Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBase ervaringen.

Base ervaringen.

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goed journaal is niks, dus verder. Eerste keer basen kun je zien in m'n andere topic.
Vaak wist ik een week van te voren al dat ik in het weekend weer ging gebeuren, ik leefde er naar toe bij de gedachte van de eerste trek liepen de rillingen over m'n rug. donderdag en vrijdags raakte ik spontaan aan de schijterij, m'n lichaam was zich blijkbaar al aan het voorbereiden. dit gebeurde altijd terwijl ik toch normaal en gezond at. Zaterdagmorgen het geld op zak meestal een paar honderd euro. Spanning steeg ten top, zo veel spanning dat het eigenlijk niet leuk meer is. In een roes ging ik dan naar een andere gebruiker vaak op de motor en plat door de bochten soms achterband wegglijdend. Naar deze man ga ik altijd om bij hem dan de dealer te bellen, dat vond ik spannender dan rechtstreeks de dealer te bellen. Zodoende duurde de spaning nog wat langer, helemaal als je weet dat die daeler zei, over 10 minuten ben ik er, dan wist je dat het zeker nog een half zou duren.
Maar toch werd deze wachtijd later wel korter omdat hij wist dat ik altijd voor veel geld in één keer kocht, op het laatst belde hij mij zelfs op of ik nog wat hebben moest.
Op de bank zitten wachten, hij ook in spanning omdat ik hem voor een tientje coke beloofd heb.
Deze bedragen waren zo groot omdat bij mij voor 20 euro het de moeite niet meer waard was.
Ik moest op z'n minst 12 uur lang achter elkaar door kunnen gaan.

Leuk? einde deel 1.
Straks verder. :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
micky zei:
Maar toch werd deze wachtijd later wel korter omdat hij wist dat ik altijd voor veel geld in één keer kocht, op het laatst belde hij mij zelfs op of ik nog wat hebben moest.
Klik om te vergroten...
Ach wat een lieve jongen.
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na talloze keren door het raam kijken...eindelijk hij is er, maar ja die vent loopt zo langzaam dat we de stappen meetellen dat ie bij de achterdeur is. Net doen of ik relaxt naar de tv zit te kijken vraagt hij, moet je hebben?...ja hoeveel heb je bij je? En wat doe je voor 200euro?,..O dan kan ik je wel een mazzeltje erbij doen.
Tevreden over het gekregen geld blijft hij nog even op de bank zitten kletsen terwijl ik de eerste pijp aan het voorbereiden ben.
Pijp naar de mond de brand erin en zo lang mogelijk de rook binnenhouden zodat het goedje in je longen opgenomen wordt. Langzaam uitblazen.....orgasme in je kop krijgen, en stamelend tegen de dealer proberen te zeggen...goe..goe..goed spul hoor!
Ok dan ga ik maar weer verder. Zo rookte ik dan nog een paar pijpjes samen met die andere gebruiker. Thuis wil ik verder in alle rust de rest opmaken. Onderweg naar huis werd ik soms zo opgewonden dat ik twijfelde of ik met het (soms) overgebleven geld naar de hoeren zou gaan.
Laatste keer deed ik het wel, Ze was ook geil geworden en lag al met gespreide benen op bed.
Jammer dat hij door de coke niet super stijf word maar het kon er mee door.
Ze begon zonder condoom te pijpen en het intereseerde me ook niks, vond het wel geil zo.
Verder maar gewoon afgetrokken en over haar buik gespoten, ze was ook tevreden zo.
Spijtig over die 50 euro die nu niet meer voor het basen gebruikt kon worden naar huis gereden.

