Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverlijden na coke ?

Overlijden na coke ?

38 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ja als je na coke doodgaat heb je toch nog ff plezier gehad!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuif een sleutelpuntje ..... wacht af en als je blijft leven bouw het rustig op :wink: (maar stop op tijd)
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo, ik wil morgen (eigenlijk vandaag) voor het eerst cocaine gebruiken. maar ik heb net het volgende op internet gelezen.



Sommige cocaïnegebruikers vertellen dat zij zich rusteloos voelen, geïrriteerd en angstig. In een enkel geval kan iemand onverwacht overlijden bij de eerste keer dat hij gebruikt of onverwacht daarna. Dit soort sterfgevallen zijn vaak het gevolg van een hartstilstand of attaques die volgden op een ademhalingsstilstand


dit schrok me wel een beetje af, hoe groot is deze kans dat dat gebeurt of is dit uberhaupt wel eens gebeurd?.. weeet iemand hier wat vanaf?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
/rolt over de vloer

Ze zouden coke met zo'n bijsluiter moeten leveren:
"Waarschuwing: kans op overlijden."

Nee, als je een beetje fatsoenlijk te werk gaat zal je er niet aan dood gaan. Gewoon met een klein lijntje beginnen, dan weet je hoe hard hij inslaat. Als je dat eenmaal weet, kan je ook wel inschatten hoe ver je kan gaan zonder dat je hart overuren gaat maken.

Als je in één keer een gram in je neus stopt kan je het wel moeilijk krijgen ja, maar geen enkel weldenkend mens zou dat doen.

Olle
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tenzij je pech hebt met de versnijdingsmiddelen.

Pech hebt dat je toevallig zo'n coronair vaatje bij je hart hebt die gewoon, naar de klote is. (die scheurt gelijk open als je coke gaat snuiven dan).

Maar dan heb je wel echt vette pech zegmaar. :)
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#6
hmm, heb ook wel vaak xtc gedaan maar dan had ik dan ook wel dood geweest als ik zon coronair ? hartvaatje had die naar de klote was?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
You'll probably never know untill it's too late.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zulke dingen kunnen altijd gebeuren, inderdaad. Daar had ik beter over na kunnen denken.

Doch, de kans is zeer klein.

Olle
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb vaker incidenten met xtc meegemaakt dan met sos(eigenlijk nog nooit).
Ik denk dat als je niet buitensporig gebruikt je het echt wel overleeft.
Waarschijnlijk volstaat 1 snuif (dunne lijn)per uur omdat het je eerste keer is.
Begin anders eerst is met een sleutelpuntje.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Niemand vond het nodig om te vermelden dat coke de kans op hartaanvallen tijdens en na gebruik explosief verhoogd? Om dan nog maar over de combinatie met alcohol te zwijgen..

Je hoeft er niet van dood te gaan, maar het risico is altijd sterk verhoogd aanwezig als je onder invloed bent van harddrugs zoals speed, XTC of coke. Het is niet bepaald onschuldig. Don't get me wrong, ik neem zelf ook die dope, maar als je denkt dat het qua schadelijkheid/gevaar allemaal nog wel meevalt, zoals een biertje, dan zit je er ver naast.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jawel hoor, dat vond ik wel nodig om te vermelden. :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Niemand vond het nodig om te vermelden dat coke de kans op hartaanvallen tijdens en na gebruik explosief verhoogd? Om dan nog maar over de combinatie met alcohol te zwijgen..

Je hoeft er niet van dood te gaan, maar het risico is altijd sterk verhoogd aanwezig als je onder invloed bent van harddrugs zoals speed, XTC of coke. Het is niet bepaald onschuldig. Don't get me wrong, ik neem zelf ook die dope, maar als je denkt dat het qua schadelijkheid/gevaar allemaal nog wel meevalt, zoals een biertje, dan zit je er ver naast.
Klik om te vergroten...
Beter lezen. :wink:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Beter lezen. :wink:

Olle
Klik om te vergroten...

Ik kan goed lezen, jij zegt dat je van coke niet dood kunt gaan als je fatsoenlijk te werk gaat. Als je fatsoenlijk te werk gaat dan neem je al geen coke.

En dat van die coronaire vaatjes - Goed, dat bedoelde ik maar het is wel een beetje een onduidelijke uitleg he. Ik vond het nodig om het er voor de TS nog eens in te wrijven dat het risco op een hartaanval altijd sterker aanwezig is.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Dopezilla zei:
Beter lezen. :wink:

Olle
Klik om te vergroten...

Ik kan goed lezen, jij zegt dat je van coke niet dood kunt gaan als je fatsoenlijk te werk gaat. Als je fatsoenlijk te werk gaat dan neem je al geen coke.

En dat van die coronaire vaatjes - Goed, dat bedoelde ik maar het is wel een beetje een onduidelijke uitleg he. Ik vond het nodig om het er voor de TS nog eens in te wrijven dat het risco op een hartaanval altijd sterker aanwezig is.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij er nu zo ongeveer wel vanaf heeft gezien :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ik had me in ieder geval wel 2 keer bedacht :rolleyes:
Weer een zieltje gered :rock:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
je gaat heus niet zomaar dood
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch moet je van de eerste keer gewoon genieten!
Als de kwaliteit goed is dan wens ik je veel plezier!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood
Klik om te vergroten...

Maar als je overlijdt na cokegebruik, dan ben je ook niet "zomaar" dood gegaan, maar komt dat door het gebruik...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
als het je heeft afgeschroken heeft het bericht gewerkt
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb vroeger/ en tijdje geleden vaak ritalin moeten nemen voor concentratiestoornis, dus dan kan ik coke vast ook wel aan toch,
hebu iteindelijk maar een beetje gehad
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
je gaat heus niet zomaar dood
Klik om te vergroten...

De kans is er wel hoor, al is het een kleine. Het is maar net of je bereid bent om het risico te nemen. :)

http://www.jellinek.nl/body/index.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."