Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBruine Coke

Bruine Coke

27 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BelgLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb gisteren bruine coke aangeboden gekregen
heb het spul genomen maar merkte weinig verschil

ik was wel een beetje dronken



wat is bruine coke? vind geen info via google :flushed:
de persoon in kwestie zei wel dat dit enorm weinig te vinden is :)
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damn...
Dat klinkt niet goed...
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
wsl ander chemisch spul die er in zit die de kleur doet veranderen :wink:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar zou jij aan denken als je "bruine coke" voor je neus krijgt?
En met welk anders chemisch middel? Heb er nog nooit over gehoord.
Nou TS, ik hoop niet voor je dat wat je genomen hebt H is.
B
BelgLid
01-01-2024, 00:00
#5
het is niet dat het echt BRUIN zag hoor
de persoon in kwestie noemde het gewoon zo... altijd bij dezelfde dealer... en vond dit beter dan de 'gewone'

heb echt geen idee wat ik genomen heb :grin:


ps : misschien dat het wel iets meer effect had, in de positieve zin, en langer duurde...
B
BelgLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jadi zei:
Waar zou jij aan denken als je "bruine coke" voor je neus krijgt?
En met welk anders chemisch middel? Heb er nog nooit over gehoord.
Nou TS, ik hoop niet voor je dat wat je genomen hebt H is.
Klik om te vergroten...

ik ben ook aan het denken aan H, en dat zou goed kunnen aangezien de persoon in kwestie H fan is

nu ja, ik kan wel zeker zeggen dat ik er zeker en vast niet aan verslaafd ben
integendeel :P


misschien zit er een MINIMUM aan H in...
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
jaja zei:
Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
yellowmoon zei:
jaja zei:
Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha :grin:

Ik heb er nog nooit van gehoord, van bruine coke.
Ik heb wel een keer rose basecoke gehad. Dat was ook raar. Was ook niet zo sterk als de gewone.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lana zei:
yellowmoon zei:
jaja zei:
Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha :grin:

Ik heb er nog nooit van gehoord, van bruine coke.
Ik heb wel een keer rose basecoke gehad. Dat was ook raar. Was ook niet zo sterk als de gewone.
Klik om te vergroten...

Dat is toch die syntetische rommel. Is zwaar bewerkte coke die hier wordt gemaakt dus veel goedkoper
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook als het vrienden van elkaar zijn?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
Lana zei:
yellowmoon zei:
jaja zei:
Misschien zegt 't iets over de manier waarop het de grens over is gebracht....
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha :grin:

Ik heb er nog nooit van gehoord, van bruine coke.
Ik heb wel een keer rose basecoke gehad. Dat was ook raar. Was ook niet zo sterk als de gewone.
Klik om te vergroten...

Dat is toch die syntetische rommel. Is zwaar bewerkte coke die hier wordt gemaakt dus veel goedkoper
Klik om te vergroten...

Weet ik veel, weet alleen dat een neger er mee aankwam, op tafel legde en ging douchen en ik het ondertussen heb gejat.
:grin: Had ik ook niet hoeven doen achteraf, rommel.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lana zei:
Weet ik veel, weet alleen dat een neger er mee aankwam, op tafel legde en ging douchen en ik het ondertussen heb gejat.
:grin: Had ik ook niet hoeven doen achteraf, rommel.
Klik om te vergroten...

Ja óf omdat van mensen jatten zielig is misschien.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
Welke idoot legt ze base nou onbeheerd op een tafel :openmouth:
Dat is wel eht domste wat je kan doen als je weet dat er andere baseheads zijn.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blijkbaar wel.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
And in the end, I'll be your only friend.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wij waren geen vrienden van elkaar, hij was gewoon een viezerik die erom vroeg. Ik mocht hem ´helpen´ met douchen.
Maar k heb ´m ff geholpen met z´n base opmaken.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Ik zou het ook niet vertrouwen, zelfs al zijn het vrienden. Als men echt verslaafd is, kijkt men niet om naar vriendschap enzo, het is sterker dan jezelf.
Klik om te vergroten...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Ik zou het ook niet vertrouwen, zelfs al zijn het vrienden. Als men echt verslaafd is, kijkt men niet om naar vriendschap enzo, het is sterker dan jezelf.
Klik om te vergroten...

Ja maar das niet altijd waar hoor. Ik heb wel vrienden waar ik om geef niet dat alles om drugs draait.
Maar ja als iemand crack neerkegt en wegloopt tja dan zit dat anders
k
kevinlovesLid
01-01-2024, 00:00
#20
even terug te komen op die bruine kleurige coke,
this gewoon echte coke ,maar het is vloeibaar naar nederland gekomen ,en hier inelkaar gestampt met allemaal verschilde middelen erin,vaak oppassen met bruin achtige coke!
als het een geurtje heb die echt erg stink ,klinkt raar maar dan is tie goed!zeg niet te vetrouwen maar als die stinkt weetje ook echt dat je coke heb die vloeibaar is geweest en gemixt is met mani of met noxi,nooit gelijk in je neus stoppen,proef van te vooren,de kleur wil niks zeggen maar ziet er wel raar uit natuurlijk coke hoort wit te zijn ,zodra je een bruin achtige coke aangeboden krijg ruik eraan dan proef je het op je tong als de dealer de niej mee eens is houd het op en moet je het natuurlijk niet kopen! vloeibaar coke is moeilijk in poeder te maken dus meestal pleuren ze veel zooi erdoor heen je wil niet dat je neus wegbrand van de zuuren die erin zitten ,dit is alleen voor de bruin achtige coke als het stinkt weetje je dat het vloeibaar coke is geweest ruik je niks en het is toch bruinig dan is het geen coke maar gewoon bruin voor de unkies pas goed op mensen met wat je in neemt! als je het heb en het toch niet echt vetrouwt kwa geur en kleur pak een paracetemol maak er een kwart fijn van pleur het door je grammtje ff roeren en op tafel leggen zodra je de brokjes eraf veegt en ong heel je fijngemaakte paracetol licht nog op tafel ken je het nemen zeg niet dat tie dan goed is maar ken je hem nemen! hecht de paracemol echt vast aan de bruinige coke (netalsvochtigepep)dan ken je beter je beter nooit meer naar die dealer gaan dan is de geur die je ruikt een ZUUR je neus brand heftig nog erger dan speed en zag dan maar dag tussenschotje van je neus en zeg dan maar hallo doter me slijmvlies is onstoken maar weet niet hoe en zien hun dat het eruit gerot is door zuur en weetje wel gelijk welke zuur want ze nemen een zempel voor de micro veel succes ps bruine coke bestaat echt en het is niet altijd tering zooi this vloeibaar geweest dus zit er een sterkere mengsel in om het intact te houden !is het bruin en heel fijn en je drukt je pakje goed aan en doet em open en het is een plakje dan is het goed is het nog fijn wegpleuren zitten er brokjes in geen zorgen dan is het goed (bruinecoke)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."