Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe meer ik denk, hoe slechter ik me voel

hoe meer ik denk, hoe slechter ik me voel

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DonantzoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je er nog steeds last van hebt, ga gewoon even langs de huissarts dude.
g
gabberdwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee mensen,

Ik heb vrijdag samen met iemand een halve gram coke gehaald, snel opgemaakt en veel gedronken. Na dit nog een heel klein beetje Mdma.

Nu kreeg ik gister last van een druk op mijn borst en hartkloppingen.. dus ik denk dat gaat wel weg. Maar vandaag is het er nog steeds en hoe meer ik eraan denk... hoe erger het word, soms zelfs dat ik ff in paniek ben.

Ik ben 17 en bang voor een hartaanval... is dit gewoon paranoia?

ik heb wel wat geleerd, ik doe het nooit meer!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon paranoia.
g
gabberdwLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke dank je wel.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
gabberdw zei:
oke dank je wel.
Klik om te vergroten...
Zeker die gedachte niet voeden, anders wordt het alleen maar erger. Je zal wel zien dat gaat vanzelf over.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
En als je de gedachten niet kunt veranderen, ga dan even naar de dokter. Die zal je uitsluitsel geven. En waarschijnlijk ook wat zekerheid.
g
gabberdwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke bedankt, ik denk dat als ik het morgen nog heb, even langs de dokter ga.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent gwon helemaal para geworden. Sorry dat ik het alweer moet posten, maar neem een benzo.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
knolselderij zei:
en tog ga ik voor de paranoia, mensen kunnen zich zelf zeer goed opfokken.

het zelfde als je vroeger deed alsof je ziek was zodat je moeder je ziek meldde op school, dan begon je je na n tijdje ook n beetje ziek te voelen
Klik om te vergroten...
Haha, zo herkenbaar. Uiteindelijk zit je daar dan met hoofd- en buikpijn. :tearsofjoy:
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yep, maar als je teveel gaat denken dat je jezelf voor de gek houd, kan het ook weer zijn dat er een keer iets is en dat je het zelf niet gelooft.
Zo had ik een keer een niersteen, en ik lag echt letterlijk en figuurlijk dubbel van de pijn en begon te denken dat er een orgaan gescheurd moest zijn ofzo. (Ik wist niet dat je nierstenen al op je 30e kon krijgen, en ik wist ook niet hoe belachelijk pijnlijk dat is)
Ik begon toen ook te twijfelen of ik mezelf gek maakte, je word immers niet zomaar wakker met gescheurde organen of dat soort ernstige shit en twijfelde ook of die pijn wel echt was. :)
Toch maar naar de dokter gegaan, het ging wel vanzelf over en ze deden er niets aan behalve een scan maken, maar toch heerlijke pilletjes tegen de pijn gekregen :)
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#11
gabberdw zei:
Oke bedankt, ik denk dat als ik het morgen nog heb, even langs de dokter ga.
Klik om te vergroten...
ik zou daar toch even goed over na denken voor je echt gaat,..want je moet dan wel eerlijk alles aan hem/haar vertellen,..wil je dat wel,omdat dat zeker op invloed gaat worden,mocht je de volgende x weer naar de dokter gaan voor iets,..dan weet je zeker dat hij jouw niet zomaar iets gaat uitschrijven,omdat je -toen der tijd-je verhaaltje heb gedaan,..denk daar even goed over na,want hij/zij gaat daar zeker rekening mee houden als je wel komt voor iets,..en ga er maar van uit dat hij/zij ook zeker gaat beginnen over toen,..als je eenmaal die stempel hebt,..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Winehouse zei:
Je bent gwon helemaal para geworden. Sorry dat ik het alweer moet posten, maar neem een benzo.
Klik om te vergroten...

Ja, benzo's :rock:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Winehouse zei:
Je bent gwon helemaal para geworden. Sorry dat ik het alweer moet posten, maar neem een benzo.
Klik om te vergroten...
+1 :P
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#14
Winehouse zei:
Je bent gwon helemaal para geworden. Sorry dat ik het alweer moet posten, maar neem een benzo.
Klik om te vergroten...


:grin: Held(in)!

Viel ergens te voorspellen dat je dit ging zeggen.

Ontopic: Je bent jezelf aan het upfucken. Mindfucks kunnen zeker zover gaan; hoe ging dat nu ook alweer. Eerst zeggen paar kinderen dat ze ziek werden van cola, en plots ging een hele school neer van cola. Misschien is inderdaad een benzo niet zo'n slecht plan. Of relax gewoon, want dit is sowieso een placebo. Je kunt eens naar de dokter gaan ter bevestiging van dit, maar let daarmee op (ivm wat ikdoemijnbest zei). Je bent 17, jouw hart gaat nog een tijdje mee.
Niets om je zorgen over te maken, blijf je dit doen-> ga dan naar n huisarts waar je normaal nooit komt.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
knolselderij zei:
en tog ga ik voor de paranoia, mensen kunnen zich zelf zeer goed opfokken.

het zelfde als je vroeger deed alsof je ziek was zodat je moeder je ziek meldde op school, dan begon je je na n tijdje ook n beetje ziek te voelen
Klik om te vergroten...

Ja ziek he, dat je jezelf ziek kan praten.

Er zijn ook mensen die zichzelf zwanger kunnen praten. Schijnzwanger, je geest kan zieke dingen doen met je lichaam.

Maar just in case, go see the doctor :)
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik herken je gevoel heel erg! Ik heb 'vroeger' ook gehad dat ik helemaal gek werd en bang was dat ik dood zal gaan. Maar ben er nu wel achter gekomen dat je niet zomaar dood gaat. Dan moet je echt een overdosis nemen, of jezelf uitdrogen en ver over je grens gaan.

Ik denk dat het gewoon kramp is spierren die zich spannen. En het is wel zo dat als je er aan gaat denken het steeds erger en erger word. Ik heb nu wel geleerd om me te focussen op een ding en dat helpt. Your mind controls your body.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
en tog ga ik voor de paranoia, mensen kunnen zich zelf zeer goed opfokken.

het zelfde als je vroeger deed alsof je ziek was zodat je moeder je ziek meldde op school, dan begon je je na n tijdje ook n beetje ziek te voelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."