Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeteen naar de wc!!

meteen naar de wc!!

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zenuwen, vochtafdrijving en manitol?
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi,
ik ben benieuwd naar het volgende.Heeft iemand dit ook en wie weet hoe dit komt.?.

als ik weet wanneer er wat coke gehaald gaat worden, moet ik meteen snel naar de wc .. en niet 1 keertje, nee tot wanneer de coke er is .. dus soms wel een stuk of 4x.

hoe komt dit precies?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Zenuwen
Klik om te vergroten...
Inderdaad dat waarschijnlijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh shit (jaja), zie nu net dat de coke er nog niet eens is. Haha, ik vind dit wel behoorlijk amusant :mrgreen:

Misschien ben je een beetje verslaafd? :cry:

Edit: Ja en basecoke dan nog. Gewoon zenuwen :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
geen manitol! kan niet, want de coke is nog niet gearriveerd he :rolleyes: .

verslaafd? tja,
beetje misschien(of bestaat er geen beetje verslaafd-tis wel of niet he )

zenuwen...
ik poep er meer uit dan er die dag aan eten is ingegaan ..
vind wel raar: van de zenuwen poepen?!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tjah, zenuwen doen rare dingen met je. :beer:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Druppeltje zei:
geen manitol! kan niet, want de coke is nog niet gearriveerd he :rolleyes: .
Klik om te vergroten...

Inderdaad, daar las ik over. En je kookt het toch uit :grin:

Druppeltje zei:
verslaafd? tja,
beetje misschien(of bestaat er geen beetje verslaafd-tis wel of niet he )
Klik om te vergroten...

Inderdaad :P

Druppeltje zei:
zenuwen...
ik poep er meer uit dan er die dag aan eten is ingegaan ..
vind wel raar: van de zenuwen poepen?!
Klik om te vergroten...

Dat kan best, maar je moet toch behoorlijk ver gaan als je al zoveel zenuwen krijgt van het feit dat er coke gehaald wordt dat je naar de WC moet :openmouth:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spanningen, zenuwen .... daarvan ga je grote behoeftes doen!
Of iets in je coke wat opwekkend is voor je darmen,troep dus :grin:
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ken het! Heb daar ook regelmatig last van. Het heeft denk ik te maken met het feit dat je weet dat je dadelijk dan lekker gaat ontspannen. Albert West ging vroeger als hij niet kon schijten eerst even biljarten, dan ging het vervolgens vanzelf. :rockband: :sunglasses:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb dat altijd met pep. God, ik heb op zo'n manier zelfs een keer in mijn broek gescheten omdat ik het niet meer kon houden!
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
Daar heb ik nooit last van :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja W.F.L. ik kook het uit. dus die manitol heeft d'r nix mee te maken,
en is dat zo, hoezo "ver gaan om zenuwen te krijgen". tja wat is ver gaan?

vroeger (heh wat lijkt dat lang geleden zeg : vroeguhh..uhu) had ik dat ook ja, als er weer tijd voor speed was,
Maar laatste tijd (lees: eigenlijk altijd al,sinds we het roken) is het altijd raak, hup eerst de wc bezoeken.
pfff nie normaal, en dat komt dus only door de 'zenuwen'?????

enja keb ooit de wc niet meer gehaald toen ik nodig moest duszz werd dat me broek wassen voor ik de coke kon wassen :( schaam schaam schaam
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog nooit last van gehad hier :P
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''.... :wink:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iris zei:
Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''.... :wink:
Klik om te vergroten...


jaaaa en dat is me dan een potje véééééel drek bij mij in de pot!! :smilingimp:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Iris zei:
Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''.... :wink:
Klik om te vergroten...

Touché. :grin:

Druppeltje zei:
Iris zei:
Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''.... :wink:
Klik om te vergroten...


jaaaa en dat is me dan een potje véééééel drek bij mij in de pot!! :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Basecoke he :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Iris zei:
Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''.... :wink:
Klik om te vergroten...

Touché. :grin:

Druppeltje zei:
Iris zei:
Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''.... :wink:
Klik om te vergroten...


jaaaa en dat is me dan een potje véééééel drek bij mij in de pot!! :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Basecoke he :P
Klik om te vergroten...

wel lekkuh :P maar ssssslecht i know :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mwah, ik vind het zelfs niet zo. Tuurlijk is de flash en het gevoel wel lekker, maar die immense craving en het gevoel achteraf overschaduwt dat een beetje vind ik. Tenzij met GHB erbij, dan is het denk ik wel het chillste wat ik gedaan heb zo'n beetje, maar probleem is dat ik dan niet veel meer doe dan staren. :P

Nee, doe mij maar een lijntje. Over zoveel tijd. :grin:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Mwah, ik vind het zelfs niet zo. Tuurlijk is de flash en het gevoel wel lekker, maar die immense craving en het gevoel achteraf overschaduwt dat een beetje vind ik. Tenzij met GHB erbij, dan is het denk ik wel het chillste wat ik gedaan heb zo'n beetje, maar probleem is dat ik dan niet veel meer doe dan staren. :P

Nee, doe mij maar een lijntje. Over zoveel tijd. :grin:
Klik om te vergroten...


Gelijk heb je wel,,,,daarom ook makkelijk de keuze niet te doen....dat vergodgetene craving!! domme ik: k wist niet eens dat er een woord voor bestond.
maarja, als het dan toch ineens voor me op tafel ligt...tjah waarumm dan nie wha :rolleyes:

Ghb heb ik nooit genomen. (wel zeer sterk vermoeden, het eens gehad te hebben-> wa raaaaar)

tot zover, leuk forum trwns!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Druppeltje zei:
tot zover, leuk forum trwns!
Klik om te vergroten...
No kidding. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."