einde deel 2.
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik rook normaal niet en word misselijk als ik de sigaretten rook inadem die nodig is om te basen
hierop komt namelijk de coke te liggen op het zeefje in de pijp, thuisgekomen zet ik snel een sigaret in de brand en probeer wat as te verzamelen. Meestal huur ik een pornofilm maar na een half uurtje basen is er van een erectie totaal geen sprake meer maar het is wel leuk om naar de film te blijven kijken. Bij goede coke blijft de flash steeds komen, bij mindere raakt het langzaam uitgewerkt en ben je teveel in één keer nodig om nog een flash te voelen.
Ik ga zo door pijp na pijp trekkend op het laatst krijg je pijn omdat je steeds op dezelfde plek blijft zitten op een ongemakkelijke manier. Het wordt buiten donker je hebt het idee dat de tijd erg snel gaat. Op het laatst kun ik haast niet meer bewegen zo verdoofd ben ik, ik moet pissen maar dat stel ik steeds uit. Je merkt dat je uitgedroogd raakt en gaat toch maar een slok water nemen. Langzaam wordt het weer licht en je bent met het laatste coke bezig...shit laatste pijp, nou maar een extra dikke doen. ....Aansteker erbij, zuigen ......shit niks. zo gaat het altijd bij mijn laatste pijp roken.
Ik begin zwaar depresief te worden kijk in de spiegel en daar staat een....spook,.. bleek en ik herken mezelf haast niet. Naar bed en niet kunnen slapen van de stres.
De volgende dag bijkomen en langzaam trekt de depressie weg, nooit weer dacht ik vaak, het hele spul de pijp en zo wegegooid. De draad weer oppakken naar het werk gaan tot dat het na een paar weken weer begind te "kriebelen".

Dit verhaal heb ik niet geschreven omdat ik trots ben om te doen en zie het ook niet als avontuur om terug aan te denken.
Ik schrijf vooral omdat ik het leuk vind om me zo te uiten, doe ik ook op andere forums.

Graag zou ik nog wel reactie willen horen hoe mensen tegen dit verhaaltje aankijken, mag ook negatief zijn, ik kan er misschien wat van leren.
r
royvdh65Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoelang doe je dan met zo'n grammetje, dat is toch zo op wanneer je om de vijf minuten bij moet pakken. Sorry voor misschien de domme vraag maar ik heb echt geen verstand van dat spul, ik zal het verder ook nooit aanraken. Puur uit nieuwsgierigheid
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor ongeveer 200 euro heb je toch wel zón 5 gram , is als je het fijn maakt toch een aardig hoopje hoor.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi Micky,

Ik heb ongeveer gelijksoortige ervaringen met het basen.
Ook vooraf steeds diezelfde spanning en zo.
En dat ik achteraf telkens denk: Nee, nooit meer wil ik dit.
Of dat ik zoveel heb zitten basen dat mijn hele huis onder een rookwalm zit, zodat ik niet eens even kan bijkomen als ik dat zou willen.
Ik ben ook een niet-roker en heb hetzelfde probleem met de as, dat ik de coke nog zelfs door de staalwol rook.
Na een half gram ben ik al paranoïa, maar na de 1e pijp ben ik onmiddelijk mijn zelfvertrouwen kwijt en ook zeer beïnvloedbaar.
En als ik doordeweeks clean blijf en dingen doe, denk ik vaak weer aan het volgende weekend.
Ik vind de flash soms wel lekker, maar om op de coke te zitten vind ik maar niks (want de flash duurt maar enkele minuutjes).
Ik dacht dat ik het gebruik onder controle had, maar laatst kwam ik erachter dat dat niet het geval is. Ik had me namelijk eens een keer wat meer dan gewoonlijk ingekocht, zodat ik de dealer niet zo vaak hoefde te zien, maar als je de 1e base eenmaal binnen hebt, ga je door.
Als ik op de coke zit, word ik ook altijd heel stil als ik in een gezelschap ben. De meesten gaan ratelen, maar ik klap dicht.
Diep van binnen wil ik dit spul ook niet gebruiken...
Die spanning vooraf is eigenlijk leuker, dat je zit te wachten op de dealer, die zegt dat ie over een half uur komt, maar pas na een uur ariveert. Dat je hem steeds terugbelt om te vragen of ie al onderweg is of dat je wilt weten of het nog doorgaat.
Maar zodra de 1e pijp achter de kiezen is, is de goede stemming bij mij vrijwel onmiddelijk weg en krijg ik oogkleppen op en ben ik alleen nog maar met de aandacht bij het witte spul (egoïstisch dus).
En als het op is, zit je nog overal te zoeken, omdat je zeker wilt zien of het ook wel echt op is.
Als ik erg veel heb gerookt, knakken mijn knieën ook telkens bij het opstaan uit de bank en bij het zitten gaan.
Tijdens het trekken aan de pijp, ben ik ook helemaal gespannen, echt relaxen kan ik er niet op.
Ook als ik zie hoe mijn hand trilt bij het stoppen van een base... brrr ik krijg er de stuipen van.
Ik schaam me altijd heel erg op de coke en als ik er een stuk of 6 gehad heb, ga ik me ook een beetje vreemd gedragen, dat ik helemaal in mezelf keer en gekke geluidjes ga maken of heel strak voor me uit zit te staren. Eigenlijk is dat maar uit verveling. Met je vingers friemelen en verder nergens anders zin in hebben, terwijl er zoveel leuke dingen te doen zijn in het leven.
Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen...
D
DraganLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi Frenzel,
Wat jij schreef vandaag is heel herkenbaar voor mij ,ik vind je brief heel erg eerlijk en oprecht.
Ik herken er mezelf helemaal in,want mij ging het precies zo,lettelijk woord voor woord(het leek wel alsof ik je brief zelf geschreven had)Mischien heb je iets aan mijn bevestiging,ik wil je ook nog zeggen dat ik om de redenen die jij noemde juist helemaal met coke gestopt ben,ik heb een haat zelfs gekregen tegen het spul,je krijgt nooit je hals vol.
Het lekkere is de 1 minuut durende(halve)flash,de ellende is onzeker voelen,jezelf gaan schamen voor jezelf,paranoia,de indruk dat je een weirdo bent,gekke bewegingen maakt,strak voor je uitkijkt,dichtklapt enzovoort enz enz enz enz.........,Maar geen paniek Frenzel,je eerlijkheid wordt je redding,want je erkent idd dat het fijne het zwaar aflegt tegen alle shit die je moet doorstaan,en =t op dan ben je ook nog een hoop geld kwijt en zit je ook nog vol op de spijt.Stop ermee,ik weet dat het je lukt,want je hebt er nu al genoeg van ,toch? :kots:
Succes ermee,en als je wil kun je me laten weten of het je gelukt is,of mischien wil je gewoon advies of wat schrijven,moet jezelf weten,ik verplicht je tot niets ,en je bent volledig vrij om te beslissen wat je met mijn uitnodiging doet.Groet Dragan(is ook mijn nickname op deze site)


