Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke verslaafde moeders

coke verslaafde moeders

67 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
+1 voor lysergine25

Hoe kun je nu coke verslaafd zijn zonder dat je man het doorheeft?



Coke
Mijn naam is cocaine, ook wel coke genoemd.
Ik ben je land binnen gekomen zonder paspoort.
Ik maak de wereld rijk, arm en afhankelijk.
Sommigen worden zelfs voor mij vermoord en teruggevonden in een sloot.
Mijn waarde wordt hoger geschat dan die van diamanten en goud.
Gebruik mij één keer en ik maak je mijn slaaf.
Zelfs de scholieren zijn mijn dienaren.
Ik zorg dat ze geld stelen van hun eigen moeder.
Als je mijn slaaf bent, kan ik je zelfs laten moorden om wat te krijgen.
Ik verneuk acteurs, politici, DJ's, clubbers, mensen die ooit leuk waren en van anderen hielden.
Ze gaan aan mij kapot, worden door anderen gehaat omdat ze mij gebruiken.
Ik roof bankrekeningen, miljoene mensen komen door mij in het rood.
Ik hou van het snuiven en de messen, de bende-oorlogen die om mij worden uitgevochten.
Ik hou ervan als je me smeekt je met rust te laten.
Ik maak je leven een hel, ik neem je aardigheid weg.
Vergeet mijn naam niet.
Gebruik mij niet, anders zal je leven een hel zijn,, voor eens en voor altijd.
Vlucht voor de naam coke... want nu kan het nog... hoop ik voor je.

Dit versje zat blijkbaar niet in z'n kop gebrand als spelregel. Ik vrees dat er iemand schaakmat gezet gaat worden
c
cannabisverslaafdmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ps:en coke hoef je niet te zien aan iemand.bij mij zag je nooit iets dat is waarom ik een cokeverslavind had van plusminus 12 maanden.
gelukkig was ik het echt helemaal zat,maar omdat mijn toenmalige vriend bleef gebruiken heeft het wel onze relatie gekost dus...

zint eer gij begint!succes
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
cannabisverslaafdmeisje zei:
ps:en coke hoef je niet te zien aan iemand.bij mij zag je nooit iets dat is waarom ik een cokeverslavind had van plusminus 12 maanden.
gelukkig was ik het echt helemaal zat,maar omdat mijn toenmalige vriend bleef gebruiken heeft het wel onze relatie gekost dus...

zint eer gij begint!succes
Klik om te vergroten...

Vreemde mensen zien het misschien niet., daar heb je wel gelijk in...
Als je een man of vrouw hebt die een jaar coke verslaafd is, dan ben je goed dom als je dat niet doorhebt. Alleen al op financieel gebied moet er toch een belletje gaan rinkelen

Je zegt dat je alleen gebruikt dat je op stap gaat, maar ook dat je coke verslaafd bent. Dat noem ik niet coke verslaafd.... maar jij mag het noemen hoe je wil natuurlijk, no offense
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad dat bedoelde ik en als Tony het zegt, dan moet het wel kloppen. :)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dat als je kinderen hebt je geen drugs moet gebruiken... En al helemaal geen coke.. het is niet alleen je eigen leven dat je op het spel zet, of al verspeelt. Het is ook het leven van je kinderen, en het leven van hun moeder. Waarom zou je dat allemaal verspelen voor een klein genotsmomentje voor jezelf?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat dus.. ik heb zero respect voor ouders aan de drugs.
Sorry.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een slechte opvoeding resulteerd in verknipte kinderen wanneer ze niet al te clever zijn. Ik vind het niet kunnen wanneer ouders drugs gebruiken tijdens het opvoeden van hun kinderen. Net als Lake; heb ik zeker no repsect voor drugs gebruikende ouders.
c
cannabisverslaafdmeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
nee dat heb ik een beetje verkeerd uitgelegd.
ik heb vroeger een coke verslaving gehad.ik was 17 woonde net samen hij pak met geld en zeeen van tijd.
dat is nu 8 jaar geleden.en gelukkig is die tijd voorbij
nu als ik een avondje opstap ga neem ik weleens een puntje gewoon voor de gezelligheid en dat maakt geen ene fuck uit.
nooit als ze thuis zijn of wat dan ook. ze slapen in het weekend vaak bij me tante..
en het is niet zo dat ik ieder wekeend gebruik,gewoon af en toe een keertje..
het is niet zo dat als je kinderen hebt je hele leven stopt,ja dan wordt je een uitgezakte huismoeder in een wibrapyjama..ik ben mamma en partychick.

