heroesss zei:
Ik snap uberhaubt niet hoe mensen er op komen om dit te proberen terwijl je weet dat je na de hijs zelf er al helemaal niks meer van voelt? Of begrijp ik het effect er van nu verkeerd?
Zo werkt het niet. De flash duurt 5 minuten ofzo en dan krijg je gewoon een cokehigh. Dus het is niet gelijk uitgewerkt heh, het duurt een halfuur ofzo en hoe meer je rookt hoe langer dat blijft en het gevoel is wel wat chiller dan snuiven, maar niet echt heel anders afgezien van de flash. Enkel als je uitademt voel je de eerste 5 minuten de flash, dat is dan ook het hele punt :P Maar verder blijft het nog steeds COKE :P En het is ook niet zo dat je belachelijk veel nodig hebt, veel minder dan snuiven natuurlijk, want als je nog geen tollerantie hebt dan heb je aan een brokje dat even groot is als dit "o"-tje genoeg. Dat is dus een "hijs".
Ik had hier weleens gepost dat ik met GHB op voor 20eu een hele nacht gebased had, dus ehh dat is nog goedkoper dan snatzen en vetter. Maar goed, met GHB is het ook totaal anders en minder verslavend heb ik het gevoel
![:confused:]()
Nuchter roken is helemaal niet chill, wil je te snel meer trekken nemen en kan je niet stoppen enzo maar dan word je wel opgefokt, stereotype cokeverhaaltjes dus. Maar die verhaaltjes komen wel ergens vandaan, mensen kletsen heus niet uit hun nek. Ik heb coke ook heel erg onderschat (snuif) en de moment dat je erachter komt dat het dus niet echt meevalt qua craving en dat je er dus mooi in gelopen bent is te laat. En tja, dan moet je wilskracht hebben anders gaat het mis. Ik weet niet eens of ik dat heb. Maar goed, ik heb ook geen zin om dat op de proef te stellen, en ik hoop dat je ook niet zo dom bent om het te proberen, dat hebben al genoeg mensen voor jou gedaan
Alsnog gewoon dom om te proberen, zeker als je weet hoe verslavend HCl op zich al is, en dit is nog meer verslavend. Succes ermee man
En ik snap niet waar dat gedoe vandaan komt dat het zo bijzonder is. Dat is het niet vind ik. En dat is vast het grote gevaar he, mensen die denken van ohja dat is toch niet zo boeiend dus 1 trek kan nog wel.. Mooi niet dus, onderschatting denk ik. Maar zijn jullie verslaafd aan lachgas dan? Zo veel zal het wel niet verschillen van de verslavingspotentie van coke op zich, het IS ook gewoon coke maar dan met een lachgas achtige onset. Daar staat dan weer tegenover dat verslaafd zijn aan base me veel minder chill lijkt dan verslaafd zijn aan HCl en dat is ook niet echt leuk denk ik.