Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen eerste ervaring met Cocaine

Een eerste ervaring met Cocaine

36 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was altijd al benieuwd naar het effect en afgelopen week heb ik het dan toch gedaan. Cocaine!

Ik had totaal 1 gram over 3 dagen gebruikt. Nu mag je erover zeggen wat je wilt maar ik wou gewoon weten hoe het is. En als er eenmaal iets in mijn hoofd zit, krijg ik het er ook niet meer uit.

Ik had de gram opgehaald met een vriend, we hadden die avond allebei 2 puntjes genomen maar ik voelde er vrij weinig van (zoals wel meer mensen laten weten op hun eerste keer). Tenminste ik dacht dat ik iets voelde maar het was zo ver weg, ik kon het echt niet plaatsen of omschrijven.

De volgende ochtend werd ik wakker en ging ik wat eten. Al snel wilde ik meer. En dus pakte ik het pakje en legde een erg bescheiden lijntje op mijn bureau. Ik werkte het naar binnen en ik leek nu toch wel iets meer te voelen dan de eerste keer. Mijn tanden leken verdoofd. Dat was toch wel een duidelijk teken dat het werkte!

Oké gelukkig het was dus geen troep van Z-kwaliteit. Ik ging naar beneden en het was echt fan-tas-tisch mooi weer buiten. Ik aarzelde niet en pakte meteen de fiets en deed m'n ipod in. Heerlijk stuk gefietst, lichte rush, ik had geen idee hoe laat het was en het maakte me ook niets uit.

Na ongeveer driekwartier was het gevoel wel zo'n beetje over. Maar er was eigenlijk helemaal geen gevoel van depressiviteit ofzo. Het zal waarschijnlijk wel liggen aan dat het m'n eerste keer was en dat ik niet zoveel had genomen maar ik vond dit toch wel erg aangenaam. Ik kon ineens ook heel goed begrijpen waarom mensen verslaafd raken aan dit goedje. Het werkt mischien maar even, maar het is wel het lekkerste halfuurtje van je dag.

Die avond ging ik met wat vrienden bier drinken. Ik was toch wel aardig goed aangeschoten rond 1 uur 's nachts en ik wou weten wat zo'n lijntje nou daadwerkelijk met je doet wanneer je onder invloed bent van alcohol.

Dus ik neem 2 flinkte punten en merkte vrijwel direct wat voor heerlijk effect dit had. Ik voelde me niet alleen zo goed als nuchter maar toch had ik een heerlijke rush over me heen. De volgende dag moest ik werken en ik kon het toch echt niet laten. Inderdaad, dit spul is zeer verslavend. Vooral als je het bij je hebt op zo'n moment. Heerlijk gewerkt iig.

Zo dit was mijn eerste ervaring met cocaine. Nu zit ik alleen nog met een paar vragen. Ik hoor altijd om me heen wat slechter voor je is dan dit sus zo. Nou ben ik sowiezo niet van plan dit wekelijks/maandelijks te gaan gebruiken. En ja ik weet het dit zeggen ze allemaal en het beste was geweest als ik het gewoon niet had gebruikt.

Maar maakt het uiteindelijk veel uit of je nou xtc, speed of coke gebruikt? Kan iemand 1 van de drie opnoemen die schadelijker is? Het een is verslavender dan het ander dat lijkt me duidelijk. Maar als je met mate kunt gebruiken, en dan bedoel ik echt sporadish. Niet elke dag denken aan het middel maar gewoon op een mooie zomerse dag wanneer het zomaar plots te binnen schiet?

Ik lees in dit sub-forum zoveel dramatische berichten dat ik vooral met coke heel erg voorzichtig wil doen. Of is het echt onmogelijk om cocaine op een recreatieve/verstandige manier te gebruiken?

Graag jullie mening over mijn ervaring
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Een redelijk bescheiden eerste keer maar toch leuk blijkbaar.

