Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack 1X per dag?

Crack 1X per dag?

29 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
T
Tjeerd86Lid
01-01-2024, 00:00
#1
dan ben je de enige zonder terugval denk kan me niet voorstellen dat je zo sterk in je schoenen staat ik ken niemand iig en geloof me ik ken een hoop
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tjeerd86 zei:
dan ben je de enige zonder terugval denk kan me niet voorstellen dat je zo sterk in je schoenen staat ik ken niemand iig en geloof me ik ken een hoop
Klik om te vergroten...

nee geen terugval maar ik blow wel dus helemaal drugsvrij is het niet :grin: ik denk dat ik altijd een verslaving zal hebben dus accepteer ik het nu maar zoals het is zoals ik al zei je moet echt walgen van jezelf om te kunnen stoppen en dr gebeurd heel wat voordat je echt genoeg ervan hebt Natuurlijk blijft de trek altijd maar na een lange tijd leer je er wel beter mee te leven
w
wendelaLid
01-01-2024, 00:00
#3
micky zei:
Frisko zei:
ach dat ligt ook geheid aan haar eigen.
ken mensen zat die crack talloze keren gedaan hebben en niet verslaafd zijn geraakt.
ik heb het miss 7 a 8x gerookt maar het zei me niets en ik doe het ook niet meer :)
snuiven daarentegen...
miss komt ze nog wel tot haar besef,miss ook niet.
verslavend is het iig als het je ligt :)
Klik om te vergroten...

7 a 8x gerookt? Je word met dit spul ook vaak besodermieterd met nep spul, omdat zware gebruikers tevreden zijn als er maar iets wits in hun pijp zit.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongevoelig is voor basen en snuiven wel lekker vind.
Ik ben wel verslaafd maar het is voor mij een klein beetje in de hand te houden en dan ben ik wel echt een uitzondering, zonder te willen opscheppen.
Ik ken dit gebruik nu ong. 8 jaar maar ik heb nog een eigen huis en een flinke spaar rekening.
Wel dankzij een bewindvoerder
.
Klik om te vergroten...

@Micky, ik heb hier maar 1 woord voor: DENIAL

Oh ik las later dat je sinds eind juni clean bent!, ik hoop dat dat nog steeds het geval is :)
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Coke snuiven is echt veel minder heftig als roken. Opzich is snuif minder zuiver als crack.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
nou ik vind persoonlijk snuif-coke verslavender...basen daar komt nooit veel goeds van weet ik uit ervaring,....nasty habbit :(
z
zorgelijk99Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lieve mensen,
Ik maak mij erg zorgen over iemand uit mijn omgeving, maar ben vooral nieuwsgierig.
Ze zegt maar 1X per dag crack te roken maar volgens mij kan dat niet.
Het is toch zeer verslavend?
Verder zegt ze niet genoeg geld te hebben om meer te roken maar dat is toch juist het probleem met deze verslaving? Je kan dan toch alles doen om aan geld te komen?
Ze was eerst zwaar alcoholist maar nu zie ik nooit meer zakken met bierblikjes staan.
Hoop op wat uitleg of anders waar ik meer informatie kan vinden over dit onderwerp.
Is er misschien ergens een beschrijving van een crackgebruiker? Hoe gedragen die zich? Zij gedraagt zich ook best vreemd.
Bedankt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen zijn geen wasmachines.
z
zorgelijk99Lid
01-01-2024, 00:00
#8
en toch zijn er overeenkomsten :rolleyes:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je stelt vragen waar geen eenduidend antwoord op te geven valt. En wat moet ik onder 1x per dag crack roken verstaan? Dat hoeft niet 1 pijp te zijn, je kan immers ook 1x per dag 2 uur lang onafgebroken zitten te paffen.
De meeste mensen die zich vreemd gedragen roken GEEN crack, dat is dus ook geen steekhoudend argument.
Zet je zorgen over de desbetreffende persoon van je af. Als ze daadwerkelijk stevig aan de crack zit, dan kan jij daar echt niet tegen opboksen.
Mocht ze op onderstaand wezen lijken, dan weet je zeker dat het foute boel is :wink:
z
zorgelijk99Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben geen mietje hoor maar zij zei zelf ik rook crack (klinkt als heavy shit) maarrrrr..... één keer per dag. Ik zei hoe dan? nou in een pijpje met cigarettenas...
nu blijf ik maar denken: kan dat eigenlijk wel?
nee, ik heb totaal niet de behoefte om haar te redden, wel wekt het interesse.
ik zoek dan misschien iets over het verloop van de crack verslaving? :confused:
hoe begint dat dan en hoe verslavend is het dan :confused:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meestal raakt de gebruiker van crack heel erg snel verslaafd eraan. Vaak al na de eerste of 2e keer. In vergelijking met het snuiven van cocaine is het risico op verslaving veel groter. En snuifcoca is ook al erg linke shit. Na de 2e avond snuiven was ik verkocht :smilingimp:

Wellicht heeft het grotere gevaar van crack te maken met de kort durende rush. Een roes die zo lekker is maar ook weer zo snel voorbij is erg onbevredigend. Daarom ga je met crack sneller 'bingen', hetgeen er op neer komt dat je niet meer kan stoppen met roken en pijp na pijp blijft stoppen. Hierdoor gaan de receptoren van bepaalde neurotransmitters in je hersenen een onafgebroken hunkering naar cocaine ontwikkelen. In dat stadium kan je nog maar een ding denken, voelen & willen: CRACK~CRACK~CRACK~CRACK~
Op dat moment is het meestal al te laat, is de weg terug afgesneden. Dan wordt het erg moeilijk om zonder te kunnen.

