Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel eerste keer?

Gevoel eerste keer?

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BabyRaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook ff een vraagje over coke..

Ik heb het 5x geprobeerd en ik voelde echt helemaal niks, me maten zeiden al de eerste 1/2 keer heb je kans dat het helemaal niet werkt maar na 5x werkte het nogsteeds niet.
Elke keer heb ik ruim 8 lijntje's gesnoven dus ik neem aan dat ik dan wel wat zou moeten merken :confused:

Aan de coke lag het niet want hun voelde het aardig werken en die snoven al een paar jaar coke...
Ken het zijn dat het bij mij gewoon niet werkt of is het effect zo slecht?

Ik neem geen coke meer alleen vanwege de prijs al maar ben wel benieuwd hiernaar (die 5x was ook 3x andere coke trouwens, andere dealer).
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grammetje speed weggesnoven? Ja dat blijf je wel ff voelen.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
knolselderij zei:
klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag
Klik om te vergroten...


Het was echt iets anders dan pep?
Heb erna nog pep gesnoven ( en vroeger ooit es geroken aan de pep van een vriend) en wat ik 's ochtends snoof was pep, maar de "coke" was zeker geen pep.
Ik zou de smaak en geur zeker herkennen moest ik ooit weer die "coke" tegenkomen.
Maar als het geen pep was, maar ook geen coke want niemand hier heeft ooit mensen zo'n effecten zien krijgen op coke, wat was het dan wel?
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#6
NorthernLightBE zei:
Lieve leden van DF :P

Gisterenavond naar n hardcorefeestje geweest en daar voor de eerste keer zowel speed als coke gepakt. Ik zet het in dit forum omdat het mij verkocht is coke. (met speed erdoorheen)
Maargoed, om een lang verhaal kort te maken ( schrijf m'n tripreport na deze post)
Ik ging hard als een malle, kon noch drinken noch praten.

Mijn vraag: Ik hoor altijd van iedereen dat de eerste keer de beste keer is. Zou ik het gevoel van gisteren opnieuw kunnen meemaken? Ik ben zeker bereid om er maanden clean voor te blijven want ik ben toch niet van plan om veel aan de coke te zitten.

PS: Gisteren tot ongeveer 6 uur gesnoven, maar op het moment van schrijven durft ik nog altijd eens een rare beweging met mijn mond te maken of mijn tong op een toch bizarre wijze uit m'n mond te laten zoals gisteren. Het zou toch al lang uitgewerkt moeten zijn?

Groetjes
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :wave: :mrgreen: Als er een zin vaak voorkomt op dit deel van het forum dan is het deze. Iedere coke gebruiker weet: Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
B
BingelnLid
01-01-2024, 00:00
#7
aXXis zei:
Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
Klik om te vergroten...

Hahaha wat een onzin. :tearsofjoy: Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#8
of minder pep snuive klaasje ;p
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bingeln zei:
aXXis zei:
Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
Klik om te vergroten...

Hahaha wat een onzin. :tearsofjoy: Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.
Klik om te vergroten...

Sure noem het maar onzin. Ik ken niemand die coke lekker vind die het na 10 jaar clean zou weigeren op een goeie party. NIEMAND. De lust ernaar blijft, tuurlijk kan je het weigeren, maar de drang ernaar blijft bestaan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
aXXis zei:
Bingeln zei:
aXXis zei:
Met coke begin je, maar stop je nooit. Diegene die zeggen dat ze gestopt zijn liegen of zijn dood.

Niet dat je gelijk als een junkie in de goot hoeft te belanden, verre van :) Maar als je eenmaal echte coke (tot zover dat kan in Nederland) hebt ervaren ga je het vaker gebruiken, dat is een feit. Niks mis mee, maar erover gaan liegen slaat nergens op.
Klik om te vergroten...

Hahaha wat een onzin. :tearsofjoy: Dat hangt helemaal af van de gebruiker. Het is idd een drug met verslavingspotentie maar als je een btje sterke persoonlijkheid hebt kan je daar prima mee (leren) omgaan.
Klik om te vergroten...