Ik denk dat cocaïne best wel recreatief te gebruiken is. Mijn eerste keer was 2 jaar geleden en ik heb het sindsdien 4 keer gedaan en telkens nooit meer dan 2 lijnen. (nog nooit zelf gekocht)
Tja, je merkt wel dat het cocaïneforum het meest dramatische is, en dat heeft wel zijn reden.
Het sluipt er gewoon heel sneaky in. Maar ik denk dat wanneer je steeds beseft dat je je met dat goedje op dun ijs bevindt, het wel recreatief te gebruiken is.
Recreatief lijkt mij eens in de 1 a 2 maanden, op speciaal gekozen momenten.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had trouwens wel zwaar de neiging om mijn gedachten op papier te zetten, helaas had ik dat niet bij de hand maar dat is echt iets wat ik voor een evt volgende keer wel onthoudt. Want ik had echt de geniaalste ideeen. Echt bij geen een drug meegemaakt zo erg. Maar zodra het uitgewerkt was waren die ideeen ook snel weer weggevaren :rolleyes:

Detroit303 zei:
Een redelijk bescheiden eerste keer maar toch leuk blijkbaar.

Ik denk dat cocaïne best wel recreatief te gebruiken is. Mijn eerste keer was 2 jaar geleden en ik heb het sindsdien 4 keer gedaan en telkens nooit meer dan 2 lijnen. (nog nooit zelf gekocht)
Tja, je merkt wel dat het cocaïneforum het meest dramatische is, en dat heeft wel zijn reden.
Het sluipt er gewoon heel sneaky in. Maar ik denk dat wanneer je steeds beseft dat je je met dat goedje op dun ijs bevindt, het wel recreatief te gebruiken is.
Recreatief lijkt mij eens in de 1 a 2 maanden, op speciaal gekozen momenten.
Klik om te vergroten...

Ok bedankt voor je reactie.
Dan nog 1 vraag,
is het heel belangrijk dat je beide neusgaten symmetrish vult zegmaar. (wow wat een zin)
Ik bedoel dus dat beide gaten evenveel binnenkrijgen. Of is dat niet zo heel erg belangrijk?
Mijn neus voelde voor m'n gevoel niet zo heel erg verdoofd maar vooral mijn gebit was echt verdoofd.

Ook merkte ik dat ik na het snuiven een bijhoorlijk verstopte neus had. Vooral op m'n werk was dat niet zo fijn. Dat is dus iig iets wat ik voortaan achterwege laat.


[edit]
en als ik de volgende keer wel een dikke lijn neem kan ik dan verwachten dat ik me down voel na gebruik? Dit heb ik namelijk niet gemerkt de eerste keer waarschijnlijk omdat het niet zo veel was. (en vast ook niet van topqualiteit)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hij is zo iemand die denkt dat de term 'mijn mening' nog de grootste bullshit rechtvaardigt, en dat feiten totaal niet van belang zijn. Een product van de Christelijk-democratische doctrine die in dit land heerst.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
In mijn ervaring hoe groter de lijn hoe groter de dip, maar dat verschilt per persoon.
Je hoeft je neusgaten niet symmetrisch te vullen (klinkt inderdaad wel vaag), maar ik heb meestal dat wanneer ik een lijn neem dat ik de volgende in hetzelfde neusgat neem omdat de ander opeens compleet dichtzit. Voor na gebruik zou ik een neusspray kopen, is je neus weer zo vrij en blijft die verdomd lekkere smaak van de coke niet zo lang zitten (geeft mij alleen maar meer zin) .

En ik raad je aan om 1/10 van een gram even naar een testcentrum te brengen,
dan weet je precies wat je je lichaam injaagt.
En doe het pas over 2 maanden weer.
J
Jason_vwLid
01-01-2024, 00:00
#6
In principe weet je al vanaf de eerste lijn wat soort spul je in je neus steekt. Als je bevoorbeel je coke verkapt op een cd doosje en je ziet dat het een mat witte schijn in je doosje zit mag je er al van uit gaan dat er in de rit van Zuid-Amerika naar hier speed of andere chemische troep (ben zelf ook gebruiker van speed) bij gedaan is. (Verbeter indien fout aub niemand is naar de drugsschool geweest ik spreek alleen uit mijn eigen ondervindingen en wat mij verteld is.) Op zich eigenlijk geen groot probleem want speed zelf is ook al verdund dus het is niet dat je van sos dat verkapt is met speed een hele nacht niet kan slapen. Als ik sos wil proeven leg ik eerst een lijn van +- 10cm en snuif ik 50/50 in elk neusgat (dit is om dat gek gevoel te vermijden waardoor je als verslaafde een hele tijd aan je neus gaat zitten) en dan wrijf je met een natte vingertop de resterende coke op je tandvlees en als het goed is zou je binne de tien min een koudachtig gevoel in je mond moeten hebben en dan moeilijk slikken (strottenhoofd verdoofd).

