Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nieuw hier. Hoi. Blij dat ik dit topic heb gevonden, het is precies wat ik nodig heb. Al heb ik op dit moment totaal geen vertrouwen meer in mezelf en die cravings. Ik ga steeds weer voor de bijl, terwijl er echt genoeg 'op het spel staat'. Ik walg van mezelf."
"Ik ervaar coke sinds een anatal maanden als zeer negatief, omdat ik er serieuze problemen mee heb. Nooit verwacht dat het ooit zo ver zou komen. ik MOET en zal ervan af komen."
"Ik heb er zelf heel erg veel last van. Ik heb het vooral naar mijn moeder toe, die het vreselijk vindt dat ik gebruik. Natuurlijk weet ik dat ik me eigenlijk schuldig zou moeten voelen tegenover mezelf, want ik doe dit tenslotte mezelf aan, maar toch voel ik me veel schuldiger tegenover mn moeder. Echt een klotegevoel en het enige dat ik kan doen om van dat gevoel af te komen is echt stoppen en dat blijkt nu juist zooooo moeilijk te zijn."