#1
dan ben je de enige zonder terugval denk kan me niet voorstellen dat je zo sterk in je schoenen staat ik ken niemand iig en geloof me ik ken een hoop
Tjeerd86 zei:dan ben je de enige zonder terugval denk kan me niet voorstellen dat je zo sterk in je schoenen staat ik ken niemand iig en geloof me ik ken een hoop
micky zei:Frisko zei:ach dat ligt ook geheid aan haar eigen.
ken mensen zat die crack talloze keren gedaan hebben en niet verslaafd zijn geraakt.
ik heb het miss 7 a 8x gerookt maar het zei me niets en ik doe het ook niet meer![]()
snuiven daarentegen...
miss komt ze nog wel tot haar besef,miss ook niet.
verslavend is het iig als het je ligt![]()
7 a 8x gerookt? Je word met dit spul ook vaak besodermieterd met nep spul, omdat zware gebruikers tevreden zijn als er maar iets wits in hun pijp zit.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongevoelig is voor basen en snuiven wel lekker vind.
Ik ben wel verslaafd maar het is voor mij een klein beetje in de hand te houden en dan ben ik wel echt een uitzondering, zonder te willen opscheppen.
Ik ken dit gebruik nu ong. 8 jaar maar ik heb nog een eigen huis en een flinke spaar rekening.
Wel dankzij een bewindvoerder.



tipsyflipsy zei:beschrijving van een ''crackgebruiker"
iemand die bij de kassa van de Albert heijn staat met z'n flesie Ammoniak en zijn rolletje folie
Hij of zij die rookt zal alles doen om niet op tevallen.Als iemand elkedag rookt ""AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."