Over het verloop van de crackverslaving kunnen we verder kort zijn: Het vormt zo'n aanslag op je gezondheid dat je al snel in een uitgeteerde zombie verandert. Evenals snuifcocaine is crack een zware belasting voor hart en bloedvaten, maar bij dit goedje krijgen ook je longen het onaanvaardbaar zwaar te verduren. Verbrande crackdeeltjes komen daarin en in de overige luchtwegen terecht en brengen daar in het GUNSTIGSTE GEVAL ontstekingen teweeg.
De kans op trombose ten gevolge van de optredende vaatvernauwing is ook erg groot.

Lichamelijk en mentaal ga je compleet de vernieling in. Bij het chronisch gebruik van crack is het vrijwel onafwendbaar dat je al snel paranoide en/of psychotisch word. Er zullen karakterveranderingen in negatieve zin optreden. Je zult veel, zoniet al je vrienden erdoor kwijtraken, je raakt zelf het spoor compleet bijster en je zal financieel compleet aan de grond komen te zitten.
De honger naar deze drug zal tot schulden lijden, en niet zelden tot criminele activiteiten om aan poen te komen. Je normbesef zal zwaar aangetast worden. Je doet dingen die je voorheen niet voor mogelijk gehouden zou hebben: familie bestelen, de prostitutie ingaan...

Sorry als ik het mis heb, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat dit topic over jezelf gaat.
Of dat je het al een keer geprobeerd hebt of het overweegt :confused:

Mocht dat het geval zijn, betreedt die wereld dan niet of stap er uit als dat nog kan.
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZAL WEL 1 BALLETJE PER DAG ZIJN
z
zorgelijk99Lid
01-01-2024, 00:00
#13
haha, toen ik aan het schrijven was dacht ik zal, het lijkt misschien alsof het over mij gaat, nee hoor. verder dan 15 jaar skunk ben ik niet gekomen. misschien in een volgend leven want ben nu moeder
nogmaals: crack klinkt gewoon zo heftig (en andere drugs niet)
bedankt voor je uitleg.
er is weinig over geschreven of onderzoek naar gedaan volgens mij
lijkt wel alsof die mensen direct afgeschreven zijn, ook al is dat een beetje wat jij zegt, er is haast geen weg terug.
nogmaals dank
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
ach dat ligt ook geheid aan haar eigen.
ken mensen zat die crack talloze keren gedaan hebben en niet verslaafd zijn geraakt.
ik heb het miss 7 a 8x gerookt maar het zei me niets en ik doe het ook niet meer :)
snuiven daarentegen...
miss komt ze nog wel tot haar besef,miss ook niet.
verslavend is het iig als het je ligt :)
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 keer per dag????????????????????!!!!!!!!!!!

ja wat is 1keer per dag {1pijpje,1gram,10gram}

maar 1 kr per dag is al teveel daar hou je het niet bij geloof me

Zolang je heb is alles okee maar ja dan komt de ''crackerjack'' om de hoek en heeft hij een nieuw
vriendje.

neem dan gewoon een snuifie {werk ook nog langer} :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#16
beschrijving van een ''crackgebruiker"

iemand die bij de kassa van de Albert heijn staat met z'n flesie Ammoniak en zijn rolletje folie
Iemand die altijd platzak is en om geld schooit en als die geld heeft zich niet laat zien.
iemand die op de raarste tijden opeens even weg moet.
aggressief word als die zn zin niet krijgt.

para word door al de stomme dingen die die doet om ff weer een pijpie te kunnen roken


ach ja dit soort symptoompjes krijg je dan :smoke: :smoke:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#17
tipsyflipsy zei:
beschrijving van een ''crackgebruiker"

iemand die bij de kassa van de Albert heijn staat met z'n flesie Ammoniak en zijn rolletje folie
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy:
z
zorgelijk99Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ja dat geheimzinnige gedoe van even weg moeten en dagen nergens te bekennen dat herken ik wel.
Het valt mij op dat er weing onderzoek is gedaan. Wel over wiet, alcohol en cocaine.
Van die zwarte ringen onder de ogen is dat ook een "kenmerk"?
bvd
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom moet alles zo zwart wit? Geloof de persoon in kwestie op haar woord, is dit niet de waarheid.. - well, maybe it's none of your business.
m
marc38Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie zegt dat basen duur is moet zich eens aan zijn kop voelen :confused: Het is onbetaalbaar :smoke: Hij of zij die rookt zal alles doen om niet op tevallen.Als iemand elkedag rookt "
based" zijn dit dingen waar je het aan zou kunnen herkennen.

Een pijp: dit kan een leeg blikje zijn, een glas , pijpje van glas of metaal. Je kan het zo gek niet bedenken.

Sigaretten as: let op als iemand as spaard. Dit is nodig om de base te roken de as neemt de vloeibare base op als deze word aangestoken.

Amoniak dit is nodig om de coke uit te koken

Veel aanstekers, lepel in niet normale positie gebogen,alu foli.

Verbrede pupillen, onrust ,extreme sex drift

Hoop dat ze het niet doet komt haar duur te staan het is :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."