Mijn eerste post hier (lees al wel een aantal jaar mee).
Mijn vraag aan de mede cocaine gebruikers is:
Wat vinden jullie van een ploffie roken? verspilling? of de korte maar intense rush waard?
Ik weet dat de sosa grotendeels verloren gaat omdat de temperatuur niet hoog genoeg is.
Maar toch wordt er tijdens het roken wel genoeg verbrand(opgenomen) om een redelijke rush te krijgen. Ikzelf vind dat het het beste werkt als je het in een rijstevloeitje mengt met shag gruis, en dat continue bijbranden met een aansteker of zippo.
Nu denken jullie natuurlijk.... Pak een pijpje maar dat bedoel ik niet. Echt alleen jullie mening erover als het in een sigaret zit of een sjekkie.
Vind het kut en complete verspilling. Snuiven is voor mij dan ook echt de enige manier waarop ik cocaine consumeer. Ik voel me bij een plofje ook niet fijn omdat ik weet dat ik er op een mooie gladde spiegel ook de kust van Noorwegen mee kan leggen en dan hup in 1 ratz alles naar binnen werken en super lekker mijn rush kan pakken.
#5
zooo plofje roken is verspilling want het meeste rook ga langs je heen en komt niet in je longen
zonde toch.
#6
Inderdaad, en er bestaat niets gezonders dan verbrande cocaineresten in je longen.
#7
ik vind het wel lekker joh, en als je bang bent dat je coke te snel op gaat door die plofjes, koop je toch gewoon nieuwe? :P
#8
Mits je goede kwaliteit coke hebt vind ik het wel een hele fijne rush..
#9
Stinkt, en vind dat er betere wegen naar Rome zijn
#10
Ik vind het wel de moeite waard aan de ene kant, mits er genoeg in het shaggie zit (gewoon rollen alsof het een joint is).
Maar aan de andere kant is het ook gewoon verspilling. Je doet er veel in, voor een korte heftige rush. Dus... veel geld kwijt.
Het stinkt een uur in de wind en daar weegt het gevoel niet tegen op.
Vind het niet bijzonder genoeg om er verder te roken en al helemaal niet naar de base.
Als ik coke nuttig is het in puntjes.
#14
Het is inderdaad wel verspilling. Maar ik vind het wel lekker. Ik draai ze overigens met sigaretten.
Filter eruit en de helft wegdoen. Idem voor de tabak. Filter terug en coke ophalen in je peukje. Natmaken zodat het langzamer brand.
Maar wel zonde van je coke en niet echt goed voor je longen volgens mij.