ik heb geen respect voor mensen die alchol drinken of drugs gebruiken,waar kinderen bij zijn of als kinderen thuis komen.dat is andere koek.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
het is niet zo dat als je kinderen hebt je hele leven stopt,ja dan wordt je een uitgezakte huismoeder in een wibrapyjama..ik ben mamma en partychick.
Klik om te vergroten...

Je denkt wel erg in extremen. Of een uitgezakte huismoeder in een wibrapyjama, of een cokegebruikende partychick? Er bestaat een middenweg. Het is echt mogelijk om een boeiend leven te hebben zonder drugs, dan hoef je echt niet gelijk achter de geraniums te belanden. Probeer spanning, en uitdaging in andere zaken te zoeken, die wel opbouwend zijn. Misschien iets wat je vroeger leuk vond om te doen, maar wat er nu niet meer van komt?

En over die puntjes... Ik kan het niet met je eens zijn, want je kunt wel zeggen dat je af en toe eens een puntje neemt, maar waarom zou je daarmee het risico nemen om opnieuw verslaafd te raken? Zeker als je al eens verslaafd ben geweest is het risico op terugval groot, en jouw inzet is daarvoor te hoog.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien heeft cannameisje haar leven wel gewoon op orde. Ik begrijp niet waarom de mensen hier zo fel anti zijn als het gaat om ouders en drugsgebruik. Uiteraard; een drugsverslaving en het opvoeden van kinderen kan en gaat niet samen. Maar het recreatieve gebruik is toch niet uit den boze? Waarom zou je in het weekend als de kiddo's bij tante Sjaan zitten niet een lsd-tripje mogen proberen. Of whoppa, je halfjaarlijkse mdma avondje met je partner om de band weer te versterken... Als ze zelf aangeeft dat het totaal niks voorstelt (okay ontkennen hoort bij verslaving) en dat ze er controle over heeft, denk ik niet dat we ons hier druk over hoeven te maken.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie geen reden waarom ouders geen drugs zouden mogen gebruiken, wel waarom ze niet verslaafd mogen zijn, maar gewoon afentoe een tripje, of eens in de maand een lijntje zou ik geen probleem mee zien, zeker niet als je het al jaren zo doet en in de hand hebt, als je een stabiel leven met stabiel gebruik hebt, waarom niet dan?
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#12
drugsverslaafd zijn met een gezin is waarschijnlijk heel kut.
ik kan hier niet echt advies op geven want met mijn jonge leeftijd (18 ) heb ik hier geen ervaring mee.
ik vind wel dat als je voor het gezin hebt gekozen dat je dan het best een minieme gebruiker word en als dat niet kan gewoon stopt.
ikzelf kies nu wel voor de drugs (= vrijheid) want kinderen interesseren mij niet, ik zie mezelf ook niet als een (goede) vader.
wie dit stom vind kan de boom in, want je doet met je leven wat jij wilt.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb er ook zelf geen ervaring mee, maar wel van de andere kant van dichtbij meegemaakt, en daarom ben ik er tegen. Zeker in dit geval, als je eenmaal verslaafd bent geweest aan coke, dan speel je echt met vuur als je af en toe gaat snuiven.