Hou je goed. :smoke: M Dragan M.
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel leuk te horen dat er ook meer mensen zijn met dezelfde ervaringen. Helaas heb ik vandaag weer gebruikt. En nu ben ik depresief daarover.
Ik ben dan ook aan het afglijden door dit spul.Ik wou dat ik nooit het pad gekruisd had van basen.

Heel veel succes verder hoor!
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#10
micky zei:
Heel leuk te horen dat er ook meer mensen zijn met dezelfde ervaringen. Helaas heb ik vandaag weer gebruikt. En nu ben ik depresief daarover.
Ik ben dan ook aan het afglijden door dit spul.Ik wou dat ik nooit het pad gekruisd had van basen.

Heel veel succes verder hoor!
Klik om te vergroten...
We weten waar we mee te maken hebben, Micky, en het is vrij algemeen dat coke zulk een invloed op mensen heeft.
Bij mij heeft het ook al een negatieve invloed op mijn gevoel van eigenwaarde.
Meestal ben ik een dag of 3 depressief na een feestje en bij mij houdt dat in dat ik niet naar buiten ga, de telefoon uit zet en in het ergste geval durf ik mijn mails niet meer te beantwoorden. Maar ja... je moet weten dat ik zonder drugsgebruik ook flink depri kan zijn. Er zijn dagen waarop je van mij niet hoeft te verwachten dat ik opendoe als je aanbelt.

Een goeie kennis van mij vertelde ooit eens dat cocaïne-gebruik op den duur heel gewoon gaat lijken. En als je zover bent dat je het gebruik niet meer als iets buitengewoons ervaart, je je normen gaat verlagen en dingen gaat doen die je normaal nooit zou doen (denk aan liegen, stelen, nóg meer gebruiken, enz.). Die kennis gebruikt zelf niet en het verbaast me dat hij dat zo zei, want het klopt.

Vergeet niet dat je niet de enige bent en dat het hierbij normaal is dat je kunt terugvallen.
Niemand is perfect, niemand is onschuldig en ik weet dat ik zelf ook nog wel eens in gebruik zou kunnen terugvallen.
Ik heb ook ervaring met andere soorten drugs en ben meer een voorstander van iets dat het bewustzijn doet veranderen.
Als ik bijvoorbeeld een tripje heb gehad, is de depressie voor een dag of 2 even weg (ik snap dat ook niet). Of de depressie is er wel nog, maar het bewustzijn is verdoofd. Coke veranderd het bewustzijn niet zo en daardoor ervaar ik het als een gevangenis.

