#1
Ik was altijd al benieuwd naar het effect en afgelopen week heb ik het dan toch gedaan. Cocaine!
Ik had totaal 1 gram over 3 dagen gebruikt. Nu mag je erover zeggen wat je wilt maar ik wou gewoon weten hoe het is. En als er eenmaal iets in mijn hoofd zit, krijg ik het er ook niet meer uit.
Ik had de gram opgehaald met een vriend, we hadden die avond allebei 2 puntjes genomen maar ik voelde er vrij weinig van (zoals wel meer mensen laten weten op hun eerste keer). Tenminste ik dacht dat ik iets voelde maar het was zo ver weg, ik kon het echt niet plaatsen of omschrijven.
De volgende ochtend werd ik wakker en ging ik wat eten. Al snel wilde ik meer. En dus pakte ik het pakje en legde een erg bescheiden lijntje op mijn bureau. Ik werkte het naar binnen en ik leek nu toch wel iets meer te voelen dan de eerste keer. Mijn tanden leken verdoofd. Dat was toch wel een duidelijk teken dat het werkte!
Oké gelukkig het was dus geen troep van Z-kwaliteit. Ik ging naar beneden en het was echt fan-tas-tisch mooi weer buiten. Ik aarzelde niet en pakte meteen de fiets en deed m'n ipod in. Heerlijk stuk gefietst, lichte rush, ik had geen idee hoe laat het was en het maakte me ook niets uit.
Na ongeveer driekwartier was het gevoel wel zo'n beetje over. Maar er was eigenlijk helemaal geen gevoel van depressiviteit ofzo. Het zal waarschijnlijk wel liggen aan dat het m'n eerste keer was en dat ik niet zoveel had genomen maar ik vond dit toch wel erg aangenaam. Ik kon ineens ook heel goed begrijpen waarom mensen verslaafd raken aan dit goedje. Het werkt mischien maar even, maar het is wel het lekkerste halfuurtje van je dag.
Die avond ging ik met wat vrienden bier drinken. Ik was toch wel aardig goed aangeschoten rond 1 uur 's nachts en ik wou weten wat zo'n lijntje nou daadwerkelijk met je doet wanneer je onder invloed bent van alcohol.
Dus ik neem 2 flinkte punten en merkte vrijwel direct wat voor heerlijk effect dit had. Ik voelde me niet alleen zo goed als nuchter maar toch had ik een heerlijke rush over me heen. De volgende dag moest ik werken en ik kon het toch echt niet laten. Inderdaad, dit spul is zeer verslavend. Vooral als je het bij je hebt op zo'n moment. Heerlijk gewerkt iig.
Zo dit was mijn eerste ervaring met cocaine. Nu zit ik alleen nog met een paar vragen. Ik hoor altijd om me heen wat slechter voor je is dan dit sus zo. Nou ben ik sowiezo niet van plan dit wekelijks/maandelijks te gaan gebruiken. En ja ik weet het dit zeggen ze allemaal en het beste was geweest als ik het gewoon niet had gebruikt.
Maar maakt het uiteindelijk veel uit of je nou xtc, speed of coke gebruikt? Kan iemand 1 van de drie opnoemen die schadelijker is? Het een is verslavender dan het ander dat lijkt me duidelijk. Maar als je met mate kunt gebruiken, en dan bedoel ik echt sporadish. Niet elke dag denken aan het middel maar gewoon op een mooie zomerse dag wanneer het zomaar plots te binnen schiet?
Ik lees in dit sub-forum zoveel dramatische berichten dat ik vooral met coke heel erg voorzichtig wil doen. Of is het echt onmogelijk om cocaine op een recreatieve/verstandige manier te gebruiken?
Graag jullie mening over mijn ervaring
Ik had totaal 1 gram over 3 dagen gebruikt. Nu mag je erover zeggen wat je wilt maar ik wou gewoon weten hoe het is. En als er eenmaal iets in mijn hoofd zit, krijg ik het er ook niet meer uit.
Ik had de gram opgehaald met een vriend, we hadden die avond allebei 2 puntjes genomen maar ik voelde er vrij weinig van (zoals wel meer mensen laten weten op hun eerste keer). Tenminste ik dacht dat ik iets voelde maar het was zo ver weg, ik kon het echt niet plaatsen of omschrijven.
De volgende ochtend werd ik wakker en ging ik wat eten. Al snel wilde ik meer. En dus pakte ik het pakje en legde een erg bescheiden lijntje op mijn bureau. Ik werkte het naar binnen en ik leek nu toch wel iets meer te voelen dan de eerste keer. Mijn tanden leken verdoofd. Dat was toch wel een duidelijk teken dat het werkte!
Oké gelukkig het was dus geen troep van Z-kwaliteit. Ik ging naar beneden en het was echt fan-tas-tisch mooi weer buiten. Ik aarzelde niet en pakte meteen de fiets en deed m'n ipod in. Heerlijk stuk gefietst, lichte rush, ik had geen idee hoe laat het was en het maakte me ook niets uit.
Na ongeveer driekwartier was het gevoel wel zo'n beetje over. Maar er was eigenlijk helemaal geen gevoel van depressiviteit ofzo. Het zal waarschijnlijk wel liggen aan dat het m'n eerste keer was en dat ik niet zoveel had genomen maar ik vond dit toch wel erg aangenaam. Ik kon ineens ook heel goed begrijpen waarom mensen verslaafd raken aan dit goedje. Het werkt mischien maar even, maar het is wel het lekkerste halfuurtje van je dag.
Die avond ging ik met wat vrienden bier drinken. Ik was toch wel aardig goed aangeschoten rond 1 uur 's nachts en ik wou weten wat zo'n lijntje nou daadwerkelijk met je doet wanneer je onder invloed bent van alcohol.
Dus ik neem 2 flinkte punten en merkte vrijwel direct wat voor heerlijk effect dit had. Ik voelde me niet alleen zo goed als nuchter maar toch had ik een heerlijke rush over me heen. De volgende dag moest ik werken en ik kon het toch echt niet laten. Inderdaad, dit spul is zeer verslavend. Vooral als je het bij je hebt op zo'n moment. Heerlijk gewerkt iig.
Zo dit was mijn eerste ervaring met cocaine. Nu zit ik alleen nog met een paar vragen. Ik hoor altijd om me heen wat slechter voor je is dan dit sus zo. Nou ben ik sowiezo niet van plan dit wekelijks/maandelijks te gaan gebruiken. En ja ik weet het dit zeggen ze allemaal en het beste was geweest als ik het gewoon niet had gebruikt.
Maar maakt het uiteindelijk veel uit of je nou xtc, speed of coke gebruikt? Kan iemand 1 van de drie opnoemen die schadelijker is? Het een is verslavender dan het ander dat lijkt me duidelijk. Maar als je met mate kunt gebruiken, en dan bedoel ik echt sporadish. Niet elke dag denken aan het middel maar gewoon op een mooie zomerse dag wanneer het zomaar plots te binnen schiet?
Ik lees in dit sub-forum zoveel dramatische berichten dat ik vooral met coke heel erg voorzichtig wil doen. Of is het echt onmogelijk om cocaine op een recreatieve/verstandige manier te gebruiken?
Graag jullie mening over mijn ervaring
