Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBase ervaringen.

Base ervaringen.

46 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Ah ok, dat is wel wat anders ja :grin:
Klik om te vergroten...


wat is wat anders?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja sommige mensen noemen een brok/vinger/whatever van 10g ook een plak, haha.. Een kg is nog wel wat anders bedoelde ik :grin:

Als ik 10g haal krijg ik vingers, van die dingen die je zou kunnen doorslikken haha.. Maar die testen "maar" tussen 60-70%.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Tsja sommige mensen noemen een brok/vinger/whatever van 10g ook een plak, haha.. Een kg is nog wel wat anders bedoelde ik :grin:

Als ik 10g haal krijg ik vingers, van die dingen die je zou kunnen doorslikken haha.. Maar die testen "maar" tussen 60-70%.
Klik om te vergroten...


een kg. is een kg. hè!! das geen vinger of brok voor mij.

Eerder kocht ik ook bij een goeie gast die goeie vingers verkocht,,,,want ook in vingers zit verschil he.
Nu bij andere gast die goeie shitwit verkoopt..en daar zie ik van wat voor plak het word gehaald...snijden maar en het snijafval word gewoon van tafel geveegd alsof het eea viezigheid is..oeioei best beetje zonde dat ik dat toch vind. Tja ..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga binnen kort ook aan de base met een maat van me die ex-verslaafd is , nog nooit coke of heroine gerookt maar alles moet de eerste keer zijn toch? Coke snuiven heb ik genoeg ervaring mee, we gaan het hele weekend door met basen.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zeggen succes, maar met jou weet ik toch al dat je het niet aan kunt.

:wave: :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
Ik ga binnen kort ook aan de base met een maat van me die ex-verslaafd is , nog nooit coke of heroine gerookt maar alles moet de eerste keer zijn toch? Coke snuiven heb ik genoeg ervaring mee, we gaan het hele weekend door met basen.
Klik om te vergroten...

Ga je dan ook foto's posten net als met die xtc periode???
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
atbboy zei:
Ik ga binnen kort ook aan de base met een maat van me die ex-verslaafd is , nog nooit coke of heroine gerookt maar alles moet de eerste keer zijn toch? Coke snuiven heb ik genoeg ervaring mee, we gaan het hele weekend door met basen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."