Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack cocaine :s

Crack cocaine :s

44 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
40 euro voor een halve gram :openmouth:
Daarvoor krijg ik het dubbele, heb het alleen nog nooit laten testen :beer:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nya, met meth lijkt me dat nog veel erger, omdat het 12 uur duurt (en je dus de 2'de nacht ook niet gaat slapen wsl), en als het altijd even leuk blijft ook als je lichaam duidelijk protesteert (met speed *kan* dat ook, maar na een poos voel je je echt wel vercrackt, ik voelde me toen na een nacht doorhalen al vercrackt, neurotisch en licht para), wat ik over meth hoor is dat je eig een hele lange tijd nog steeds doorgaat zonder echt te merken hoe kapot je jezelf maakt.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Nya, met meth lijkt me dat nog veel erger, omdat het 12 uur duurt (en je dus de 2'de nacht ook niet gaat slapen wsl), en als het altijd even leuk blijft ook als je lichaam duidelijk protesteert (met speed *kan* dat ook, maar na een poos voel je je echt wel vercrackt, ik voelde me toen na een nacht doorhalen al vercrackt, neurotisch en licht para), wat ik over meth hoor is dat je eig een hele lange tijd nog steeds doorgaat zonder echt te merken hoe kapot je jezelf maakt.
Klik om te vergroten...

Misschien als je meth rookt of spuit dat het idd veel erger is. Maar pure meth-sulfaat snuiven is echt niet veel anders dan de pep die wij hier hebben. Je gaat alleen net iets harder en hoeft minder vaak bij te leggen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Meth is trouwens een hydrochloride zout, geen sulfaat. :P
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#5
hou nou op over meth...
t gaat hier toch over crack??
:wave:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LADd zei:
hou nou op over meth...
t gaat hier toch over crack??
:wave:
Klik om te vergroten...

www.drugsforum.nl

Nuttige toevoeging trouwens. Net zoals de mijne ja. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sarcasme?

Jezus, mensen gaan hier altijd off-topic hoor.. En post dan tenminste zelf nog iets over basecoke he, wijsneus :P
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
LADd zei:
hou nou op over meth...
t gaat hier toch over crack??
:wave:
Klik om te vergroten...

http://www.drugsforum.nl

Nuttige toevoeging trouwens. Net zoals de mijne ja. :grin:
Klik om te vergroten...

xD die link naar DF is ook best nuttig xD
not.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat was de vraag?
wt je het best kan doen als het fout gaat als je crack rookt?
>uhu..je gaat de fout al in als je begint!
tis wel lekker dat wel :tearsofjoy:

maakt niet uit waar!

Iemand wie het nog nooit heeft gehad: die merkt pas bij de 2e of 3e trek de flash. Daarna gaat alles wat je hebt op tot de laatste korrel.

Beter (als je het niet vaker wilt doen) is na de 1e trek/hijs proberen geen tweede te nemen. ( :angry:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon wél doen, dan zien we wel of je in de goot terechtkomt of niet! :mrgreen:

Roulette is altijd mijn ding geweest. :beer:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
NorthernLightBE zei:
Weet je eigenlijk wel over wat je praat?
Klik om te vergroten...

Weet jij dat eigenlijk wel?

NorthernLightBE zei:
Als je dit soort dingen al niet weet
Klik om te vergroten...

Pff. Dat geldt voor alle drugs. Basecoke is niet zo heel anders, ik vind alle verhalen overdreven. Het is niet zo spannend. Van coke/drank of MDMA bereik je zelfs meer effect imo.

jeweetn1ks zei:
kunne jullie misschien tips geven voor als je fout gaat?
Klik om te vergroten...

Je kunt niet echt fout gaan ofzo. Gewoon niet teveel nemen, zo te zien weet je niet hoeveel dat is. Zoek dan maar iemand die dat wel weet en kan tonen hoe het moet anders rook je zowiezo een te grote trek denk ik.

jeweetn1ks zei:
de effecte ervan?
Klik om te vergroten...

Nou, je neemt een puurpijp, een gaasje(s) en as. Gaas in de puurpijp, as erop en dan een brokje base, 30-80mg ofzo. Diep ademhalen en uitademen, dan pijp aan je lippen zetten, aansteker aansteken en trekken maar. De vlam komt mee naar binnen dus het wordt wel snel warm. En dan gewoon blijven trekken tot je niet meer kan, aansteker wegnemen, blijven trekken tot het niet meer rookt en de pijp neerleggen. En dan inhouden tot je er zowat in stikt. Als je dan uitademt krijg je flash. Gewoon chill tintelingen en space, flex gevoel. Heeft wel wat weg van N2O maar dan beter en met een cokegevoel. Na de flash rook je nog wat enzo en dan gaat de flash daarna over in een cokehigh. En dan is het uitgewerkt en rook je nog en nog, tot het op is en dan ga je huilen en je dealer bellen :grin:



jeweetn1ks zei:
waar je het beste kan doen binne/buiten
Klik om te vergroten...

Kan binnen en buiten, maar ik zou het de eerste keer gewoon binnen doen met iemand die het al gedaan heeft. Kans zit erin dat het de eerste keer nog niet lukt enzo. Beter laat je het daar dan bij.