Normaal ben ik van mening dat iedereen lekker moet doen wat hij wilt, maar als je kinderen hebt, dan heb je met meer rekening te houden dan alleen jezelf. Dat is hoe ik erover denk.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
Misschien heeft cannameisje haar leven wel gewoon op orde. Ik begrijp niet waarom de mensen hier zo fel anti zijn als het gaat om ouders en drugsgebruik. Uiteraard; een drugsverslaving en het opvoeden van kinderen kan en gaat niet samen. Maar het recreatieve gebruik is toch niet uit den boze? Waarom zou je in het weekend als de kiddo's bij tante Sjaan zitten niet een lsd-tripje mogen proberen. Of whoppa, je halfjaarlijkse mdma avondje met je partner om de band weer te versterken... Als ze zelf aangeeft dat het totaal niks voorstelt (okay ontkennen hoort bij verslaving) en dat ze er controle over heeft, denk ik niet dat we ons hier druk over hoeven te maken.
Klik om te vergroten...

Mee eens :grin:
b
boris75Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Lake zei:
Dat dus.. ik heb zero respect voor ouders aan de drugs.
Sorry.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens... Tjesus, als ik dit allemaal lees ga ik bijna spontaan CDA of Christen Uni stemmen. Ik begrijp best dat er momenten in je leven zijn geweest waarin je een verkeerde keus hebt gemaakt. Het resultaat kan bijvoorbeeld een verslaving zijn...

Maar dat neemt niet weg dat je NU je VERANTWOORDELIJKHEID moet nemen en moet kappen met die bullshit. Een kind hoort niet in de omgeving van een gebruikende moeder of vader. Dat kan gewoon niet niet. Wat voor voorbeeld geef je zo'n kleine in hemelsnaam. Je kunt kunt wel zeggen: ik gebruik niets als de kleine erbij is, maar ze pikken altijd iets op. Al is het maar bepaalde spanningen...

Het is iig wel goed dat je van jezelf inziet dat er iets moet veranderen. Ik zou zeggen: ZOEK EEN SPORT. Daar bouw je in no-time zelfrespect mee op en de nodige discipline, want ik denk dat het daar aan schort
: discipline!

Ik zou het overigens wel met je man bespreken, want als het uit de hand loopt, komt hij er toch wel achter. Nu, in deze fase, kan hij je helpen en je hebt gelijk een stok achter de deur (controle).

succes en sterkte en wees aub een goede moeder!! Zo'n kind is nog jong en onschuldig, die moeten niet lijden onder andermans fouten...
n
noortjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De moeder waar het allemaal om gaat is eindelijk weer eens online. ik ben goed bezig.Heb een baan gevonden, ben gestopt en in behandeling. Moeder blij, kids blij, man blij, iedereen blij...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
noortje zei:
De moeder waar het allemaal om gaat is eindelijk weer eens online. ik ben goed bezig.Heb een baan gevonden, ben gestopt en in behandeling. Moeder blij, kids blij, man blij, iedereen blij...
Klik om te vergroten...

Echt leuk dat je het nog even komt melden! :mrgreen: Keep it up en zoals Stonie al zei... Geniet van het echte leven!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goed om te horen dat je je verantwoordelijkheid genomen hebt. Sterkte met het hele proces!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
noortje zei:
De moeder waar het allemaal om gaat is eindelijk weer eens online. ik ben goed bezig.Heb een baan gevonden, ben gestopt en in behandeling. Moeder blij, kids blij, man blij, iedereen blij...
Klik om te vergroten...

Ik ben ook heel blij voor je ....
Blijf bij je gezin, en geniet van het echte leven.

Stonie
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
noortje zei:
De moeder waar het allemaal om gaat is eindelijk weer eens online. ik ben goed bezig.Heb een baan gevonden, ben gestopt en in behandeling. Moeder blij, kids blij, man blij, iedereen blij...
Klik om te vergroten...

Echt leuk dat je het nog even komt melden! :mrgreen: Keep it up en zoals Stonie al zei... Geniet van het echte leven!
Klik om te vergroten...

Wens je ook veel suc6 en geluk toe in je verdere leven !!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."