#1
Ik had het de allereerste keer ook, zij het zeer licht.
Daarna? nooit meer...![:wink:]()
Daarna? nooit meer...
fannystev zei:Hey ik ben hier nieuw. En ik me laatst geexperimenteerd met coke maar ik vraag me af of harkloppingen door coke veroorzaakt. Ik heb op internet zitten zoeken ik was bijvoorbeeld http://www.hartkloppingen.eu hierop geweest maar daar zeggen ze niks over drug. Daarom dat ik deze vraag hier terecht kan.
beste,
Ten eerste kan je beter je vraag over ''coke'' vragen in het forum dat speciaal voor cocaine is in plaats van bij speed.


Tufnut zei:De keren dat ik coke heb gebruik heb ik de dagen na gebruik last gehad van wat hardkloppingen. Voor mij voelt dat dan als een soort schrikgevoel zonder aanleiding.
Snoepende-Neerlander zei:Ja ik had dat ook, extreem hard zelfs.
had het op zaterdag gebruikt. Toen ik op maandag ging fitnessen kreeg ik gewoon steken in mijn hart. Dit vond ik een zwaar zieke bedoeling en heb het sindsdien niet meer gedaan.![]()
Toch wil ik misschien met oud op nieuw samen met een maat van me het nog wel eens doen, dan onder betere omstandigheden want stront bezopen en dan coke doen is nou ook niet bepaald geweldig voor een eerste keer. De volgende keer wil ik het met veel minder drank doen en de uitwerking van de coke zelf voelen.
Neerlander![]()
Arnie87 zei:Ik had een keer 2 glaasjes (100ml in totaal ofso) op en in 5 uur tijd iets van 300mg coke.. pas UREN later snachts werd ik wakker van enorme druk en steken rond hart streek dit ging pas weg bij diep ademen en rechtop in bed........... toen weer gaan slapen.. toen weer hetzelfde... toen weer gaan slapen en je raadt het al.. toen ALWEER toen had ik er genoeg van en ging ik helemaal para in mijn stoel zitten was er helemaal BANG van!!
Voor mij nooit meer coke!! wat een gevaarlijke troep is dat, ik zat de hele fucking avond in een stoel moet je nagaan ..... als je dan nog erbij sport ofso
DRANK + COKE = Cocaethyleen ERBIJ!!!! / EN DIE 3 DRUGS BIJ ELKAAR VERSTERKEN DE NEGATIEVE EFFECTEN MET EEN QUADRATISCHE FACTOR OID!! echt KIJK ER MEE UIT!! Ik deed het al met gezond verstand door alle informatie over coke in me op te nemen en forums door te spitten coor ik er mee begon en dan nog zat ik er dik naast hoe extreem het effect kan zijn!! (70procent coke), echt een van de gevaarlijkste drugs die er is.. als ik ook nog een slechte conditie had was het zuurstof happen geblazen als ene vis op het drogen, ik zou zeggen drank en coke BEGIN ER NIET AAN.. en ik doe trouwens al jaaaren aan hardlopen en fitness!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."