#1
NorthernLightBE zei:Weet je eigenlijk wel over wat je praat?
Weet jij dat eigenlijk wel?
NorthernLightBE zei:Als je dit soort dingen al niet weet
Pff. Dat geldt voor alle drugs. Basecoke is niet zo heel anders, ik vind alle verhalen overdreven. Het is niet zo spannend. Van coke/drank of MDMA bereik je zelfs meer effect imo.
jeweetn1ks zei:kunne jullie misschien tips geven voor als je fout gaat?
Je kunt niet echt fout gaan ofzo. Gewoon niet teveel nemen, zo te zien weet je niet hoeveel dat is. Zoek dan maar iemand die dat wel weet en kan tonen hoe het moet anders rook je zowiezo een te grote trek denk ik.
jeweetn1ks zei:de effecte ervan?
Nou, je neemt een puurpijp, een gaasje(s) en as. Gaas in de puurpijp, as erop en dan een brokje base, 30-80mg ofzo. Diep ademhalen en uitademen, dan pijp aan je lippen zetten, aansteker aansteken en trekken maar. De vlam komt mee naar binnen dus het wordt wel snel warm. En dan gewoon blijven trekken tot je niet meer kan, aansteker wegnemen, blijven trekken tot het niet meer rookt en de pijp neerleggen. En dan inhouden tot je er zowat in stikt. Als je dan uitademt krijg je flash. Gewoon chill tintelingen en space, flex gevoel. Heeft wel wat weg van N2O maar dan beter en met een cokegevoel. Na de flash rook je nog wat enzo en dan gaat de flash daarna over in een cokehigh. En dan is het uitgewerkt en rook je nog en nog, tot het op is en dan ga je huilen en je dealer bellen
jeweetn1ks zei:waar je het beste kan doen binne/buiten
Kan binnen en buiten, maar ik zou het de eerste keer gewoon binnen doen met iemand die het al gedaan heeft. Kans zit erin dat het de eerste keer nog niet lukt enzo. Beter laat je het daar dan bij.
Bigguy zei:Dan ben je nog beter af een snuif kwaliteits coke te nemen.
Inderdaad, al is dat bijna even verslavend imo. :P
Ik zou er maar goed over nadenken. Crack zijn geen pillen ofzo, verslaafd zijn er aan lijkt me niet grappig. Weet je wel wat het precies is, wat het kost, hoe destructief het is en hoe verslavend het is? Heb je al meerdere keren coke gebruikt? Als je nog nooit coke genomen hebt moet je het zowiezo niet doen. Als coke je ding is zou ik het eigenlijk ook afraden, als je de korte werkingsduur van sos echt vervelend is dan zal je dit vast ook wel een keertje kunnen proberen. Zowiezo denk ik dat je naïef bent of levensverachtend als je er aan denkt om deze drug te nemen. Maar goed, lees je nog maar eens in zou ik zeggen en
Bigguy zei:Laat crack voor wat het is.
En het zou gewoon bijna zuivere base moeten zijn, crack is versneden base dmv uitkoken/versnijden en niet mooi gewassen is met water achteraf ofzo. Dan rook je dus nog meer troep dan de base zelf al is en dat is toch wel een stunt :P