Ben ook al een aantal keer in behandeling geweest voor mijn voormalige verslaving. Dat was destijds voor mijn pep-verslaving, maar het viel me op dat er veel coke-verslaafden waren en ik zag dat die het erg moeilijk hadden. Als ik vaker hoorde hoe ze tijdens groepstherapieën die base-pijp romantiseerden, kon ik daaruit concluderen dat ze er wel heel intensief mee bezig waren en dat het hun ook heel erg bezig hield.
Door alles wat ik heb meegemaakt, heb ik mezelf leren accepteren met mijn gebrek en daarom kan ik jou ook accepteren.
Al rook je nog 100 keer... zolang je je normen niet verlaagt en aan iedereen je verantwoording aflegt, zal ik nooit een kwaad woord over jou uitspreken. Ik weet hoe moeilijk het is en het zou kunnen dat mij wel eens hetzelfde lot wacht.

Ik ben er laatst ruim 2 maanden niet mee bezig geweest en dat was omdat ik het contact tijdelijk had gebroken met die maat. Ik vermoedde dat hij niet te vertrouwen was, maar heb hem een nieuwe kans gegeven en heb inmiddels dus weer gebruikt. En gaandeweg zie ik weer nieuwe dingen waardoor ik denk dat hij niet te vertrouwen is, maar ik weet ook dat het door de coke komt, want als je geen zelfvertrouwen hebt, wantrouw je anderen ook. Als het is uitgewerkt, overdenk ik alles nog eens en vind ik meestal dat het mede aan mezelf ligt dat ik zo over hem denk, maar dat is verder niet belangrijk, want waar het mij om gaat, is dat ik niets gebruik zolang ik geen contact met hem opneem.
Hij is iemand die ik erg graag mag en als ik nuchter blijf, heb ik de grootste lol met hem, dus ik zit echt met een climax.
Enerzijds kan ik hem niet loslaten en vind ik dat ik mezelf moet schamen als ik hem buitensluit,
maar anderzijds wil ik ook niet verder afglijden en er misschien wel voor zorgen dat hij ook nog dieper zinkt.

Ik wil daarom gewoon mezelf blijven accepteren en àls ik wil gebruiken, gá ik ook gebruiken...
maar dan liever wel een psychedelisch middel en geen plaatselijk verdovingsmiddel, want ik gebruik uit stress...
omdat ik de realiteit even niet wil meemaken...
om even buitenwesten te zijn.
Ik gebruik de coke voornamelijk omdat ik sociaal wil zijn naar die vriend, maar ik moet voor ogen houden wat het met mij doet, want als ik daaraan vasthoud, zal ik hem ook niet meer snel aansporen en zijn gebruik aan zijn eigen besluit overlaten.
Nou ja, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen en of ik aan deze gedachte kan blijven vasthouden...

Het is de mens eigen om gebruik te maken van middelen. Het is iets dat bij de mens hoort en iets dat altijd zo zal blijven.
En al zouden ze vanaf nu geen dope meer maken en de hele wereld hersenspoelen zodat onze kennis omtrent drugs uit ons geheugen gewist werd... geloof me; de mens zou het daarna weer opnieuw ontdekken!

Jij ook succes!
En welkom!
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoi frenzel,
sorry dat het lang duurde voor een reactie op je laatste bericht, leuk dat je zo uitgebreid reageerd.
Ik wilde nog even zeggen dat volgens mij niet interesant is om vrienden te behouden die niet willen stoppen met basen.
Mensen veranderen gewoon teveel door intensief te gebruiken.
Laatst zag ik nog een stukje op tv van een man die zei: Ik heb veel mensen zien veranderen van zeer vriendelijk en leuke mensen naar onmenselijke duivelse egoistische personen door het gebruik van cocaine.
Zelf heb ik de verslaving nog niet onder controle, maar zo wil ik niet worden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
micky zei:
Heel leuk te horen dat er ook meer mensen zijn met dezelfde ervaringen. Helaas heb ik vandaag weer gebruikt. En nu ben ik depresief daarover.
Ik ben dan ook aan het afglijden door dit spul.Ik wou dat ik nooit het pad gekruisd had van basen.

