkerste van die drie is, vanuit mijn oogpunt?!

Patrick a.k.a Spaceface zei:
Typische reactie van een coke gebruiker, moet het op elkaar lijken dan??? Coke is gewoon slappe verslavende troep waar je op en duur na veel gebruik arrogant/irritant van word. Mijn periode van aantal maanden dagelijks cokegebruik is echt de minst boeiende periode van mijn leven geweest, was ook altijd blut... Werd er ook gierig van, als ik een lading zegels LSD of zak speed heb mag iedereen hebben, met coke hield het vaak na een of twee lijntjes op. Als je drugs gebruikt doe het dan goed :rock:, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough said
Klik om te vergroten...

Peptalk?
Klik om te vergroten...


Hehe nou nee, ik heb in mijn hele leven maar een stuk 15 keer pep op en veel te veel coke. Ben nu gelukkig alleen nog maar aan de psychedelica en MDMA :wink:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik had net een nakkie op vond het niks aan, het was om te kijken wat een paar van me vrienden er zo leuk van vinden. ik was lekker dronken neem 1 nakkie en het is weg vind het allemaal geen kut aan :P Nee mensen doe mij maar lekker eens in de zoveel tijd een lekkere paddo trip :grin:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Ewie zei:
De vergelijking van coke, speed of LSD vind ik nogal vreemd... Het zijn allen hele andere drugs. De uitwerking van speed vind ik gewoon kut, terwijl ik van coke nergens last van heb. LSD is niet echt een drugs om te vaak te doen vind ik. De laatste tijd vind ik Coke wel wat hebben, je kan lekker praten en drinken en maakt me actiever, de dag erna sta ik fris op :)
Klik om te vergroten...

Typische reactie van een coke gebruiker, moet het op elkaar lijken dan??? Coke is gewoon slappe verslavende troep waar je op en duur na veel gebruik arrogant/irritant van word. Mijn periode van aantal maanden dagelijks cokegebruik is echt de minst boeiende periode van mijn leven geweest, was ook altijd blut... Werd er ook gierig van, als ik een lading zegels LSD of zak speed heb mag iedereen hebben, met coke hield het vaak na een of twee lijntjes op. Als je drugs gebruikt doe het dan goed :rock:, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough said
Klik om te vergroten...

Je hebt ook mensen die wél de kracht hebben om ervanaf te blijven :rolleyes: ik gebruik zo'n 3 jaar af en toe coke (lees; 1 keer in de 2 maanden ongeveer). De prijs is een van de redenen. Dat gierige is ook goed te verklaren, coke is te duur om zomaar weg te geven. Als ik speed na een leuke avond overheb geef ik het vaak aan een goede vriend mee, omdat ik er toch de komende tijd geen zin meer in heb..
b
ben3012Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Klik om te vergroten...


2cb leg eens uit
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#16
speeseend zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Klik om te vergroten...

Omdat het de minst chemische is van je rijtje? Of misschien omdat het met mate gewoon 't lekkerste van die drie is, vanuit mijn oogpunt?!
Klik om te vergroten...

Misschien. Maar LSD en 2CB zorgen niet voor lichamelijke vergiftiging daar waar coke dat wel doet, overigens is het ook zeer moeilijk om verslaafd te raken aan LSD en 2CB. De meeste mensen raken er nooit aan verslaafd omdat het nou eenmaal niet verslavend is voor de doorsnee persoon. Dat is met coke wel even anders. (Zal nooit meer vergeten hoe kut ik me voelde na een beetje coke.)
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik dacht ook na m'n eerste lijntje dat het niks met je doet.. :wink: mja, eigenlijk blijft het gewoon veel te duur spul voor wat het met je doet..
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#18
TS, Ik snap er ook niet zoveel van hoor.

Natuurlijk, coke geeft je wat meer zelfvertrouwen en maakt je losser en nuchterder als je het een enkele keer gebruikt.

Maar als je het vaker gaat gebruiken komt de geestelijke craving om de hoek kijken en de gebruiker wordt arrogant, verwaand en egocentrisch. Het leuke van het begin is er dan ook al gauw vanaf. Bovendien gaat een gebruiker zich zonder coke in zijn lijf al snel miserabel en opgefokt voelen....reden voor een volgend lijntje om weer The King of the World te kunnen zijn.

Niets saaier dan coke-feestjes als je het mij vraagt, want men heeft meer oog voor de spiegel met de lijntjes (..."als ik ook nog maar wat krijg"... dus gierig en hebberig ja) dan dat men noch werkelijke aandacht voor elkaar heeft.
c
caatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sprak iemand die het kan weten.. en die zei dat recreatief gebruik van sos, dus een keer per maand maar dan wel al een jaar of 4 lang, iemand behoorlijk kan schaden. Niet goed meer bij emoties kunnen. Hij noemde het vluchtgedrag. En real life is nogal beangstigend.. I know.

Poeh.. waarom doen dit toch?
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#20
caat zei:
Sprak iemand die het kan weten.. en die zei dat recreatief gebruik van sos, dus een keer per maand maar dan wel al een jaar of 4 lang, iemand behoorlijk kan schaden. Niet goed meer bij emoties kunnen. Hij noemde het vluchtgedrag. En real life is nogal beangstigend.. I know.

Poeh.. waarom doen dit toch?
Klik om te vergroten...

Een keertje per maand en dat 4 jaar lang en dan hersenschade? Lijkt me wat overdreven.. Dat gaat met MDMA niet eens zo snel volgens mij :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."