Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen geluk bij een ongeluk

een geluk bij een ongeluk

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#1
hej peeps
2 weken geleden had ik 2 halfjes gekocht.
1tje opgesnoven,de andere in het condoomzakje van mn broekzak gestopt
volgende dag kyk ik.. is het sealtje weg.
ik mn broer de schuld gegeven,hij maar ontkennen.
dus dan heeft mn moeder het gevonden,(is niet echt erg,maar tis niet leuk dat ze dat van je weet)
nu(2 weken later) kyk ik in een ouwe broek die ik normaal gesproken niet draag..en ja hoor. daar zittie, in het condoom zakje.(mee gewassen met de was)
gellukig.,moeder heeft het niet gevonden! en shit,heb mn broer ten onrechte veroordeeld.
nouja,komt wel weer goed..
maar nu is mijn vraag, is het nog snuifbaar?? het is tog een vol pakkie en heb er 25 euro voor betaald. het was een plakje,heb het een beetje uit elkaar gehaald,maar ik zie nog vollop crystallen.

?
t
tantoeboemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zeg snuiven die handel!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat het nog te snuiven is om dat het in de condoom is gewikkeld :rockband:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
hahahahaha
heb het gister opgesnoven,was niks mis mee :P
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geniaal :stoned:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wietpep zei:
Geniaal :stoned:
Klik om te vergroten...

Ap :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
ff voor de duidelijkheid :flushed:
hij was niet in een condoom gewikkeld hahahahahahahah
hij zat in het kleinste zakje van mn broek
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#8
rook zeker wel lekker in je neus na het snuiven? of gebruikt je moeder geen robijn fleur en fijn?
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
HarryNak zei:
rook zeker wel lekker in je neus na het snuiven? of gebruikt je moeder geen robijn fleur en fijn?
Klik om te vergroten...
er is geloof ik niet eens water bij gekomen
heb niks geroken,en de kwaliteit was nog goed goed sjaakie
c
cashcreamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach, waspoeder in je neus zal je toch al wel gewend zijn :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sealtjes zijn wat dat betreft geniaal en zga waterdicht.

Heb een keer op een verjaardag gezeten met een maat.
Wij telkens om de beurt snatzen op de plee, komt die maat opeens: Ik ben het kwijt!

Wij redelijk stiekum alles doorzocht (die ouders mochten nix weten), de plee, de gang enzo niks kunnen vinden.
Ik ben 4x op de wc wezen kijken, en na een aantal wcgangers kwam opeens het sealtje bovendrijven in de pot. Was het dus meegespoelt en om de 1 of andere vage reden een aantal doortrekbeurten later weer omhoog gekomen.

Sealtje was goed nat, ook van binnen, behalve het stuk waar de sos zat.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
cashcream zei:
Ach, waspoeder in je neus zal je toch al wel gewend zijn :P
Klik om te vergroten...
heus wat lul je nou,je weet niks jo
die sealtjes zijn zeker geniaal,er kwam niet eens echtt water bij,alleen wat vocht uit de vezels van me broek, plus het zit nog in een sealtje :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcoholist zei:
cashcream zei:
Ach, waspoeder in je neus zal je toch al wel gewend zijn :P
Klik om te vergroten...
heus wat lul je nou,je weet niks jo
die sealtjes zijn zeker geniaal,er kwam niet eens echtt water bij,alleen wat vocht uit de vezels van me broek, plus het zit nog in een sealtje :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is wel meteen weer een typische reactie die ik van jou zou verwachten.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
oke
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
alcoholist zei:
cashcream zei:
Ach, waspoeder in je neus zal je toch al wel gewend zijn :P
Klik om te vergroten...
heus wat lul je nou,je weet niks jo
die sealtjes zijn zeker geniaal,er kwam niet eens echtt water bij,alleen wat vocht uit de vezels van me broek, plus het zit nog in een sealtje :wave:
Klik om te vergroten...

Dat is wel meteen weer een typische reactie die ik van jou zou verwachten.
Klik om te vergroten...

ja maar waar haal je het lef vandaan om als een wild vreemde tegen mij te zeggen dat ik vaker waspoeder snuif,en als het een grapje is,heeft die gene wel een heel vaag gevoel voor humor
je kent me niet,er is 1keer een pakje coke met de was mee gespoeld,en ineens snuif ik vaker waspoeder :confused:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#16
fail @ alcoholist
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zou het nou de coke zijn die mensen zo maakt, of zijn het nou altijd dezelfde mensen die de coke opzoeken?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het ligt eerder aan de persoon zelf in dit geval denkik.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Zou het nou de coke zijn die mensen zo maakt, of zijn het nou altijd dezelfde mensen die de coke opzoeken?
Klik om te vergroten...
vraag het chris pontius
pshh tjappie
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcoholist zei:
Chris Pontius zei:
Zou het nou de coke zijn die mensen zo maakt, of zijn het nou altijd dezelfde mensen die de coke opzoeken?
Klik om te vergroten...
vraag het chris pontius
pshh tjappie
Klik om te vergroten...


Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."