#1
Zenuwen, vochtafdrijving en manitol?
Inderdaad dat waarschijnlijk.W.F.L. zei:Zenuwen
.
Druppeltje zei:geen manitol! kan niet, want de coke is nog niet gearriveerd he.
Druppeltje zei:verslaafd? tja,
beetje misschien(of bestaat er geen beetje verslaafd-tis wel of niet he )
Druppeltje zei:zenuwen...
ik poep er meer uit dan er die dag aan eten is ingegaan ..
vind wel raar: van de zenuwen poepen?!
Iris zei:Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''....![]()
Iris zei:Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''....![]()
Druppeltje zei:Iris zei:Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''....![]()
jaaaa en dat is me dan een potje véééééel drek bij mij in de pot!!![]()
W.F.L. zei:Iris zei:Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''....![]()
Touché.![]()
Druppeltje zei:Iris zei:Dan ben je psychische drek aan het lozen op het ''potje''....![]()
jaaaa en dat is me dan een potje véééééel drek bij mij in de pot!!![]()
Basecoke he :P
W.F.L. zei:Mwah, ik vind het zelfs niet zo. Tuurlijk is de flash en het gevoel wel lekker, maar die immense craving en het gevoel achteraf overschaduwt dat een beetje vind ik. Tenzij met GHB erbij, dan is het denk ik wel het chillste wat ik gedaan heb zo'n beetje, maar probleem is dat ik dan niet veel meer doe dan staren. :P
Nee, doe mij maar een lijntje. Over zoveel tijd.![]()
No kidding.Druppeltje zei:tot zover, leuk forum trwns!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."