Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa gesnoven te hebben de volgende dag eten.

Na gesnoven te hebben de volgende dag eten.

14 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit heb ik ook een paar keer gehad. Ik heb vroeger best vaak coke gedaan en toen had ik het niet. Maandje geleden na een hele tijd nog eens gedaan en sindsdien (twee keer ofzo) heb ik dat ook. Als het echt pijn doet spoel ik ee tijdje met lauw water, dat schijnt te helpen.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet weten, dus beschouw deze post maar als een up.
Ik kan altijd de dagen erna goed eten, heb dan bijna last van vreetbuien helaas :(
h
haddo de paddoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Ik heb een vraag over het eten na het gebruik van cocaine.

Als ik gesnoven heb en de volgende dag wakker word voel ik mij helemaal goed (tot zover je je goed kan voelen na zo'n avond). Maar als ik dan een broodje smeer, of noodles klaar maak(whatever) en de eerste paar happen heb genomen dan begint er een brandend gevoel in mijn gehemelte op te treden. Dit doet uiteindelijk zo'n pijn dat ik niet meer kan eten en een half uur moet wachten tot dit gevoel weg is... Als ik eenmaal heb gegeten en de pijn is weg dan blijft deze meestal ook wel weg, maar ik ben benieuwd waardoor dit komt?

Mvg, Kees
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen idee?

Ik heb altijd de dag na gebruik mega veel honger en eet dan ook aardig wat :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doorzetten en goed eten .... kan denk ik geen kwaad
h
haddo de paddoLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha, doorzetten en goed eten, kan geen kwaad.... nou: het lijkt als of mijn gehemelte los zit en het doet pijn als een malle.. ik had graag door willen eten maar het kan gewoon niet!
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die pijn in het gehemelte heb ik ook wel eens,bij elke soort upper (van speed tot herbal x) geen idee waar het door komt..Bij mij doet het echter nooit zo'n pijn dat ik echt niet kan eten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik begrijp de vraag niet goed, bedoel je vanachter in je keel of echt het vlees achter je voorste tanden? Kan van alles zijn.. kakenklem, roken, spul dat in je mond terechtkomt via je speeksel - Het ligt ook erg dicht bij je neus. Kan alleen maar gokken eigenlijk, beter vraag je het aan een dokter ofzo. :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee, misschien dat je keel/gehemelte wat geirriteerd is geraakt door coke restjes die er in zijn blijven hangen??

Ik heb er nooit last van gehad iig. Na een nachtje coke snuiven, kon ik de dag erop prima eten en had ik zelfs bere honger! Dat is met pep dan weer een heel ander verhaal...
M
MartinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb geen last van pijn, klotegevoel of verminderde eetlust na een nachtje sos. Wel dichte neus (Otrivine als hulpmiddel) en bloed snuiten (maar dat is normaal blijkbaar)
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb hier dus ook last van als ik speed coke of pille pak. volgende dag geheid een bult op me gehemelte. echt vaag :confused:
s
sandertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo,

Ik kan dit verhaal!
Heb er zelf ook regelmatig last van en liep ook al met de gedachten om er een post over te maken.
Nou moet ik wel zeggen dat ik het ook wel eens heb gehad na het gebruik van pillen.
Ik denk dat het aan het versnijdingsmiddel ligt wat ze erbij doen.
Hoop dat iemand er meer over kan zeggen want ben er wel benieuwd naar. :confused:

Het is iig wel zeer irritant want honger heb ik genoeg als ik wakker word ergens in de middag :wink:

Groetjes
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Martin zei:
Ik heb geen last van pijn, klotegevoel of verminderde eetlust na een nachtje sos. Wel dichte neus (Otrivine als hulpmiddel) en bloed snuiten (maar dat is normaal blijkbaar)
Klik om te vergroten...

otrivine maak je het soms alleen maar erger mee(irriteren van je slijmvlies) je kunt beter fluticason aan je huisarts vragen,dit kun je ook langer gebruiken dan otrivine..Artsen schrijven het voor bij langdurig ontstoken neusslijmvlies, allergie, hooikoorts en neuspoliepen...
maar werkt ook prima voor dit soort problemen....
e
elmotjeforlifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik blow alleen maar en ik heb er ook wel eens last van zal niet erg zijn !
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb de volgende dag niet eens honger, moet niet aan eten denken :kots:

Alleen liggen op de bank met van die heerlijke kleine oogjes, en liters water of melk tappen! Totdat je pas een dag later ofzo voor het eerst moet pissen haha. Shit droogt je uit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."