Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel eerste keer?

Gevoel eerste keer?

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fishhead0707 zei:
KoxBox zei:
Deranged zei:
Alsof je anaal wordt genomen door de schoenveter van een Arabier.
Klik om te vergroten...
En het feit dat ze geen schoenen dragen zegt al genoeg.
Klik om te vergroten...

Ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Met Arabieren die geen schoenen dragen?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bingeln zei:
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
Klik om te vergroten...

meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
Fishhead0707 zei:
Deranged zei:
Alsof je anaal wordt genomen door de schoenveter van een Arabier.
Klik om te vergroten...


Ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Met Arabieren die geen schoenen dragen?
Klik om te vergroten...

Nee, hoe het voelt om : anaal te worden genomen door de schoenveter van een Arabier..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Fishhead0707 zei:
Nee, hoe het voelt om : anaal te worden genomen door de schoenveter van een Arabier..
Klik om te vergroten...
Achzo, je had verkeerd gequoted, vandaar.
Klik om te vergroten...


Mijn fout.. Maar ervaring mee? Of ontwijk je de vraag.. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
KoxBox zei:
Fishhead0707 zei:
Nee, hoe het voelt om : anaal te worden genomen door de schoenveter van een Arabier..
Klik om te vergroten...
Achzo, je had verkeerd gequoted, vandaar.
Klik om te vergroten...


Mijn fout.. Maar ervaring mee? Of ontwijk je de vraag.. :P
Klik om te vergroten...
Waarom vraag je dat aan mij, ik heb dat niet gepost.. Maar neen, helaas geen ervaring mee.
w
wendelaLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Dreuge zei:
Bingeln zei:
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
Klik om te vergroten...

meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep
Klik om te vergroten...

Amfetamine is geurloos dus je pep kan al niet naar pep ruiken.

Wel naar BMK. Gooi maar eens in droge aceton en kijk of het daarna nog naar "pep" ruikt :P

@ W.F.L. Wat is BMK? ik had jarenlang een vaste dealer en slecht een paar keer van de honderden keren :flushed: dat ik deze arabs gebeld had rook het idd naar kattenpis. Ik steeds maar checken of de kattenbak verschoond moest worden.

Of andere zooi die er nog in achtergebleven is vanwege de productie of versnijdingsmiddelen. Dus hij heeft wel degelijk gelijk, speed kan meerdere geuren hebben maar er is niet zoiets als een geur van pep, wel een geur van BMK en dat is die ranzige kattepisgeurige zooi waar ze pep van maken of een menggeur van BMK en oplosmiddelen.

En vast nog wat andere zooi.
Klik om te vergroten...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
Bingeln zei:
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
Klik om te vergroten...

meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep
Klik om te vergroten...

Amfetamine is geurloos dus je pep kan al niet naar pep ruiken.

Wel naar BMK. Gooi maar eens in droge aceton en kijk of het daarna nog naar "pep" ruikt :P

Of andere zooi die er nog in achtergebleven is vanwege de productie of versnijdingsmiddelen. Dus hij heeft wel degelijk gelijk, speed kan meerdere geuren hebben maar er is niet zoiets als een geur van pep, wel een geur van BMK en dat is die ranzige kattepisgeurige zooi waar ze pep van maken of een menggeur van BMK en oplosmiddelen.

En vast nog wat andere zooi.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha je hebt gelijk ik zie het nu pas, mijn fout.

Deranged, ik speel de vraag door aan jou?

Heb je ervaring met het gevoel genomen te worden door een schoenveter van een Arabier?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
killerbie zei:
Bij lij de eerste keer niks van gevoeld, paar maand later was er betere te verkrijgen, maar kwou het niet meer doen en niets gekocht.
Diezelfde avond had een maat ngo 1 gram dat op mocht, heeft dat in twee gedeeld, en mij 4 latten gegeve, dus in totaal 0.5 gram, toen voelde ik me wel goed wakker en happy, kwas gaan feesten met veel mensen gepraat etc....
Erna was ik heel moe dus naar huis gegaan, maar toen ik thuis was kon ik niet slapen xd

Sinds dan gebruik ik elke weeg ongeveer wel een halve gram heel soms blijft het bij een paar latten, of 1 gram. Dit allemaal meestal in het weekend, dus vrijdag, en als er nog is zaterdag ook.

De laatse tijd echter soms ook in de week, zoals vorige maandag.
Vandaag heb ik van mijn halve gram nog 2 redelijke latten over en zou moeten slapen (heb maandag examen) maar heb abnormaal veelz in om nog een klein latje te nemen terwijl ik zeer goed besef dat ik dan niet ga kunnen slapen en morgen amper zal kunnen leren xD

Mss is het een beter idee om in dit topic onze eerste keer(en) te vertellen zoals ik net heb gedaan? Grts :grin:
Klik om te vergroten...