Sure noem het maar onzin. Ik ken niemand die coke lekker vind die het na 10 jaar clean zou weigeren op een goeie party. NIEMAND. De lust ernaar blijft, tuurlijk kan je het weigeren, maar de drang ernaar blijft bestaan.
Klik om te vergroten...
Ik heb vroeger best vaak coke gesnoven, hele goede (smokkelwaar van een vriend uit Jamaica) en hele slechte maar ik zeg toch echt nee als het me aangeboden wordt. Coke doet niets met me. Ik vind de drip vies en ik kan me niet voorstellen dat ik 50 euro ga betalen voor een gram van iets wat niets met me doet.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Coke moet toch wel een effect op je hebben, anders kan het gewoon geen coke geweest zijn.
Klik om te vergroten...
Ja, oké, ik had hele vervelende verdoofde tanden en verhemelte. Versnelde hartslag ook. Maar ja, als ik dat wil met ik vaker op de fiets naar de tandarts, is goedkoper.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
:tearsofjoy:

Is nog goedkoper ook!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

Is nog goedkoper ook!
Klik om te vergroten...
Dat zei ik.

:P

Beetje suf vandaag Klaas?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oef..ik moet echt even meer koffie gaan drinken :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Oef..ik moet echt even meer koffie gaan drinken :rolleyes:
Klik om te vergroten...
*geeft Klaas spiegeltje en rietje*
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pep? Dat heb ik al tering lang niet meer aangeraakt :grin:

En de komende tijd gaat er sowieso even niets meer in buiten wat wiet.
Van dat oppeppen heb ik ook wel weer even genoeg.
k
killerbieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij lij de eerste keer niks van gevoeld, paar maand later was er betere te verkrijgen, maar kwou het niet meer doen en niets gekocht.
Diezelfde avond had een maat ngo 1 gram dat op mocht, heeft dat in twee gedeeld, en mij 4 latten gegeve, dus in totaal 0.5 gram, toen voelde ik me wel goed wakker en happy, kwas gaan feesten met veel mensen gepraat etc....
Erna was ik heel moe dus naar huis gegaan, maar toen ik thuis was kon ik niet slapen xd

Sinds dan gebruik ik elke weeg ongeveer wel een halve gram heel soms blijft het bij een paar latten, of 1 gram. Dit allemaal meestal in het weekend, dus vrijdag, en als er nog is zaterdag ook.

De laatse tijd echter soms ook in de week, zoals vorige maandag.
Vandaag heb ik van mijn halve gram nog 2 redelijke latten over en zou moeten slapen (heb maandag examen) maar heb abnormaal veelz in om nog een klein latje te nemen terwijl ik zeer goed besef dat ik dan niet ga kunnen slapen en morgen amper zal kunnen leren xD

Mss is het een beter idee om in dit topic onze eerste keer(en) te vertellen zoals ik net heb gedaan? Grts :grin:
k
killerbieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net nog twee kleintjes genome (gvd!), kan er maar neit afblijven :tongueout:
heb nu nog 1 goeie ongever over waarvan ik twee fijne goed lange vn heb gemaakt als oppepper wanneer ik morge doodmoe opsta :tongueout:

Nadat ik op vakantie ben stop ik er wel hopelijk mee, 4 weken weg, en ga niets meenemen omdat dat te gevaarlijk is, mss wel 1 grammetje fzo mij kennende:tongueout:

Kga vakantiewerk doen erna en sparen voor een nieuwe auto dusja :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bingeln zei:
Ik denk dat je vooral speed hebt gevoeld. Over het algemeen overheerst speed coke en de dingen die je noemt komen voornamelijk bij speed voor.

Bij zowel coke als speed is de eerste keer niet per sé de beste. Sterker nog, speed moet je vaak leren gebruiken. Het gevoel wat je gister had kan je dus makkelijk weer ervaren. In principe is het niet nodig om het maanden niet te doen maar zou er sowieso rustig aan mee doen.

Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat er coke en speed in zaten? Zou het niet alleen speed kunnen zijn geweest?
Klik om te vergroten...

Het klinkt inderdaad als PEP. Je moet het leren gebruiken, mijn eerste keer was zeker niet de beste. Het verschilt heel erg aan de kwaliteit van de pep. Je hebt ook pep dat je niet van die stijve kaken krijgt en rare bekken trekt..

Gewoon met mate doen en genieten van de trill...

:)
l
lanxiangLid
01-01-2024, 00:00
#20
klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."