Heel veel succes verder hoor!
Klik om te vergroten...

Dit is het mooiste stuk, want basen is 1 van de zwaarder klasses verslavingen.
Zwaarder dan het roken van hero ..

1 Hero spuiten
2 coke basen

Nu moet je alles op alles zetten om dat diepe zwarte gat achter je te laten.

:hearteyes:
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank je Lysergine, ik ga mijn best doen en ik vind het leuk dat je dit hebt geschreven.
Ik zal de vorderingen hier bijhouden. :)
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oooh ja precies heel herkenbaar het meeste

gister ook weer op een gegeven moment had ik in een een trek... dat was niet normaal. Maar goed me vriend was nog thuis dus kon niks halen. Dus dan zit je eigenlijk de halve middag met maar een ding in je hoofd en das best lastig. Je rookt ook meteen de ene sigaret/sjek na de andere. en dan als hij eindelijk naar ze werk gaat voelt het als een soort opluchting . en dan als jas aan, schoenen aan, pijpje in de tas en in de auto naar de dealer. Het is heel raar maar dat stress achtige gevoel is bijna net zo lekker als de pijp zelf.
Meestal haal ik dan voor 2 a 3 honderd euro sos en 20 euro base aangezien zelf uitkoken veel beter is en de coke ook veel puurder.
en dan terug in de auto en de eerste de beste afgelegen carpool stoppen om die eerste trek te nemen. en dan met trillend van de zenuwen de pijp door de asbak halen en een stukje crack er bij dan aansteker ff testen en goed kijken over echt niemand langs rijd en dan die eerste hijs :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: stoel naar achter en even relaxen. en dan als een gek naar huis rijden.
en dan de gordijnen dicht tv aan en naar de kuiken om te gaan uitkoken. tijdens het drogen toch maar een trekje nemen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
en dan het huis opruimen op een of andere manier heb ik daar zin in en dan op t kleed goed zoeken naar gevallen stukjes voor dat je de stofzuiger er over heen haalt :tearsofjoy:
en ben om 3 uur nog eens anderhalve gram wezen halen en wil eigenlijk gaan slapen nu.....
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is inderdaad heel herkenbaar, Zo ben ik na een bezoek aan de dealer ook vaak gestopt op een parkeerplek om de eerste teug te nemen en bij het lezen krijg ik ook wel weer trek, maar tegelijker tijd wordt ik me ook weer bewust dat dit eigenlijk niet normaal is en dat de coke ons de baas is. Het roken van crack is eigenlijk veel te heftig voor een mens. En daarom is het juist levensgevaarlijk.
Als ik nu weer in de verleiding kom ga ik aan mooie momenten denken of aan heel gezellige momenten die je meegemaakt hebt met familie of vrienden.
Want als je dieper wegzakt door die shit kom je waarschijnlijk in een tijd terecht waarin zulke momenten echt verleden tijd zijn.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, cocaïne basen is heel heftig.
Heb het ook wel es gespoten, maar ik vind basen heftiger, de effecten zijn bij basen nog radicaler dan bij spuiten.
Of mensen van coke veranderen, is een moeilijk gegeven.
In de wetenschap valt coke niet onder de bewustzijnsveranderende middelen, het is geen psychedelicum zeggen ze, maar goed.
Toch doet het wel iets met mijn bewustzijn; ik word egoïstisch, impulsief en ik kan me zelfs momenten herinneren waarop ik een base in mijn longen hield en dat mijn bewustzijn even kort uitviel. Voor mij is dit de hoofdreden waarom ik het wel eens gebruik. Om te vluchten. Om even niet te voelen. Niet te zijn.
Tijdens de werking ervan ben ik even anders, maar ik denk ook dat, wanneer mensen er in de negatieve zin door veranderen, het gewoon in die mensen zelf zit.
Sommige mensen zijn nou eenmaal slecht van aard.
En sommige mensen zijn van goede wil, die kun je zoveel coke geven als er maar is, die zullen altijd rekening houden met andermans gevoelens.