BTW : Ik wou even kwijt dat ik als gebruiker met voorbedachte rade dit een heel goed forum vind en spijtig dat ik het in mijn "testperiode" niet had gezien, het had mij veel leed kunnen besparen. Voor mensen die hun instap willen wagen in de drugs let op want uiteindelijk heb je de tijd van je leven als je het doet, maar de moment dat je een link legt naar je dagelijks leven ben je gevaarlijk bezig. Even duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld als je nu eens een lekker grammetje coke gaat halen met je vriendien en je hangt heel de nacht het beest uit, dat is natuurlijk sex om U tegen te zeggen maar je mag niet je appreciatie verliezen voor "gewone" sex. Of als je bevoorbeeld speed probeert op een feestje, merk je de rusteloosheid, gevoel van macht, zelfvertrouwen en natuurlijk de energie, allemaal heel leuk maar er moet ook gewerkt worden en nu wil het toeval dat speed niet alleen een feestje veel leuker maakt maar ook een werkdag sneller vooruit doet gaan en uiteindelijk als je bv. 12h per dag kunt doen op 1 of 0.5 gram speed is dat geen slechte investering.

Ik heb al deze dingen erin gezet om mijn bevindingen mee te delen, je goed recht om niet akkoord te gaan. Toch had ik graag nog geweten van andere cokegebruikers wanneer zij eigenlijk vonden dat ze verslaafd waren of dat ze doorhaden dat het een moeilijke terugweg ging zijn?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een lijn van 10 cm...dan heb je geen goede coke.
En coke op je tandvlees smeren, dat is pas goed voor je gebit!

:rolleyes:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik merk ook als ze lidocaine (vaak gebruikt versnijdingsmiddel) bij de coke doen, dat dit véél sneller verdooft. Nl. binnen de minuut. De echte cokeverdoving laat toch wel een 10tal minuten op zich wachten.

Volgens mij is wordt een lijn ook sneller en beter opgenomen als je het verdeeld over 2 neusgaten. Zo heb je meer slijmvlies dat de coke kan opnemen (groter contactoppervlak).
t
tantoeboemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jason_vw zei:
In principe weet je al vanaf de eerste lijn wat soort spul je in je neus steekt. Als je bevoorbeel je coke verkapt op een cd doosje en je ziet dat het een mat witte schijn in je doosje zit mag je er al van uit gaan dat er in de rit van Zuid-Amerika naar hier speed of andere chemische troep (ben zelf ook gebruiker van speed) bij gedaan is. (Verbeter indien fout aub niemand is naar de drugsschool geweest ik spreek alleen uit mijn eigen ondervindingen en wat mij verteld is.) Op zich eigenlijk geen groot probleem want speed zelf is ook al verdund dus het is niet dat je van sos dat verkapt is met speed een hele nacht niet kan slapen. Als ik sos wil proeven leg ik eerst een lijn van +- 10cm en snuif ik 50/50 in elk neusgat (dit is om dat gek gevoel te vermijden waardoor je als verslaafde een hele tijd aan je neus gaat zitten) en dan wrijf je met een natte vingertop de resterende coke op je tandvlees en als het goed is zou je binne de tien min een koudachtig gevoel in je mond moeten hebben en dan moeilijk slikken (strottenhoofd verdoofd).

BTW : Ik wou even kwijt dat ik als gebruiker met voorbedachte rade dit een heel goed forum vind en spijtig dat ik het in mijn "testperiode" niet had gezien, het had mij veel leed kunnen besparen. Voor mensen die hun instap willen wagen in de drugs let op want uiteindelijk heb je de tijd van je leven als je het doet, maar de moment dat je een link legt naar je dagelijks leven ben je gevaarlijk bezig. Even duidelijk maken aan de hand van een voorbeeld als je nu eens een lekker grammetje coke gaat halen met je vriendien en je hangt heel de nacht het beest uit, dat is natuurlijk sex om U tegen te zeggen maar je mag niet je appreciatie verliezen voor "gewone" sex. Of als je bevoorbeeld speed probeert op een feestje, merk je de rusteloosheid, gevoel van macht, zelfvertrouwen en natuurlijk de energie, allemaal heel leuk maar er moet ook gewerkt worden en nu wil het toeval dat speed niet alleen een feestje veel leuker maakt maar ook een werkdag sneller vooruit doet gaan en uiteindelijk als je bv. 12h per dag kunt doen op 1 of 0.5 gram speed is dat geen slechte investering.