Pep?, van coke zou je wel moeten kunnen slapen hoor....
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#10
van mijn aller eerste x sos voelde ik niet zoveel .. ik denk dat ik niet zo goed wist wat ik moest voelen :P .. toen nog een lijn gepakt en toen begon ik wel wat te merken :P ik werd heel erg onrustig en ik had super erg de behoefte om me hele levens verhaal te gaan vertellen haha en ik voel me altijd zo zelfverzekerd als ik sos heb gehad en ik vind ik mezelf geweldig .. :P haha wel raar want in het echt is dat het tegenover gestelde maargoed :P
wat wel k-l-o-t-e was, was dat ik zodra dat het was uitgewerkt meer en meer wou en de dag erna ook meteen weer wou maar gelukkig heb/had ik goeie vrienden :P en nu weet ik hoe ik er verstandig mee om moet gaan
[
[Zeni]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
BMK is de afkorting van benzyl methyl keton. Ook gekend als fenylaceton of fenylpropanon. Het is een grondstof voor amfetamine.
w
wendelaLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Zeni, thanks. Wil dat zeggen dat je coke dan met amfetamine is versneden?
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke is niet met speed versneden dat merk je gelijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
wendela zei:
@Zeni, thanks. Wil dat zeggen dat je coke dan met amfetamine is versneden?
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, maar dat hoeft niet per se. Er wordt ook ammonia gebruikt bij de extractie van cocaïnebase uit cocabladeren en ammonia ruikt ook naar kattenpis. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
wendela zei:
@Zeni, thanks. Wil dat zeggen dat je coke dan met amfetamine is versneden?
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, maar dat hoeft niet per se. Er wordt ook ammonia gebruikt bij de extractie van cocaïnebase uit cocabladeren en ammonia ruikt ook naar kattenpis. :grin:
Klik om te vergroten...

Love it the smell haha the smell of coke.. :grin:

^_^ zei:
Coke is niet met speed versneden dat merk je gelijk.
Klik om te vergroten...

Coke kan zeker wel met speed versneven zijn hoor.. coke wordt met bijna alle witte poeders versneden. Tenzij je goed spul koopt namelijk.

:)
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#16
dit topic



Uploaded with ImageShack.us
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#17
Lieve leden van DF :P

Gisterenavond naar n hardcorefeestje geweest en daar voor de eerste keer zowel speed als coke gepakt. Ik zet het in dit forum omdat het mij verkocht is coke. (met speed erdoorheen)
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken ( schrijf m'n tripreport na deze post)
Ik ging hard als een malle, kon noch drinken noch praten.

Mijn vraag: Ik hoor altijd van iedereen dat de eerste keer de beste keer is. Zou ik het gevoel van gisteren opnieuw kunnen meemaken? Ik ben zeker bereid om er maanden clean voor te blijven want ik ben toch niet van plan om veel aan de coke te zitten.

PS: Gisteren tot ongeveer 6 uur gesnoven, maar op het moment van schrijven durft ik nog altijd eens een rare beweging met mijn mond te maken of mijn tong op een toch bizarre wijze uit m'n mond te laten zoals gisteren. Het zou toch al lang uitgewerkt moeten zijn?

Groetjes
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke moet toch wel een effect op je hebben, anders kan het gewoon geen coke geweest zijn.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat je vooral speed hebt gevoeld. Over het algemeen overheerst speed coke en de dingen die je noemt komen voornamelijk bij speed voor.

Bij zowel coke als speed is de eerste keer niet per sé de beste. Sterker nog, speed moet je vaak leren gebruiken. Het gevoel wat je gister had kan je dus makkelijk weer ervaren. In principe is het niet nodig om het maanden niet te doen maar zou er sowieso rustig aan mee doen.

Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat er coke en speed in zaten? Zou het niet alleen speed kunnen zijn geweest?
B
BabyRaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb ook ff een vraagje over coke..

Ik heb het 5x geprobeerd en ik voelde echt helemaal niks, me maten zeiden al de eerste 1/2 keer heb je kans dat het helemaal niet werkt maar na 5x werkte het nogsteeds niet.
Elke keer heb ik ruim 8 lijntje's gesnoven dus ik neem aan dat ik dan wel wat zou moeten merken :confused:

Aan de coke lag het niet want hun voelde het aardig werken en die snoven al een paar jaar coke...
Ken het zijn dat het bij mij gewoon niet werkt of is het effect zo slecht?

Ik neem geen coke meer alleen vanwege de prijs al maar ben wel benieuwd hiernaar (die 5x was ook 3x andere coke trouwens, andere dealer).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."