Bewustzijnsveranderende middelen zorgen voor meer bewustzijnsverandering wanneer je de dosis verhoogt en bij coke is dat niet het geval.
Bij coke krijg je nooit die high waar je zo naar verlangt. Je verlangt altijd naar een high die groter en sterker is dan de vorige en coke is voor mij een teleurstelling, omdat ik gewend ben om uren (zelfs dagen) aan één stuk te trippen.
Dus waarom nu, denk je, dat coke wél- en trippen níet zo verslavend is?
Bij trippen word je bewustzijn zodanig in de war gegooid dat je even niet meer in je levensverhaal zit en de gevoelens bij trippen zijn zo erg sterk dat je wordt afgeleid en dan richt je je aandacht op het overleven van de trip. De volgende keer zul je voorzichtiger zijn.

Bij coke-gebruik is dat precies andersom, je neemt een hijs en het gevoel van de high is zo licht dat je je aandacht meteen op het spul richt, want het gevoel moet zwaarder, er moet meer gerookt worden...
Onder invloed van coke kun je gewoon op dezelfde manier blijven nadenken en je weet ook nog steeds wat je levensverhaal is en waar je ergens zit in dat verhaal. Als je dan een probleemgebruiker bent zoals mij, dan zul je beslist de ene na de andere roken, omdat ik dat verhaal namelijk even kwijt wil zijn... even weg van de ellende.

Dat mensen veranderen van coke ligt dus aan de verslaving en die heb je zelf in de hand. Als ik problemen krijg, wil ik gebruiken en dan word ik verslaafd, maar dat heb ik dan zelf gewild.
Als ik slecht wil zijn voor mijn medemens, dan kan ik dat doen, maar ik weet ook dat ze naderhand dan net zo slecht voor mij zullen zijn.
Tis uitstel van executie, of in de psychologie noemt men dat "schijnbare oplossingen".
Ik denk dus niet dat het direct de coke is waar gebruikers zo door veranderen, maar wanhoop.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteren voor het eerst gebased. Was er al heel lang benieuwd naar maar het kwam er gisteren eindelijk van. Het effect is echt heerlijk. Beetje het fijne gevoel dat je bij snuifcoke rond je voorhoofd hebt, maar dan door je hele lichaam en veel heftiger. Ik voelde me duidelijk gestimuleerd (kreeg echt een absurde hartslag) maar had eigenlijk alleen zin om naar achter te liggen met m'n ogen dicht. Al vrijwel meteen had ik het gevoel dat ik meer moest nemen om tot een 'hoger niveau' te komen maar degene met wie ik het deed (had ervaring) vertelde me gewoon even te wachten en te genieten. Later toen de eerste nog werkte een tweede hijs genomen en het gevoel was eigenlijk nog beter dan de eerste.

Als ik meer had had ik zeker meer genomen maar ik vond het eigenlijk ook wel prima zo. Die andere gast heeft nog de hele tijd proberen te hijsen van een pijp die al op was en envellopjes lopen uitschrapen maar ik vond het mooi geweest. De crash viel op zich wel mee alleen m'n hart voelde niet echt relaxt aan. Ff een buis getikt daarna en ik merkte dat ik eigenlijk veel meer zin had in een downer.

Al met al, ik wilde het 1 keer doen en dat heb ik gedaan. Geen extreem heftig effect gehad zoals (kan ik me voorstellen) je wel kunt krijgen als je in korte tijd veel rookt maar het effect was wel heel duidelijk aanwezig. Ik kan niet echt precies aanwijzen waarom maar het voelde echt heel erg verneukt voor m'n lichaam. Geslapen op de G, denk niet dat ik anders in slaap gevallen zou zijn. De lichamelijke last, absurde bingedrang en verslaving (geestelijke toestand/obsessie verslaafden.) zijn echt turn-offs.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blijkbaar hebben deze mensen meer ballen dan ik. Want ik zou het nog niet eens durven om zulke chemische uitstootgassen te inhaleren. Maargoed, je moet ergens je 'kicks' vandaan halen natuurlijk.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Keertje proberen kan geen kwaad, was er al heel lang benieuwd naar. Voel wel een soort lichte behoefte om het nog een keer te doen maar ik weet dat dat gevoel alleen maar sterker wordt als je daaraan toegeeft. En ik weet waar dat eindigt dus als je een beetje om je leven geeft is het niet zo lastig te weerstaan.

In principe is alles wat je inademt chemisch. Maar je hebt op zich wel gelijk want ik heb nu nog steeds last van mn keel (ook door het vele roken dat er mee gepaard gaat).
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fear is a man's best friend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."