#1
Ik had trouwens wel zwaar de neiging om mijn gedachten op papier te zetten, helaas had ik dat niet bij de hand maar dat is echt iets wat ik voor een evt volgende keer wel onthoudt. Want ik had echt de geniaalste ideeen. Echt bij geen een drug meegemaakt zo erg. Maar zodra het uitgewerkt was waren die ideeen ook snel weer weggevaren
Ok bedankt voor je reactie.
Dan nog 1 vraag,
is het heel belangrijk dat je beide neusgaten symmetrish vult zegmaar. (wow wat een zin)
Ik bedoel dus dat beide gaten evenveel binnenkrijgen. Of is dat niet zo heel erg belangrijk?
Mijn neus voelde voor m'n gevoel niet zo heel erg verdoofd maar vooral mijn gebit was echt verdoofd.
Ook merkte ik dat ik na het snuiven een bijhoorlijk verstopte neus had. Vooral op m'n werk was dat niet zo fijn. Dat is dus iig iets wat ik voortaan achterwege laat.
[edit]
en als ik de volgende keer wel een dikke lijn neem kan ik dan verwachten dat ik me down voel na gebruik? Dit heb ik namelijk niet gemerkt de eerste keer waarschijnlijk omdat het niet zo veel was. (en vast ook niet van topqualiteit)
Detroit303 zei:Een redelijk bescheiden eerste keer maar toch leuk blijkbaar.
Ik denk dat cocaïne best wel recreatief te gebruiken is. Mijn eerste keer was 2 jaar geleden en ik heb het sindsdien 4 keer gedaan en telkens nooit meer dan 2 lijnen. (nog nooit zelf gekocht)
Tja, je merkt wel dat het cocaïneforum het meest dramatische is, en dat heeft wel zijn reden.
Het sluipt er gewoon heel sneaky in. Maar ik denk dat wanneer je steeds beseft dat je je met dat goedje op dun ijs bevindt, het wel recreatief te gebruiken is.
Recreatief lijkt mij eens in de 1 a 2 maanden, op speciaal gekozen momenten.
Ok bedankt voor je reactie.
Dan nog 1 vraag,
is het heel belangrijk dat je beide neusgaten symmetrish vult zegmaar. (wow wat een zin)
Ik bedoel dus dat beide gaten evenveel binnenkrijgen. Of is dat niet zo heel erg belangrijk?
Mijn neus voelde voor m'n gevoel niet zo heel erg verdoofd maar vooral mijn gebit was echt verdoofd.
Ook merkte ik dat ik na het snuiven een bijhoorlijk verstopte neus had. Vooral op m'n werk was dat niet zo fijn. Dat is dus iig iets wat ik voortaan achterwege laat.
[edit]
en als ik de volgende keer wel een dikke lijn neem kan ik dan verwachten dat ik me down voel na gebruik? Dit heb ik namelijk niet gemerkt de eerste keer waarschijnlijk omdat het niet zo veel was. (en vast ook niet van topqualiteit)
