#1
Frisko zei:micky zei:Frisko zei:ach dat ligt ook geheid aan haar eigen.
ken mensen zat die crack talloze keren gedaan hebben en niet verslaafd zijn geraakt.
ik heb het miss 7 a 8x gerookt maar het zei me niets en ik doe het ook niet meer![]()
snuiven daarentegen...
miss komt ze nog wel tot haar besef,miss ook niet.
verslavend is het iig als het je ligt![]()
7 a 8x gerookt? Je word met dit spul ook vaak besodermieterd met nep spul, omdat zware gebruikers tevreden zijn als er maar iets wits in hun pijp zit.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand ongevoelig is voor basen en snuiven wel lekker vind.
Ik ben wel verslaafd maar het is voor mij een klein beetje in de hand te houden en dan ben ik wel echt een uitzondering, zonder te willen opscheppen.
Ik ken dit gebruik nu ong. 8 jaar maar ik heb nog een eigen huis en een flinke spaar rekening.
Wel dankzij een bewindvoerder.
micky,
en toch is het zo.
ik heb het meer als een paar x gedaan en toch gaf ik er keer op keer geen ruk om...
snuiven doe ik onderhand al 7j en heb ook tijden gehad dat ik er veel geld aanuit.
de flash is miss lekker ma veel te kort voor mij.
dan heb ik liever iets minder lekker en langer genot....![]()
en geloof me,mijn coke is geen nepspul.maar ik denk dat je dat wel zal ondervinden als je wat meer in het cokeforum begint te lezen![]()
Voor mij geldt hetzelfde, en ja, ik weet ook wel waar ik de onbespoten kokosnoten kan halen. Same voor de crack. Regelmatig gedaan, maar nooit dezelfde behoefte gemerkt als met snuifsos.
Met een avondje pilsen krijg ik zin om te snuiven, anders nagenoeg ook geen behoefte om dat te doen. Crack alleen als ik met een paar maten gewoon thuis zit voor een mooi avondje en dan ook nog lang niet altijd, maar als dat idd 1x is gehaald, wordt er die avond nog wel een paar keer gebeld, dan is het te mooi. Volgende dag, mits ik inmiddels nuchter ben, totaal geen behoefte weer crack te halen. Gelukkig maar, paar van mn kameraden hebben die behoefte wel en die zijn dr dus ook mee in de problemen gekomen...
Blijft linke soep dus en wel de reden waarom ik geen hero probeer tot ik 65 ben