Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke... waarom? snap er niks van..

Coke... waarom? snap er niks van..

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan makkelijk hoor.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
ben3012 zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Klik om te vergroten...


2cb leg eens uit
Klik om te vergroten...

Gebruik de zoekknop maar gij luie belhamel!!! Het is nooit mijn bedoeling geweest om te zeggen dat MDMA/Psychedelica vervangers zijn, vooral niet bij dagelijks gebruik! Wat is de meerwaarde van elke dag overbetaalde troep weg te snijven waar je alleen maar nuchter en verslaafd aan word, je krijgt van coke niet eens die rush zoals van speed... Geniet lekker af en toe van een trip en vind je zen zodat je die coke lekker achterwege kan laten. Het stelt echt niet veel voor...
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
caat zei:
Ok, leg mij nou eens uit wat Coke doet.
En dan bedoel ik 1 keer per maand, maar wel al een jaar of 3-4 lang..
Klik om te vergroten...

Is niet goed uit te leggen.
De een zegt dat het gewoon lekker is en de ander heeft de smoes om even alle problemen te vergeten. Dus... er is niet een echt eenduidig antwoord op je vraag mogelijk.

Iedereen is anders en iedereen ervaart het anders.

Is dit een antwoord voor je?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Caatje, ik denk dat coke toch vooral echt een "mannendrug" blijft. Uiteraard zijn er ook nog altijd een hoop vrouwen die het goedje weten te waarderen, maar coke hoort gewoon een beetje bij zo'n "macho-cultuur". Vrouwen zijn daar veel minder gevoelig voor en kunnen er uiteindelijk ook makkelijker weer uitstappen als ze het een periode gebruikt hebben. Dat het toch zo onweerstaanbaar is/blijft voor veel (mannelijke) mensen, is dus inderdaad voor het gemiddelde "vrouwmens" soms moeilijk te bevatten!

Echter, ik ken dat "neusje van de zalm" best goed: heb het zelf namelijk ook een aantal jaar toch best wel op zeer regelmatige basis gebruikt. Ik was verder echt zo'n "jongens-meisje" en - gedurende mijn tiener - en begin twintiger jaren het enige meisje in een groep van acht hechte vrienden. Omdat ik me dus in een bepaalde levensfase hoofdzakelijk in mannelijk gezelschap bevond, heb ik hierdoor - als "chickie" - ook een soort mannelijk "derde oog" ontwikkeld en kan ik me goed verplaatsen in dat bekende "haantjesgedrag" met het bijbehorende ego. Juist een drug als coke streelt hun (kwetsbare) ego zo goed: je kan er namelijk zo makkelijk mee wegvluchten en de alledaagse onzekerheden even vergeten. De meeste jongens/mannen praten niet zo makkelijk over deze gevoelens, want dan vinden ze je misschien wel een mietje en dat is natuurlijk funest voor het ego. Men zegt niet voor niets dat je je van coke "DE MAN" gaat voelen. Mannen houden van dit gevoel!

Dus vrouwen: Coke is een beetje net als chocolade, maar dan meer voor mannen... Ze worden er alleen op andere manier dik van.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Patrick a.k.a Spaceface zei:
ben3012 zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Naar mijn idee is coke dure slappe verslavende troep die foute mensen veel geld oplevert. Waarom zal je coke gebruiken als er ook speed, LSD en 2cb bestaat?
Klik om te vergroten...


2cb leg eens uit
Klik om te vergroten...

Gebruik de zoekknop maar gij luie belhamel!!! Het is nooit mijn bedoeling geweest om te zeggen dat MDMA/Psychedelica vervangers zijn, vooral niet bij dagelijks gebruik! Wat is de meerwaarde van elke dag overbetaalde troep weg te snijven waar je alleen maar nuchter en verslaafd aan word, je krijgt van coke niet eens die rush zoals van speed... Geniet lekker af en toe van een trip en vind je zen zodat je die coke lekker achterwege kan laten. Het stelt echt niet veel voor...
Klik om te vergroten...
aaaargh dit bewijst nog maar eens hoe goeie coke de meerderheid snuift!!!!
je krijgt van coke niet eens de rush als die van speed whaha!!!
dude gebruik eens goeie coke,als je daar geen rush van krijgt dan weet ik het ook niet meer!!!
de halfwaardetijd van de rush duurt gewoon niet lang,maar is zeker erger als bij speed... :beer:

dood aan alle manitolsnuivers die coke afbreken!!! :beer:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een waarde provinciegenoot die de nagel op de kop slaat aaaight
c
crippleLid
01-01-2024, 00:00
#7
effe over de vraag, coke waarom en wat doet het?

ik zal het je is in een nutshell zeggen:
euforisch gevoel, jij bent de man, beetje emotionele kak, de kosten zijn hoog maar niets vergelijken om onder de sos zat te worden. en als je goeie sos hebt dan moet je niet zeggen dat je geen rush hebt.

het probleem met van die drugsvragen van waaarom je het doet enzo is: het uitleggen wat voor gevoel je krijgt, dan sta ge daar na te denken hoe het voelt en dan kan je al zien wat de andere partij over je denkt.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#8
van alle dope is coke nog de gene waar je het minst bevredigend gevoel van overhoudt na gebruik.

ernstig verontreinigd , ook indien "goed" spul , en een gegarandeerde aanslag op je gezondheid.
coke is ernstig gehyped , en vooral zielig om te gebruiken.

ik ken wel mensen die het stoer vinden te gebruiken.

coca blad is wel erg happy spul, gewoon gekauwd , vers van de struik
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afghaan-Gek zei:
van alle dope is coke nog de gene waar je het minst bevredigend gevoel van overhoudt na gebruik.

en vooral zielig om te gebruiken.

coca blad is wel erg happy spul, gewoon gekauwd , vers van de struik
Klik om te vergroten...

Dat eerste is voor mij de reden geweest om ermee te minderen, kappen is nog niet gelukt :)

Zielig om te gebruiken; als je je persoonlijkheid erdoor laat veranderen en al je principes verwaarloost; inderdaad. Als je bijvoorbeeld 1 keer om de drie à vier maanden gebruikt vind ik het niet zielig om te gebruiken.

Coca blad vers van de struik kauwen; ervaring mee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."