IDD, ben zelf helemaal klaar met de speed en xtc.......... niet dat ik zon enorme feester ben (4x per jaar oid).
.. die katers en met name concentratie problemen trek ik niet meer (zware studie)
Maar goed net mijn 2e en laatste lijn coke op van totaal 150 mg. En ik voel me gewoon lekker relex maar niet te en voel me ook niet overdreven relex of opgejaagd/ para zoals speed doet, verslavend .. absoluut, ik dwing mezelf ook om het pas weer over een maand of 3 te doen
![:)]()
, alternatieven > sport en fitness.
Coke kan wel wat hebben mits je het met iemand doet die het zelf ook binnen de perken houd... anders zit je er volgens mij zo aan vast idd.. ik word echt nooit verslaafd aan coke! Maarja nu ik dat nu zeg... mischien toch wel ooit
![:(]()
.... hoop van niet =). Zo moet je coke dus behandelen, sta je sterk in je schoenen .. is de gok niet zo groot maar je weet nooit wat er kan gebeuren
Beste drug is nog altijd XTC... de eerste keren (15x ofso) is TOP en dan moet je er echt een jaar tussenuit om je weer 6 uur goed te voelen op 80mg en de dagen erna zonder concentratie stoornissen