Ik heb al deze dingen erin gezet om mijn bevindingen mee te delen, je goed recht om niet akkoord te gaan. Toch had ik graag nog geweten van andere cokegebruikers wanneer zij eigenlijk vonden dat ze verslaafd waren of dat ze doorhaden dat het een moeilijke terugweg ging zijn?
Klik om te vergroten...

Ruik ik hier een poster onder invloed? die tijd zegt mij genoeg. :grin: :wave:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
In mijn ervaring hoe groter de lijn hoe groter de dip, maar dat verschilt per persoon.
Je hoeft je neusgaten niet symmetrisch te vullen (klinkt inderdaad wel vaag), maar ik heb meestal dat wanneer ik een lijn neem dat ik de volgende in hetzelfde neusgat neem omdat de ander opeens compleet dichtzit. Voor na gebruik zou ik een neusspray kopen, is je neus weer zo vrij en blijft die verdomd lekkere smaak van de coke niet zo lang zitten (geeft mij alleen maar meer zin) .

En ik raad je aan om 1/10 van een gram even naar een testcentrum te brengen,
dan weet je precies wat je je lichaam injaagt.
En doe het pas over 2 maanden weer.
Klik om te vergroten...

En als ik erbij zeg dat ik 17 ben. Zal ik er veel kapot mee maken als ik het 1s in de 2 maanden doe? Het laatste wat ik wil is mijn persoonlijkheid laten wegrotten.

Is de dip te vergelijken met die van xtc.
Van xtc wordt ik echt rot nl. Ik begrijp ook wel waarom ik van de xtc naar de speed naar de coke ga. Want die depressieve dagen daarna zijn het mij gewoon niet meer waard. Ik wil het alleen graag in de hand houden. En vooral omdat ik over een paar weken vakantie heb en geen hol hoef te doen. Op een paar dagen werken na dan. Zie ik het nog wel gebeuren dat ik de vakantie als een zwart gat in mijn geheugen achterlaat net als vorig jaar. Ik ga hier heel erg op letten iig.
Dan heb ik het niet alleen over coke maar gewoon alles van drank tot speed.
Ik heb toch veel geleerd van de vorige zomervakantie,
wat ik toen nog niet kon zien aankomen zie ik nu wel gelukkig.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
De dip vind ik echt niet te vergelijken, bij xtc is m'n serotonine gewoon op en voel ik me KUT.
Bij coke is de dip voor mij, HEEEEEEL veel zin hebben in meer en daardoor me vet kut voelen omdat ik 10 minuten geleden nog Koning met hoofdletter K was.

Je zal niet veel kapotmaken wanneer je 't eens in de 2 maanden doet, als je het daarbij kan houden. Toch raad ik je natuurlijk aan om het helemaal niet te doen, maar als je 't doet doe het dan eens in de 2 maanden. Dan blijft het ook speciaal.
W
WittenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb laatst met een vriend een gram gekocht. Woensdag middag wilden we eens proberen en hebben we allebei een mager lijntje gelegt. Ik voelde meteen wel iets, maar niet het effect dat ik verwacht had. En dat ik van anderen gehoort had. De volgende dag gingen we naar een feestje, en voordien hebben we elk 2 lijntjes gelegt, daarna hebben we wat gedronken, ongelooflijk hoe goed je kan drinken en hoe weinig je van de alcohol voelt, we hadden geplant om het restje coke te houden, maar hebben het toch nog allemaal voor het feestje opgesnoven. Toen we eenmaal onderweg waren waren we super sociaal, we gaven handen aan mensen die we nog nooit gezien hadden, en we dansen op het podium voor een volle zaal.
Echt een aanrader, zeer goed voor je zelfvertrouwen op feestjes. Wel zeer verslavend, eenmaal je het in je handen hebt, kan je er niet afbljven.
T
ThafishLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ha Witten,

Voorop gesteld dat iedereeen lekker moet doen wat ie wil toch ff het volgende: Ga ff lekker reclame maken!! Slimme kerel ben jij man. Over wat voor een zelfvertrouwen heb jij het ...een chemische!!! Die naar minder dan een uur weer weg is... en dan?? Een nieuwe hijs of snuif???!! De weg naar verslaving en alle bijbehorende ellende is geboren zou ik zo zeggen!! Omdat je op zoek bent naar zelfvertrouwen?? Man, dat zelfvertrouwen krijg je vanzelf met de jaren. Iedereen is onzeker en wat maakt dat uit man.Trouwens als je verslaafd bent heb je geen enkel zelfvertrouwen meer laat staan dat je vertrouwen krijgt van je omgeving maar ja...dat maakt je dan idd niet meer uit.....

