Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHartkloppingen door cocaïne

Hartkloppingen door cocaïne

16 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had het de allereerste keer ook, zij het zeer licht.

Daarna? nooit meer... :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het spul blijft het spul. Als je goed gebruikt zijn de risico's aanvaardbaar, maar daarmee is niet gezegd of het spul gevaarlijk is of niet. Dat er een reële kans is op fout gebruik is voor mij vooral de reden om het en gevaarlijke drug te noemen.
f
fannystevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey ik ben hier nieuw. En ik me laatst geexperimenteerd met coke maar ik vraag me af of harkloppingen door coke veroorzaakt. Ik heb op internet zitten zoeken ik was bijvoorbeeld http://www.hartkloppingen.eu hierop geweest maar daar zeggen ze niks over drug. Daarom dat ik deze vraag hier terecht kan.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: bijeffecten hartkloppingen, blijvende keelpijn, ademhali

fannystev zei:
Hey ik ben hier nieuw. En ik me laatst geexperimenteerd met coke maar ik vraag me af of harkloppingen door coke veroorzaakt. Ik heb op internet zitten zoeken ik was bijvoorbeeld http://www.hartkloppingen.eu hierop geweest maar daar zeggen ze niks over drug. Daarom dat ik deze vraag hier terecht kan.
Klik om te vergroten...

beste,
Ten eerste kan je beter je vraag over ''coke'' vragen in het forum dat speciaal voor cocaine is in plaats van bij speed. De kans is dan groter dat je antwoord krijgt. Enfin, nu je vraag.. Van coke krijg je snel last van hartkloppingen, dat is algemeen bekend van coke. wees dus voorzichtig en let op je lichaam. Je blijft met harddrugs bezig en wie met harddrugs bezig is kan altijd complicaties krijgen aan het lichaam met in het ergste geval de dood tot gevolg. laat je hierdoor niet afschrikken maar onthoud het goed en wees een verstandige gebruiker dan beperk je al deze kansen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
beste,
Ten eerste kan je beter je vraag over ''coke'' vragen in het forum dat speciaal voor cocaine is in plaats van bij speed.
Klik om te vergroten...

Bij deze is het aangepast.

@fannystev: Let even goed op welke vraag je in welk subforum zet.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
De keren dat ik coke heb gebruik heb ik de dagen na gebruik last gehad van wat hardkloppingen. Voor mij voelt dat dan als een soort schrikgevoel zonder aanleiding.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb daar altijd last van als er caf door heen zit.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik krijg hartkloppingen van alle drugs :confused:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Zorgen dat je gezond bent en genoeg sport .. anders moet je echt niet aan drugs beginnen is mijn mening. ik zou max 50mg per lijn .. en vergete niet dat je systeem maar 30mg per uur verwerkt.

WAnt ja.. coke 100mg mg in 1x snuiven is al veel effectiever dan 50mg in 1x snuiven. Als je een gezond hart heb en genoeg beweegt en liefst onder de 60 bent ofso :P en er niet bij zuipt is de kans bijna 0% dat je dood gaat door om het uur een lijn van 50/100mg te nemen.. En idd als er caffeine of troep in zit heb je al sneller hartkloppingen.


maar een dosis van 50mg zou toch niet voor hartkloppingen moeten zorgen?
x
xBlondieeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja dat kun je verwachtenn :rolleyes:
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik had dat ook, extreem hard zelfs.
had het op zaterdag gebruikt. Toen ik op maandag ging fitnessen kreeg ik gewoon steken in mijn hart. Dit vond ik een zwaar zieke bedoeling en heb het sindsdien niet meer gedaan. :openmouth:

Toch wil ik misschien met oud op nieuw samen met een maat van me het nog wel eens doen, dan onder betere omstandigheden want stront bezopen en dan coke doen is nou ook niet bepaald geweldig voor een eerste keer. De volgende keer wil ik het met veel minder drank doen en de uitwerking van de coke zelf voelen.


Neerlander :stoned:
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tufnut zei:
De keren dat ik coke heb gebruik heb ik de dagen na gebruik last gehad van wat hardkloppingen. Voor mij voelt dat dan als een soort schrikgevoel zonder aanleiding.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, heb je zelf ook nooit last van, alsje ligt/zit en je staat ineens recht? Dat je zicht even verslechterd en je een beetje "wankel" bent? Hier heb ik namelijk tot MAX. een week na gebruik last van, maar ik gebruik niets meer, alleen mensen helpen om fatsoenlijk dingen te gebruiken.

Mvg
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoepende-Neerlander zei:
Ja ik had dat ook, extreem hard zelfs.
had het op zaterdag gebruikt. Toen ik op maandag ging fitnessen kreeg ik gewoon steken in mijn hart. Dit vond ik een zwaar zieke bedoeling en heb het sindsdien niet meer gedaan. :openmouth:

Toch wil ik misschien met oud op nieuw samen met een maat van me het nog wel eens doen, dan onder betere omstandigheden want stront bezopen en dan coke doen is nou ook niet bepaald geweldig voor een eerste keer. De volgende keer wil ik het met veel minder drank doen en de uitwerking van de coke zelf voelen.


