Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen geluk bij een ongeluk

een geluk bij een ongeluk

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chris Pontius zei:
alcoholist zei:
Chris Pontius zei:
Zou het nou de coke zijn die mensen zo maakt, of zijn het nou altijd dezelfde mensen die de coke opzoeken?
Klik om te vergroten...
vraag het chris pontius
pshh tjappie
Klik om te vergroten...


Klik om te vergroten...
ik ben 100% blank,weeni waar die foto op slaat,maar je ben echt een vaag mannetje
post geen onzin tjappie
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#2
alcoholist zei:
ik ben 100% blank,weeni waar die foto op slaat,maar je ben echt een vaag mannetje
post geen onzin tjappie
Klik om te vergroten...
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pff alcoholist wat laat jij jezelf hier kennen zeg. Die gast maakt een grap en je reageert echt als een cokejunkie. Humorloze nerd. Of wil je nou zeggen dat je alleen 100% pure sos snuift? :openmouth:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben wie ik ben,en dat is wat het is,ik blijf mezelf!jep, er veranderd niets
ik ben geen coke junkie,veels te duur.heb 't geld daarnie voor
zo af en toe snuif ik,en als het dan nog mee wordt gewassen,tja.

excuses voor mijn gedrag,heb vaak mn dag niet!

maar echt toffe reacties man! leuke fotos!

en axis,zulke dingen moetje niet online zeggen,maar als je voor iemand staat :wink:
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#5
En waarom ''moet'' dat in real, om mezelf te bewijzen ofzo :confused:
De meeste gasten zullen niet zo reageren als jou dus dat slaat nergens op, en als ik wist dat je zo overdreven zou reageren had ik het niet eens gedaan maar ja, je merkt nou zelf dat men niet verwacht dat je dan zo doet.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
cashcream zei:
En waarom ''moet'' dat in real, om mezelf te bewijzen ofzo :confused:
De meeste gasten zullen niet zo reageren als jou dus dat slaat nergens op, en als ik wist dat je zo overdreven zou reageren had ik het niet eens gedaan maar ja, je merkt nou zelf dat men niet verwacht dat je dan zo doet.
Klik om te vergroten...

nee helemaal niet om je te bewijzen, je weet wel waar ik heen wil

ik zie dat je 8 berichten hebt.,en dat betekent dat je 7e bericht op heel dit forum die opmerking over dat waspoeder was..

sorry voor mijn opvliegers
nogmaals excuses :wink: wat ik al zei,had mn dag niet.

en inplaats van een topic te maken over ruzie,wou ik gwn een topic maken voor als iemand zijn/haar coke heeft mee gewassen met de was,en niet weet of ie het nog kan snuiven.. :wink:

ik dat geval,,toen ik
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
De hoogte van iemands postcount heeft geen flikker te maken met de debieligheid van de poster. Blijf dus maar gewoon rustig, het is 't internet maar.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
:wave:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#9
hahahha alcoholist'snapt de grap van het kanye plaatje natuurlijk ook niet :grin: HAHAH wat een failer ben jij :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
CHIASME zei:
hahahha alcoholist'snapt de grap van het kanye plaatje natuurlijk ook niet :grin: HAHAH wat een failer ben jij :)
Klik om te vergroten...

ja dat ben ik zeker! :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het gaat mij er meer om dat ik niet weet in welk museum ik hem zou moeten plaatsen.
Voor zo ver ik weet is er nog geen museum met geniale grappen.
Maar goed, zullen we maar niet nog verder off-topic gaan? Dat zal de TS vast niet zo leuk vinden. Ow laat maar...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
CHIASME zei:
hahahha alcoholist'snapt de grap van het kanye plaatje natuurlijk ook niet :grin: HAHAH wat een failer ben jij :)
Klik om te vergroten...
Dat maakt het plaatje ook alleen maar mooier.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
CHIASME zei:
hahahha alcoholist'snapt de grap van het kanye plaatje natuurlijk ook niet :grin: HAHAH wat een failer ben jij :)
Klik om te vergroten...
Dat maakt het plaatje ook alleen maar mooier.
Klik om te vergroten...
nou he! vin je nie! :grin: prachtig, hoort in het museum thuis :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
Chris Pontius zei:
CHIASME zei:
hahahha alcoholist'snapt de grap van het kanye plaatje natuurlijk ook niet :grin: HAHAH wat een failer ben jij :)
Klik om te vergroten...
Dat maakt het plaatje ook alleen maar mooier.
Klik om te vergroten...
nou he! vin je nie! :grin: prachtig, hoort in het museum thuis :)
Klik om te vergroten...

Ik geef het toe; de grap was goed maar om hem nou in een museum te plaatsen?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
aah kommop ,zeg nou zelf,dit is kunst! zoiets moeten ze een speciaal plekje geven,en de hilarishe grap deronder!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."