En pbwebmaster.... suc6 of eigenlijk sterkte alvast!!!

Excuus dat ik ff moest zeiken maar kon dit echt niet voor me houden ...ongelooflijk dat je met alle voorbeelden die je hier kunt vinden dit willens en wetens toch gaat proberen.

Gewoon kut weet je! Weer een leven en hele familie naar de shit
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thafish zei:
Gewoon kut weet je! Weer een leven en hele familie naar de shit
Klik om te vergroten...


nu heb ik het echt met je te doen, blijkbaar zit je nogal met jezelf in de knoop. En je hebt natuurlijk al heel veel ervaring om er zo over te kunnen spreken. Niet iedereen is zoals jij. Met je onzekerheid pff, volgens mij heb jij een lange weg gehad.

Wat denk je eigenlijk te bereiken met deze post?
a
arno050Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thafish zei:
Ha Witten,

Voorop gesteld dat iedereeen lekker moet doen wat ie wil toch ff het volgende: Ga ff lekker reclame maken!! Slimme kerel ben jij man. Over wat voor een zelfvertrouwen heb jij het ...een chemische!!! Die naar minder dan een uur weer weg is... en dan?? Een nieuwe hijs of snuif???!! De weg naar verslaving en alle bijbehorende ellende is geboren zou ik zo zeggen!! Omdat je op zoek bent naar zelfvertrouwen?? Man, dat zelfvertrouwen krijg je vanzelf met de jaren. Iedereen is onzeker en wat maakt dat uit man.Trouwens als je verslaafd bent heb je geen enkel zelfvertrouwen meer laat staan dat je vertrouwen krijgt van je omgeving maar ja...dat maakt je dan idd niet meer uit.....

En pbwebmaster.... suc6 of eigenlijk sterkte alvast!!!

Excuus dat ik ff moest zeiken maar kon dit echt niet voor me houden ...ongelooflijk dat je met alle voorbeelden die je hier kunt vinden dit willens en wetens toch gaat proberen.

Gewoon kut weet je! Weer een leven en hele familie naar de shit
Klik om te vergroten...

Wat een opgekropte emoties verspreid je hier. Hij beschrijft alleen zijn avond met het gevoel dat hij ervaren heeft. Het is een feit dat je zelfvertrouwen hier serieus van stijgt. Zo als ik zie is het bij jou en je familie serieus fout gelopen, maar daarom hoef je toch geen zo'n vijandig commentaar te verspreiden. Jij hebt heel wat zelfvertrouwen te veel. Geef iedereen toch de kans om zijn ervaringen neer te pennen, daar dient dit forum toch voor... En werk de ellende, die je al dan niet ervaart niet uit op anderen. Hij waarschuwt zelf nog dat het serieus verslavend is, met de reden waarom.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Witten zei:
Ik heb laatst met een vriend een gram gekocht. Woensdag middag wilden we eens proberen en hebben we allebei een mager lijntje gelegt. Ik voelde meteen wel iets, maar niet het effect dat ik verwacht had. En dat ik van anderen gehoort had. De volgende dag gingen we naar een feestje, en voordien hebben we elk 2 lijntjes gelegt, daarna hebben we wat gedronken, ongelooflijk hoe goed je kan drinken en hoe weinig je van de alcohol voelt, we hadden geplant om het restje coke te houden, maar hebben het toch nog allemaal voor het feestje opgesnoven. Toen we eenmaal onderweg waren waren we super sociaal, we gaven handen aan mensen die we nog nooit gezien hadden, en we dansen op het podium voor een volle zaal.
Echt een aanrader, zeer goed voor je zelfvertrouwen op feestjes. Wel zeer verslavend, eenmaal je het in je handen hebt, kan je er niet afbljven.
Klik om te vergroten...

