#1
hallo,
ik gebruik inmiddels al een aantal jaren.. de eerste jaren echt alleen als we is uit gingen of een avondje met vrienden gingen doorzakken. ik kon makkelijk wat overhouden destijds.
alleen.. nu ga ik bijna nooit meer uit.. en heb ik ook niet meer zo een vast kliekje als vroeger. maar de coke heeft toch een weg gevonden dat ik er alsnog naar blijf verlangen. zo kan ik me echt verheugen op een avondje alleen thuis.. dan haal ik wat schilderdoeken, een wijntje, een pakketje.. en zet de pc aan. mijn avond is dan compleet..
ook als ik bij een vriend of vriendin thuis zit en we gebruiken coke wat ik tegenwoordig al haal voor ik weg ga, vind ik de avond zo gezellig.. die discussies.. van grappen tot roddels, geheimen of ellende.. alles wordt eruit geflapt. alles wordt gehoord en besproken.. ik voel me op die momenten ook ineens heel close en vertrouwd met de mensen waarmee ik de avond doorbreng. en geniet daar echt van. ik kan alles bespreken zelfs gevoelige onderwerpen zonder in de emotie te blijven hangen..
maar ja ondanks al die voor mij positieve werkingen is t kut.. vind ik.. vroeger dacht ik aan het kopje koffie met een koekje na t eten.. en dat is dus blijkbaar niet meer voldoende.
nu is t niet zo dat ik helemaal gek wordt als t op is. soms heb ik zelfs nog wat over.. maar t gebruiken wordt te normaal en dat beangstigd me.. ik kan ook niet meer een reden geven waarom ik t doe.. alhoewel soms vraag ik me af of t is om mijn emoties af te vlakken.. zeg maar..
en jullie?
ik gebruik inmiddels al een aantal jaren.. de eerste jaren echt alleen als we is uit gingen of een avondje met vrienden gingen doorzakken. ik kon makkelijk wat overhouden destijds.
alleen.. nu ga ik bijna nooit meer uit.. en heb ik ook niet meer zo een vast kliekje als vroeger. maar de coke heeft toch een weg gevonden dat ik er alsnog naar blijf verlangen. zo kan ik me echt verheugen op een avondje alleen thuis.. dan haal ik wat schilderdoeken, een wijntje, een pakketje.. en zet de pc aan. mijn avond is dan compleet..
ook als ik bij een vriend of vriendin thuis zit en we gebruiken coke wat ik tegenwoordig al haal voor ik weg ga, vind ik de avond zo gezellig.. die discussies.. van grappen tot roddels, geheimen of ellende.. alles wordt eruit geflapt. alles wordt gehoord en besproken.. ik voel me op die momenten ook ineens heel close en vertrouwd met de mensen waarmee ik de avond doorbreng. en geniet daar echt van. ik kan alles bespreken zelfs gevoelige onderwerpen zonder in de emotie te blijven hangen..
maar ja ondanks al die voor mij positieve werkingen is t kut.. vind ik.. vroeger dacht ik aan het kopje koffie met een koekje na t eten.. en dat is dus blijkbaar niet meer voldoende.
nu is t niet zo dat ik helemaal gek wordt als t op is. soms heb ik zelfs nog wat over.. maar t gebruiken wordt te normaal en dat beangstigd me.. ik kan ook niet meer een reden geven waarom ik t doe.. alhoewel soms vraag ik me af of t is om mijn emoties af te vlakken.. zeg maar..
en jullie?
