#1
hej peeps
2 weken geleden had ik 2 halfjes gekocht.
1tje opgesnoven,de andere in het condoomzakje van mn broekzak gestopt
volgende dag kyk ik.. is het sealtje weg.
ik mn broer de schuld gegeven,hij maar ontkennen.
dus dan heeft mn moeder het gevonden,(is niet echt erg,maar tis niet leuk dat ze dat van je weet)
nu(2 weken later) kyk ik in een ouwe broek die ik normaal gesproken niet draag..en ja hoor. daar zittie, in het condoom zakje.(mee gewassen met de was)
gellukig.,moeder heeft het niet gevonden! en shit,heb mn broer ten onrechte veroordeeld.
nouja,komt wel weer goed..
maar nu is mijn vraag, is het nog snuifbaar?? het is tog een vol pakkie en heb er 25 euro voor betaald. het was een plakje,heb het een beetje uit elkaar gehaald,maar ik zie nog vollop crystallen.
?
2 weken geleden had ik 2 halfjes gekocht.
1tje opgesnoven,de andere in het condoomzakje van mn broekzak gestopt
volgende dag kyk ik.. is het sealtje weg.
ik mn broer de schuld gegeven,hij maar ontkennen.
dus dan heeft mn moeder het gevonden,(is niet echt erg,maar tis niet leuk dat ze dat van je weet)
nu(2 weken later) kyk ik in een ouwe broek die ik normaal gesproken niet draag..en ja hoor. daar zittie, in het condoom zakje.(mee gewassen met de was)
gellukig.,moeder heeft het niet gevonden! en shit,heb mn broer ten onrechte veroordeeld.
nouja,komt wel weer goed..
maar nu is mijn vraag, is het nog snuifbaar?? het is tog een vol pakkie en heb er 25 euro voor betaald. het was een plakje,heb het een beetje uit elkaar gehaald,maar ik zie nog vollop crystallen.
?


