Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke in joint

Coke in joint

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou het eigenlijk werken als je crack (basecoke) in een jointje zou draaien?
k
kookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe nog wel eens wat coke door een joint (met wiet). Toch vraag ik me af of dat wel zo zinvol is. Is het niet heel ongezond of heeft het wel effect? Wie heeft hier ervaringen mee?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik neem aan dat je zelf toch wel gemerkt zult hebben dat het nauwelijks effect heeft, en zo goor als de ziekte is.

Niet meer doen dus, neem 'n lekker nakkie.

Olle
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dude seriously WTF? je stopt coke tog niet in een blow?
Snuif het gewoon hebje veel meer aan.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
80% verbrand al voordat het in je longen komt.
als je coke koopt ben je al dom,laats staan het rookt.
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#6
mij lijkt het echt zonde, juist het snuiven vind ik zo lekker.
k
kookLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks all. Had deze reacties even nodig om mezelf, maar vooral vriend, ervan te overtuigen dat coke in een jointje zinloos is. Als ik een jointje heb gebouwd vindt hij het nodig er altijd nog wat coke (kleine hoeveelheid) in te tikken. Heb de reacties gisteren aan hem voorgelezen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
kook zei:
Ik doe nog wel eens wat coke door een joint (met wiet)... heeft het wel effect?
Klik om te vergroten...
Hihi


kook zei:
Wie heeft hier ervaringen mee?
Klik om te vergroten...
Jij


Inderdaad het snuiven maakt het mede zo lekker :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kreeg per ongeluk een keer een ploffie aangereikt, denkende dat het gewoon een joint was. Nam een hijs, moest zwaar hoesten en voelde helemaal niks. Misschien omdat ik geen coke gebruik da'k niet weet waarop ik moet letten
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Ik kreeg per ongeluk een keer een ploffie aangereikt, denkende dat het gewoon een joint was. Nam een hijs, moest zwaar hoesten en voelde helemaal niks. Misschien omdat ik geen coke gebruik da'k niet weet waarop ik moet letten
Klik om te vergroten...

Heb je echt nog nooit coke gebruikt? Dan zal dat wel de reden zijn waarom je er niks van voelt. Meestal bij de eerste keer coke gebruikt voel je er bar weinig van.
Tenminste, dat had ik wel.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook jointjes voor het lekkere.
Een lekker jointje ga ik niet verkrachten met coke.
Bahbah alleen de geur al :kots: en over de smaak, laten we daar maar over twisten. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij hebben heel veel mensen de eerste keer gewoon bagger coke, want ik voelde het toch wel heel hard zitten de eerste keer.

Ik was ontzettend opgefokt en haalde lopend verdomme bijna een stel fietsers in. Okay, ze fietsten niet echt snel ofzo, maar ik ging toch ook wel hard. :grin:

Olle
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ollemann zei:
Volgens mij hebben heel veel mensen de eerste keer gewoon bagger coke, want ik voelde het toch wel heel hard zitten de eerste keer.

Ik was ontzettend opgefokt en haalde lopend verdomme bijna een stel fietsers in. Okay, ze fietsten niet echt snel ofzo, maar ik ging toch ook wel hard. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...


haha leuk beschreven je eerste keer :P Het was ook niet de beste coke moet ik eerlijk bekennen, maar het kan ook zijn dat ik gewoon de eerste keer te weinig had gesnoven want ja, het was nieuw dus durfde nog niet zo veel.
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Zou het eigenlijk werken als je crack (basecoke) in een jointje zou draaien?
Klik om te vergroten...

Dat vraag ik me ook af!
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
vitafitfit zei:
Angramar Temenos zei:
Zou het eigenlijk werken als je crack (basecoke) in een jointje zou draaien?
Klik om te vergroten...

Dat vraag ik me ook af!
Klik om te vergroten...
+1

maar ikdenk dat je nix van de wiet zal voelen,zonde om hte dan in een blow te doen,dan gwn tabac/shaq met crack?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aangezien basecoke niet opgerookt wordt maar verdampt lijkt een joint me niet geschikt om het in te doen. De as op het gaasje ligt daar zodat je geen gloeiend hete basecoke in je mik krijgt, enkel de dampen.

Of nou ja, dat is wat ik ervan begreep. Correct me if I'm wrong.

Olle
W
WillemskeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat heb ik wel eens bij iemand gezien
Dat hij coke in ze Joint deed maar hij heeft eerst de coke eerst uitgekookt in amoniac dus CRACK en dan met Hasj opgerookt
ik zag toen wel dat het Joint'tje niet verkorte ofso :confused: het bleef gewoon lang
Pas na echt veel haaltjes verkorte het join'tje en dan nog een klein beetje
S
SilvanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ollemann zei:
Ik neem aan dat je zelf toch wel gemerkt zult hebben dat het nauwelijks effect heeft, en zo goor als de ziekte is.

Niet meer doen dus, neem 'n lekker nakkie.

Olle
Klik om te vergroten...


Dit is dan denk ik een kwestie van smaak :wink:
Ikzelf vind het niet vies smaken en het effect minimaal, maar wel lekker.
Gewoon in een pijpje is het lekkerst natuurlijk :wink:

Grtz
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
zoals andere al zeiden, t snuiven maakt t ook lekker heerlijke lijn in je neus
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb een vriend die echt alleen maar plofjes rookt. Nee, niet de hele dag lang in plaats van sigaretten, maar als 'die coke doet (ook maar heel weinig), wilt 'ie alleen maar plofjes roken. Vind het niks aan, word er hooguit een beetje licht in m'n hoofd van, er zit zo'n chemische smaak aan dat je (ik) echt denk...fuck....misschien krijg ik hier wel longkanker ofzo door... :confused:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."