Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack cocaine :s

Crack cocaine :s

44 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Nya, met meth lijkt me dat nog veel erger, omdat het 12 uur duurt (en je dus de 2'de nacht ook niet gaat slapen wsl), en als het altijd even leuk blijft ook als je lichaam duidelijk protesteert (met speed *kan* dat ook, maar na een poos voel je je echt wel vercrackt, ik voelde me toen na een nacht doorhalen al vercrackt, neurotisch en licht para), wat ik over meth hoor is dat je eig een hele lange tijd nog steeds doorgaat zonder echt te merken hoe kapot je jezelf maakt.
Klik om te vergroten...

Misschien als je meth rookt of spuit dat het idd veel erger is. Maar pure meth-sulfaat snuiven is echt niet veel anders dan de pep die wij hier hebben. Je gaat alleen net iets harder en hoeft minder vaak bij te leggen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Meth is trouwens een hydrochloride zout, geen sulfaat. :P
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#3
hou nou op over meth...
t gaat hier toch over crack??
:wave:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LADd zei:
hou nou op over meth...
t gaat hier toch over crack??
:wave:
Klik om te vergroten...

www.drugsforum.nl

Nuttige toevoeging trouwens. Net zoals de mijne ja. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sarcasme?

Jezus, mensen gaan hier altijd off-topic hoor.. En post dan tenminste zelf nog iets over basecoke he, wijsneus :P
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
LADd zei:
hou nou op over meth...
t gaat hier toch over crack??
:wave:
Klik om te vergroten...

http://www.drugsforum.nl

Nuttige toevoeging trouwens. Net zoals de mijne ja. :grin:
Klik om te vergroten...

xD die link naar DF is ook best nuttig xD
not.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat was de vraag?
wt je het best kan doen als het fout gaat als je crack rookt?
>uhu..je gaat de fout al in als je begint!
tis wel lekker dat wel :tearsofjoy:

maakt niet uit waar!

Iemand wie het nog nooit heeft gehad: die merkt pas bij de 2e of 3e trek de flash. Daarna gaat alles wat je hebt op tot de laatste korrel.

Beter (als je het niet vaker wilt doen) is na de 1e trek/hijs proberen geen tweede te nemen. ( :angry:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon wél doen, dan zien we wel of je in de goot terechtkomt of niet! :mrgreen:

Roulette is altijd mijn ding geweest. :beer:
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Gewoon wél doen, dan zien we wel of je in de goot terechtkomt of niet! :mrgreen:

Roulette is altijd mijn ding geweest. :beer:
Klik om te vergroten...


Ja leuk, ik hou ook wel van een gokje :grin: ..

Ik zeg: "Niet kunnen stoppen met je verslaving -> is een zwakte van karakter!" :rock:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
jeweetn1ks zei:
hee hee, ik heb even een vraagje over crack.
ik heb al een aantal drugs gebruikt.
en lijkt het me vet om een keer crack te roken.
met een aantal nuchtere vrienden erbij,
kunne jullie misschien tips geven voor als je fout gaat?
de effecte ervan?
waar je het beste kan doen binne/buiten

nou alvast bedankt :P!
:stoned:
Klik om te vergroten...

De meeste mensen die 1 keer crack gebruiken zijn gelijk verslaafd. Dus je kan er beter niet aan beginnen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purple haze zei:
De meeste mensen die 1 keer crack gebruiken zijn gelijk verslaafd.
Klik om te vergroten...
Bullshit.

Purple haze zei:
Dus je kan er beter niet aan beginnen.
Klik om te vergroten...
True.
s
snaapsLid
01-01-2024, 00:00
#12
je hoeft inderdaad niet direct na 1x verslaafd te raken.
Sterker nog, zonder kennis van crack, of beter gezegd uitgekookte coke want crack komt in nl bijna niet voor, heb je na de eerste keer het idee van jezus is dit alles?

Echter, als je eenmaal het basen doorheb, en de smaal te pakken is er geen weg meer terug.
Je wilt meer, meer, waar is mijn portomonee, waar is mijn pinpas?
Mocht je het geld niet hebben om door te gaan ga dan iets anders doen, drink een fles drank leeg en ga slapen! (dikke lijn keta erna na eerst GHB zou mischien ook best werken, lol)

Afijn, zelf ben ik 3 of 4 jaar hooked geweest, afkickcentrum en detentie heb ik ook nog jaren over gedaan.
Inmiddels al 20jr clean, echt in deze 20 jaar heb ik wel 2x gebruikt, ongeveer om de 10 jaar zeg maar.
Maar, das een bewuste keuze van mij, ik ga eerst pinnen, pin 500 euro, daarna ga ik naar me moeder langs en laat per ongeluk me portomonee met pinpas daar liggen.
daarna haal je 10gr basecoke, en begin dat te roken, indien ik de 10gr niet opkrijg in 1 dag gaat de rest gewoon door de play, met de pijp en alle andere atributen erachter aan.

Nu gaan we slapen, zo hebben het weer gehad voor de komende 10 jaar.
geloof me, na 6 a 8gr achter elkaar weg roken heb je er echt wel ff genoeg van'!
Morgen weer een normale dag zoals alle andere dagen, vergeet wat we gisteren gedaan hebben.

als je het doet, moet je het ook goed doen!
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
snaaps zei:
als je het doet, moet je het ook goed doen!
Klik om te vergroten...


True, maar als beginner zou ik toch geen 6 gr aanraden, eerder 0.6.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahahaha, 6g krijg ik niet eens op op een dag. Ik wil trouwens niet eens weten hoe je je voelt als je 6g gerookt hebt. Als ik al kijk hoe para ik mij voelde na 0.5 ofzo. Nee dankje :grin:

Effectieve manier om er niet aan verslaafd te worden. Geloof ik gelijk :P
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
wel goed van je Snaaps!!
dat je eens om de zoveel tijd kan gaan roken en dan voor vele jaren niet...

Wil daar ook komen zoals jij!!!
-> ( en waar een wil is is een weg.)

pff zes gram opmaken, in je eentje?? dat is zkr veel. En 20 uren verder voordat het op is.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#16
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andyy zei:
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.
Klik om te vergroten...


weer zoéén met foute vooroordelen!! :tearsofjoy:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Druppeltje zei:
Andyy zei:
de naam crack/basecoke/rookcoke klinkt alleen al naar stinkende smerige junkies.

en ik vind het zo zonde om coke te roken, snuif het gewoon als je het toch zo graag wilt doen.
Klik om te vergroten...


weer zoéén met foute vooroordelen!! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja klopt:P, en daar blijf ik bij anders ga ik het ook uitproberen :flushed:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb laatst 2 gram opgerookt met een vriend en voor het eerst had ik een ongemakkelijk gevoel toen het op was. Maar ik had ook nog ghb en zo dom als ik soms ben dacht ik over dat nare gevoel....''ooooh god, ik hang er weer helemaal in met die ghb''..... :grin:

Maar goed, dat kwam dus van de coke en mag voorlopig niet meer roken.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je base-coke koopt,zeg 2-gram.Kook het thuis nog een x uit.Leg het klontje daarna even in het water.Om de smaak van de amoniak beter weg te halen.Ik weet wel dat er dan niet zoveel meer van over is,maar het rookt prettiger.Mijn ervaring-voor dat nare gevoel-komt,denk ik,doordat de base-coke niet goed uitgekookt is,en die troep die je dan meerookt,daar reageerd je lichaam gewoon slecht op.Persoonlijk ben ik nooit echt een fan geweest van base-coke.Omdat mensen er vaak raar op kunnen reageren als ze hebben gerookt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."