#1
Als je er nog steeds last van hebt, ga gewoon even langs de huissarts dude.
Zeker die gedachte niet voeden, anders wordt het alleen maar erger. Je zal wel zien dat gaat vanzelf over.gabberdw zei:oke dank je wel.
Haha, zo herkenbaar. Uiteindelijk zit je daar dan met hoofd- en buikpijn.knolselderij zei:en tog ga ik voor de paranoia, mensen kunnen zich zelf zeer goed opfokken.
het zelfde als je vroeger deed alsof je ziek was zodat je moeder je ziek meldde op school, dan begon je je na n tijdje ook n beetje ziek te voelen
ik zou daar toch even goed over na denken voor je echt gaat,..want je moet dan wel eerlijk alles aan hem/haar vertellen,..wil je dat wel,omdat dat zeker op invloed gaat worden,mocht je de volgende x weer naar de dokter gaan voor iets,..dan weet je zeker dat hij jouw niet zomaar iets gaat uitschrijven,omdat je -toen der tijd-je verhaaltje heb gedaan,..denk daar even goed over na,want hij/zij gaat daar zeker rekening mee houden als je wel komt voor iets,..en ga er maar van uit dat hij/zij ook zeker gaat beginnen over toen,..als je eenmaal die stempel hebt,..gabberdw zei:Oke bedankt, ik denk dat als ik het morgen nog heb, even langs de dokter ga.
Winehouse zei:Je bent gwon helemaal para geworden. Sorry dat ik het alweer moet posten, maar neem een benzo.

+1 :PWinehouse zei:Je bent gwon helemaal para geworden. Sorry dat ik het alweer moet posten, maar neem een benzo.
Winehouse zei:Je bent gwon helemaal para geworden. Sorry dat ik het alweer moet posten, maar neem een benzo.
knolselderij zei:en tog ga ik voor de paranoia, mensen kunnen zich zelf zeer goed opfokken.
het zelfde als je vroeger deed alsof je ziek was zodat je moeder je ziek meldde op school, dan begon je je na n tijdje ook n beetje ziek te voelen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."