Neerlander :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik werd van in het begin "gewaarschuwd" at veel drank de uitwerking versterkt, ik let er dan ook goed mee op.

Het meeste dat ik gedronken heb bij het gebruiken is een duveltje.
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had een keer 2 glaasjes (100ml in totaal ofso) op en in 5 uur tijd iets van 300mg coke.. pas UREN later snachts werd ik wakker van enorme druk en steken rond hart streek dit ging pas weg bij diep ademen en rechtop in bed........... toen weer gaan slapen.. toen weer hetzelfde :confused:... toen weer gaan slapen en je raadt het al.. toen ALWEER toen had ik er genoeg van en ging ik helemaal para in mijn stoel zitten was er helemaal BANG van!!

Voor mij nooit meer coke!! wat een gevaarlijke troep is dat, ik zat de hele fucking avond in een stoel moet je nagaan ..... als je dan nog erbij sport ofso

DRANK + COKE = Cocaethyleen ERBIJ!!!! / EN DIE 3 DRUGS BIJ ELKAAR VERSTERKEN DE NEGATIEVE EFFECTEN MET EEN QUADRATISCHE FACTOR OID!! echt KIJK ER MEE UIT!! Ik deed het al met gezond verstand door alle informatie over coke in me op te nemen en forums door te spitten coor ik er mee begon en dan nog zat ik er dik naast hoe extreem het effect kan zijn!! (70procent coke), echt een van de gevaarlijkste drugs die er is.. als ik ook nog een slechte conditie had was het zuurstof happen geblazen als ene vis op het drogen, ik zou zeggen drank en coke BEGIN ER NIET AAN.. en ik doe trouwens al jaaaren aan hardlopen en fitness!!
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arnie87 zei:
Ik had een keer 2 glaasjes (100ml in totaal ofso) op en in 5 uur tijd iets van 300mg coke.. pas UREN later snachts werd ik wakker van enorme druk en steken rond hart streek dit ging pas weg bij diep ademen en rechtop in bed........... toen weer gaan slapen.. toen weer hetzelfde :confused:... toen weer gaan slapen en je raadt het al.. toen ALWEER toen had ik er genoeg van en ging ik helemaal para in mijn stoel zitten was er helemaal BANG van!!

Voor mij nooit meer coke!! wat een gevaarlijke troep is dat, ik zat de hele fucking avond in een stoel moet je nagaan ..... als je dan nog erbij sport ofso

DRANK + COKE = Cocaethyleen ERBIJ!!!! / EN DIE 3 DRUGS BIJ ELKAAR VERSTERKEN DE NEGATIEVE EFFECTEN MET EEN QUADRATISCHE FACTOR OID!! echt KIJK ER MEE UIT!! Ik deed het al met gezond verstand door alle informatie over coke in me op te nemen en forums door te spitten coor ik er mee begon en dan nog zat ik er dik naast hoe extreem het effect kan zijn!! (70procent coke), echt een van de gevaarlijkste drugs die er is.. als ik ook nog een slechte conditie had was het zuurstof happen geblazen als ene vis op het drogen, ik zou zeggen drank en coke BEGIN ER NIET AAN.. en ik doe trouwens al jaaaren aan hardlopen en fitness!!
Klik om te vergroten...

Het is geen gevaarlijk spul als je het "goed" gebruikt... :openmouth:
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hartkloppingen had ik in het begin tijdens gebruik zelf, én de dagen erna. Nu alleen tijdens gebruik zelf, vooral als de laatste 2e gram bijna op is, dan gaat ie goed tekeer. Volgende dag echter alles voorbij. 4 uurtjes op de bank, en de boel is rustig. Maar gezond is anders, daar hoor je mij niet over.
S
Snoepende-NeerlanderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb met oud en nieuw samen met een maat van me door mijn neus gehaald.
Op het moment was het heerlijk, alleen was ik toch weer stront bezopen. maar op het moment dat ik het door mijn neus haalde was ik weer nuchter.
Heerlijk gevoel voor zo lang als het duurde, en de drang naar meer is ongelofelijk hoog!

En raad eens, nu nog steeds last van hartkloppingen, welliswaar geen steken meer maar die kloppingen zijn nog steeds aanwezig.

Ik ben nu tot het besluit gekomen dat ik nooit meer cocaine doe, de rush is lekker maar de enorme aantrekkingskracht en hartkloppingen na afloop en de dagen daarna zijn voor mij niet de moeite waard.

Vooral de verslavende werking als ik gedronken heb is enorm groot. Meteen na de eerste keer had ik al een gevoel van meer. Toen ik een paar weken geleden dat spul nog eens gekocht had in een dronken bui ben ik helemaal alleen op mijn kamer gaan gebruiken. En met nieuwjaar kon ik er ook niet vanaf blijven.

Nee, leuk voor de mensen die ermee om kunnen gaan en ervan genieten, ik blijf er vanaf. Voordat ik het weet ben ik verslaafd, dat weet ik zeker.


Neerlander :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."