Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga ergens anders "zealtjes" winnen."
"Werk, studie.. Als je er geen tijd voor hebt en de dag erna altijd verplichtingen helpt dat een boel. Voor je het weet is je verlangen weg!"
"Gast, wat heb jij gehad heb ik ook een paar keer gehad.. je moet je sealtje ook nooit in je sok doen, daar word 't veel ste warm en als je het dr lang bewaard trekt je zweet zelfs een beetje in het sealtje.. in combinatie met warmte worden het dan plakkerige klontjes waar je niks meer mee kan.. behalve laten opdrogen bijv onder een lamp.. beetje fijnmaken.. snatsen maar!!"
"Je vriend is een ordinaire crackjunk."
"Goedenavond gebruikers, Wij zijn Patrick en Esme (niet echte namen) beide 28 jaar en dolgelukkig samen. We staan goed in ons leven, zijn recreatieve drugsgebruikers en hebben allebij een prima baan en leven. Binnekort zijn wij van plan om op vakantie te gaan waar je eens flink je neus kun ophalen met sos, waar het niet zo peperduur is als in NL. Heeft iemand hier ervaringen en tips mee, waar het niet alleen goedkoop maar ook makkelijk te verkrijgen is zonder dat je gelijk een bende met pistolen op de politie op je hielen hebt? Alvast bedankt. Fijn weekend iedereen"
"ik ga ook voor de vijzel!!"
"Re: Dringend gezocht Leuven Hoi met de politie."
"Jason_vw zei: In principe weet je al vanaf de eerste lijn wat soort spul je in je neus steekt. Als je bevoorbeel je coke verkapt op een cd doosje en je ziet dat het een mat witte schijn in je doosje zit mag je er al van uit gaan dat er in de rit van Zuid-Amerika naar hier speed of andere chemische troep (ben zelf ook gebruiker van speed) bij gedaan is. (Verbeter indien fout aub niemand is naar de drugsschool geweest ik spreek alleen uit mijn eigen ondervindingen en wat mij verteld is.) Op zich eigenlijk geen groot probleem want speed zelf is ook al verdund dus het is niet dat je van sos dat verkapt is met speed een hele nacht niet kan slapen. Als ik sos wil proeven leg ik eerst een lijn van +- 10cm en snuif ik 50/50 in elk neusgat (dit is om dat gek gevoel te vermijden waardoor je als verslaafde een hele tijd aan je neus gaat zitten) en dan wrijf je met een natte vingertop de resterende coke op je tandvlees en als het goed is zou je binne de tien min een koudachtig gevoel in je mond moeten hebben en dan moeilijk slikken (strottenhoofd verdoofd). BTW : Ik wou even kwijt dat ik als gebruiker met voorbedachte rade dit een heel goed forum vind en spijtig dat ik het in mijn "testperiode" niet had gezien, het had mij veel leed kunnen besparen. Voor mensen die hun instap willen wagen in de drugs let op want uiteindelijk heb je de tijd van je leven als je het doet, maar de moment dat je een link legt naar je dagelijks leven ben je gevaarlijk bezig. Even duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld als je nu eens een lekker grammetje coke gaat halen met je vriendien en je hangt heel de nacht het beest uit, dat is natuurlijk sex om U tegen te zeggen maar je mag niet je appreciatie verliezen voor "gewone" sex. Of als je bevoorbeeld speed probeert op een feestje, merk je de rusteloosheid, gevoel van macht, zelfvertrouwen en natuurlijk de energie, allemaal heel leuk maar er moet ook gewerkt worden en nu wil het toeval dat speed niet alleen een feestje veel leuker maakt maar ook een werkdag sneller vooruit doet gaan en uiteindelijk als je bv. 12h per dag kunt doen op 1 of 0.5 gram speed is dat geen slechte investering. Ik heb al deze dingen erin gezet om mijn bevindingen mee te delen, je goed recht om niet akkoord te gaan. Toch had ik graag nog geweten van andere cokegebruikers wanneer zij eigenlijk vonden dat ze verslaafd waren of dat ze doorhaden dat het een moeilijke terugweg ging zijn? Klik om te vergroten... Ruik ik hier een poster onder invloed? die tijd zegt mij genoeg."
"je zou er wel eens horny van kunnen worden."
"lekker basen je weeeeeeet toch gewoon chill"