Bigguy zei:
Dan ben je nog beter af een snuif kwaliteits coke te nemen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, al is dat bijna even verslavend imo. :P

Ik zou er maar goed over nadenken. Crack zijn geen pillen ofzo, verslaafd zijn er aan lijkt me niet grappig. Weet je wel wat het precies is, wat het kost, hoe destructief het is en hoe verslavend het is? Heb je al meerdere keren coke gebruikt? Als je nog nooit coke genomen hebt moet je het zowiezo niet doen. Als coke je ding is zou ik het eigenlijk ook afraden, als je de korte werkingsduur van sos echt vervelend is dan zal je dit vast ook wel een keertje kunnen proberen. Zowiezo denk ik dat je naïef bent of levensverachtend als je er aan denkt om deze drug te nemen. Maar goed, lees je nog maar eens in zou ik zeggen en

Bigguy zei:
Laat crack voor wat het is.
Klik om te vergroten...

En het zou gewoon bijna zuivere base moeten zijn, crack is versneden base dmv uitkoken/versnijden en niet mooi gewassen is met water achteraf ofzo. Dan rook je dus nog meer troep dan de base zelf al is en dat is toch wel een stunt :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Gewoon wél doen, dan zien we wel of je in de goot terechtkomt of niet! :mrgreen:

Roulette is altijd mijn ding geweest. :beer:
Klik om te vergroten...


Ja leuk, ik hou ook wel van een gokje :grin: ..

Ik zeg: "Niet kunnen stoppen met je verslaving -> is een zwakte van karakter!" :rock:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
jeweetn1ks zei:
hee hee, ik heb even een vraagje over crack.
ik heb al een aantal drugs gebruikt.
en lijkt het me vet om een keer crack te roken.
met een aantal nuchtere vrienden erbij,
kunne jullie misschien tips geven voor als je fout gaat?
de effecte ervan?
waar je het beste kan doen binne/buiten

nou alvast bedankt :P!
:stoned:
Klik om te vergroten...

De meeste mensen die 1 keer crack gebruiken zijn gelijk verslaafd. Dus je kan er beter niet aan beginnen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purple haze zei:
De meeste mensen die 1 keer crack gebruiken zijn gelijk verslaafd.
Klik om te vergroten...
Bullshit.

Purple haze zei:
Dus je kan er beter niet aan beginnen.
Klik om te vergroten...
True.
s
snaapsLid
01-01-2024, 00:00
#15
je hoeft inderdaad niet direct na 1x verslaafd te raken.
Sterker nog, zonder kennis van crack, of beter gezegd uitgekookte coke want crack komt in nl bijna niet voor, heb je na de eerste keer het idee van jezus is dit alles?

Echter, als je eenmaal het basen doorheb, en de smaal te pakken is er geen weg meer terug.
Je wilt meer, meer, waar is mijn portomonee, waar is mijn pinpas?
Mocht je het geld niet hebben om door te gaan ga dan iets anders doen, drink een fles drank leeg en ga slapen! (dikke lijn keta erna na eerst GHB zou mischien ook best werken, lol)

Afijn, zelf ben ik 3 of 4 jaar hooked geweest, afkickcentrum en detentie heb ik ook nog jaren over gedaan.
Inmiddels al 20jr clean, echt in deze 20 jaar heb ik wel 2x gebruikt, ongeveer om de 10 jaar zeg maar.
Maar, das een bewuste keuze van mij, ik ga eerst pinnen, pin 500 euro, daarna ga ik naar me moeder langs en laat per ongeluk me portomonee met pinpas daar liggen.
daarna haal je 10gr basecoke, en begin dat te roken, indien ik de 10gr niet opkrijg in 1 dag gaat de rest gewoon door de play, met de pijp en alle andere atributen erachter aan.

Nu gaan we slapen, zo hebben het weer gehad voor de komende 10 jaar.
geloof me, na 6 a 8gr achter elkaar weg roken heb je er echt wel ff genoeg van'!
Morgen weer een normale dag zoals alle andere dagen, vergeet wat we gisteren gedaan hebben.

als je het doet, moet je het ook goed doen!
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
snaaps zei:
als je het doet, moet je het ook goed doen!
Klik om te vergroten...


True, maar als beginner zou ik toch geen 6 gr aanraden, eerder 0.6.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahahaha, 6g krijg ik niet eens op op een dag. Ik wil trouwens niet eens weten hoe je je voelt als je 6g gerookt hebt. Als ik al kijk hoe para ik mij voelde na 0.5 ofzo. Nee dankje :grin:

Effectieve manier om er niet aan verslaafd te worden. Geloof ik gelijk :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
wel goed van je Snaaps!!
dat je eens om de zoveel tijd kan gaan roken en dan voor vele jaren niet...

Wil daar ook komen zoals jij!!!
-> ( en waar een wil is is een weg.)

pff zes gram opmaken, in je eentje?? dat is zkr veel. En 20 uren verder voordat het op is.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#19
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Andyy zei:
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.
Klik om te vergroten...


weer zoéén met foute vooroordelen!! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."