Coke zorgt er voor dat je je beter kan concentreren en daarom krijg je het gevoel dat je er 'nuchterder' van wordt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Witten zei:
en voordien hebben we elk 2 lijntjes gelegt, daarna hebben we wat gedronken, ongelooflijk hoe goed je kan drinken en hoe weinig je van de alcohol voelt, we hadden geplant om het restje coke te houden, maar hebben het toch nog allemaal voor het feestje opgesnoven. Toen we eenmaal onderweg waren waren we super sociaal, we gaven handen aan mensen die we nog nooit gezien hadden, en we dansen op het podium voor een volle zaal.
Echt een aanrader, zeer goed voor je zelfvertrouwen op feestjes. Wel zeer verslavend, eenmaal je het in je handen hebt, kan je er niet afbljven.
Klik om te vergroten...

Vooral het onderstreepte stukje snap ik nooit :rolleyes: Waarom is het beter om weinig van je alcohol te voelen? Drink dan minder als je er minder van wilt voelen. En als je yayo nodig hebt om op het podium te durven dansen of contact te maken met onbekende mensen, zou ik het toch maar niet meer gebruiken als ik jou was tot dat je het ook nuchter of met eventueel een glaasje alcohol durft :wink: Anders zal jij er vrij snel, altijd yayo bij willen :wink:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
Witten zei:
en voordien hebben we elk 2 lijntjes gelegt, daarna hebben we wat gedronken, ongelooflijk hoe goed je kan drinken en hoe weinig je van de alcohol voelt, we hadden geplant om het restje coke te houden, maar hebben het toch nog allemaal voor het feestje opgesnoven. Toen we eenmaal onderweg waren waren we super sociaal, we gaven handen aan mensen die we nog nooit gezien hadden, en we dansen op het podium voor een volle zaal.
Echt een aanrader, zeer goed voor je zelfvertrouwen op feestjes. Wel zeer verslavend, eenmaal je het in je handen hebt, kan je er niet afbljven.
Klik om te vergroten...

Vooral het onderstreepte stukje snap ik nooit :rolleyes: Waarom is het beter om weinig van je alcohol te voelen? Drink dan minder als je er minder van wilt voelen. En als je yayo nodig hebt om op het podium te durven dansen of contact te maken met onbekende mensen, zou ik het toch maar niet meer gebruiken als ik jou was tot dat je het ook nuchter of met eventueel een glaasje alcohol durft :wink: Anders zal jij er vrij snel, altijd yayo bij willen :wink:
Klik om te vergroten...

En waarom snuif jij dan TrippyShit?
a
arno050Lid
01-01-2024, 00:00
#19
berten zei:
Witten zei:
Ik heb laatst met een vriend een gram gekocht. Woensdag middag wilden we eens proberen en hebben we allebei een mager lijntje gelegt. Ik voelde meteen wel iets, maar niet het effect dat ik verwacht had. En dat ik van anderen gehoort had. De volgende dag gingen we naar een feestje, en voordien hebben we elk 2 lijntjes gelegt, daarna hebben we wat gedronken, ongelooflijk hoe goed je kan drinken en hoe weinig je van de alcohol voelt, we hadden geplant om het restje coke te houden, maar hebben het toch nog allemaal voor het feestje opgesnoven. Toen we eenmaal onderweg waren waren we super sociaal, we gaven handen aan mensen die we nog nooit gezien hadden, en we dansen op het podium voor een volle zaal.
Echt een aanrader, zeer goed voor je zelfvertrouwen op feestjes. Wel zeer verslavend, eenmaal je het in je handen hebt, kan je er niet afbljven.
Klik om te vergroten...

Coke zorgt er voor dat je je beter kan concentreren en daarom krijg je het gevoel dat je er 'nuchterder' van wordt.
Klik om te vergroten...
Coke heft de werking van de alcohol gedeeltelijk op. Upper vs Downer
Als de coke uitgewerkt is voel je de alcohol immers wel
W
WittenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er zijn er hier blijkbaar een paar die mijn reactie verkeerd opvatten,

ten eerste: zeg ik helemaal niet dat ik geen zelfvertrouwen heb, ik zeg gewoon dat het stijgt. Je hebt het gevoel dat je de wereld aankan, en dat heb ik niet in het gewone leven, gelukkig maar. Een gezonde dosis zelfvertrouwen is goed in het dagelijkse leven, en een boost van zelfvertrouwen op een feestje is gewoon leuk.
ten tweede: ik maak geen reclame, ik zeg gewoon wat ik ervaren heb, logisch dat het positief is, ander zou het ook niet verslavend zijn.
ten derde: Zoals arno050 al zei: coke werkt maar een uurtje, daarna komt de alcoholwerking terug, als je minder drinkt is die dus ook minder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."