#1
Met Arabieren die geen schoenen dragen?Fishhead0707 zei:KoxBox zei:En het feit dat ze geen schoenen dragen zegt al genoeg.Deranged zei:Alsof je anaal wordt genomen door de schoenveter van een Arabier.
Ervaring mee?
Met Arabieren die geen schoenen dragen?Fishhead0707 zei:KoxBox zei:En het feit dat ze geen schoenen dragen zegt al genoeg.Deranged zei:Alsof je anaal wordt genomen door de schoenveter van een Arabier.
Ervaring mee?
Bingeln zei:Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
KoxBox zei:Met Arabieren die geen schoenen dragen?Fishhead0707 zei:Deranged zei:Alsof je anaal wordt genomen door de schoenveter van een Arabier.
Ervaring mee?
KoxBox zei:Achzo, je had verkeerd gequoted, vandaar.Fishhead0707 zei:Nee, hoe het voelt om : anaal te worden genomen door de schoenveter van een Arabier..
Waarom vraag je dat aan mij, ik heb dat niet gepost.. Maar neen, helaas geen ervaring mee.Fishhead0707 zei:KoxBox zei:Achzo, je had verkeerd gequoted, vandaar.Fishhead0707 zei:Nee, hoe het voelt om : anaal te worden genomen door de schoenveter van een Arabier..
Mijn fout.. Maar ervaring mee? Of ontwijk je de vraag.. :P
W.F.L. zei:Dreuge zei:Bingeln zei:Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep
Amfetamine is geurloos dus je pep kan al niet naar pep ruiken.
Wel naar BMK. Gooi maar eens in droge aceton en kijk of het daarna nog naar "pep" ruikt :P
@ W.F.L. Wat is BMK? ik had jarenlang een vaste dealer en slecht een paar keer van de honderden kerendat ik deze arabs gebeld had rook het idd naar kattenpis. Ik steeds maar checken of de kattenbak verschoond moest worden.
Of andere zooi die er nog in achtergebleven is vanwege de productie of versnijdingsmiddelen. Dus hij heeft wel degelijk gelijk, speed kan meerdere geuren hebben maar er is niet zoiets als een geur van pep, wel een geur van BMK en dat is die ranzige kattepisgeurige zooi waar ze pep van maken of een menggeur van BMK en oplosmiddelen.
En vast nog wat andere zooi.
Dreuge zei:Bingeln zei:Pep heb je in meerdere vormen met meerdere geuren. Ook wordt het met veel verschillende dingen versneden. Ik denk dat het wel pep was. Al was het niet wat je je ervan herinnerde.
meerdere geuren? mijn pep ruikt gewoon altijd naar pep
killerbie zei:Bij lij de eerste keer niks van gevoeld, paar maand later was er betere te verkrijgen, maar kwou het niet meer doen en niets gekocht.
Diezelfde avond had een maat ngo 1 gram dat op mocht, heeft dat in twee gedeeld, en mij 4 latten gegeve, dus in totaal 0.5 gram, toen voelde ik me wel goed wakker en happy, kwas gaan feesten met veel mensen gepraat etc....
Erna was ik heel moe dus naar huis gegaan, maar toen ik thuis was kon ik niet slapen xd
Sinds dan gebruik ik elke weeg ongeveer wel een halve gram heel soms blijft het bij een paar latten, of 1 gram. Dit allemaal meestal in het weekend, dus vrijdag, en als er nog is zaterdag ook.
De laatse tijd echter soms ook in de week, zoals vorige maandag.
Vandaag heb ik van mijn halve gram nog 2 redelijke latten over en zou moeten slapen (heb maandag examen) maar heb abnormaal veelz in om nog een klein latje te nemen terwijl ik zeer goed besef dat ik dan niet ga kunnen slapen en morgen amper zal kunnen leren xD
Mss is het een beter idee om in dit topic onze eerste keer(en) te vertellen zoals ik net heb gedaan? Grts![]()
wendela zei:@Zeni, thanks. Wil dat zeggen dat je coke dan met amfetamine is versneden?
W.F.L. zei:wendela zei:@Zeni, thanks. Wil dat zeggen dat je coke dan met amfetamine is versneden?
Zou kunnen, maar dat hoeft niet per se. Er wordt ook ammonia gebruikt bij de extractie van cocaïnebase uit cocabladeren en ammonia ruikt ook naar kattenpis.![]()
^_^ zei:Coke is niet met speed versneden dat merk je gelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."