#1
het doet juist fucking veelmet je alleen omdat je er zo nuchter onder blijft heb je het de eerste keren nog niet zo goed door
Ewie zei:De vergelijking van coke, speed of LSD vind ik nogal vreemd... Het zijn allen hele andere drugs. De uitwerking van speed vind ik gewoon kut, terwijl ik van coke nergens last van heb. LSD is niet echt een drugs om te vaak te doen vind ik. De laatste tijd vind ik Coke wel wat hebben, je kan lekker praten en drinken en maakt me actiever, de dag erna sta ik fris op![]()
, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough saidPatrick a.k.a Spaceface zei:Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Patrick a.k.a Spaceface zei:Typische reactie van een coke gebruiker, moet het op elkaar lijken dan??? Coke is gewoon slappe verslavende troep waar je op en duur na veel gebruik arrogant/irritant van word. Mijn periode van aantal maanden dagelijks cokegebruik is echt de minst boeiende periode van mijn leven geweest, was ook altijd blut... Werd er ook gierig van, als ik een lading zegels LSD of zak speed heb mag iedereen hebben, met coke hield het vaak na een of twee lijntjes op. Als je drugs gebruikt doe het dan goed, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough said
speeseend zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Omdat het de minst chemische is van je rijtje? Of misschien omdat het met mate gewoon 't lekkerste van die drie is, vanuit mijn oogpunt?!
Patrick a.k.a Spaceface zei:Typische reactie van een coke gebruiker, moet het op elkaar lijken dan??? Coke is gewoon slappe verslavende troep waar je op en duur na veel gebruik arrogant/irritant van word. Mijn periode van aantal maanden dagelijks cokegebruik is echt de minst boeiende periode van mijn leven geweest, was ook altijd blut... Werd er ook gierig van, als ik een lading zegels LSD of zak speed heb mag iedereen hebben, met coke hield het vaak na een of twee lijntjes op. Als je drugs gebruikt doe het dan goed, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough said
Peptalk?
Patrick a.k.a Spaceface zei:Ewie zei:De vergelijking van coke, speed of LSD vind ik nogal vreemd... Het zijn allen hele andere drugs. De uitwerking van speed vind ik gewoon kut, terwijl ik van coke nergens last van heb. LSD is niet echt een drugs om te vaak te doen vind ik. De laatste tijd vind ik Coke wel wat hebben, je kan lekker praten en drinken en maakt me actiever, de dag erna sta ik fris op![]()
Typische reactie van een coke gebruiker, moet het op elkaar lijken dan??? Coke is gewoon slappe verslavende troep waar je op en duur na veel gebruik arrogant/irritant van word. Mijn periode van aantal maanden dagelijks cokegebruik is echt de minst boeiende periode van mijn leven geweest, was ook altijd blut... Werd er ook gierig van, als ik een lading zegels LSD of zak speed heb mag iedereen hebben, met coke hield het vaak na een of twee lijntjes op. Als je drugs gebruikt doe het dan goed, als je lekker los wil komen en slap wilt ouwehoeren kun je ook een paar biertjes pakken scheelt je weer 50 euro. Enough said
ik gebruik zo'n 3 jaar af en toe coke (lees; 1 keer in de 2 maanden ongeveer). De prijs is een van de redenen. Dat gierige is ook goed te verklaren, coke is te duur om zomaar weg te geven. Als ik speed na een leuke avond overheb geef ik het vaak aan een goede vriend mee, omdat ik er toch de komende tijd geen zin meer in heb..Patrick a.k.a Spaceface zei:Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
speeseend zei:Patrick a.k.a Spaceface zei:Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Omdat het de minst chemische is van je rijtje? Of misschien omdat het met mate gewoon 't lekkerste van die drie is, vanuit mijn oogpunt?!
caat zei:Sprak iemand die het kan weten.. en die zei dat recreatief gebruik van sos, dus een keer per maand maar dan wel al een jaar of 4 lang, iemand behoorlijk kan schaden. Niet goed meer bij emoties kunnen. Hij noemde het vluchtgedrag. En real life is nogal beangstigend.. I know.
Poeh.. waarom doen dit toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."