Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBruine Coke

Bruine Coke

27 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
J
JonnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,




Hoi, ik had laatst van mijn vasten dealer coke gekocht hij zij dat het rozen was, het is eigenlijk roze/bruinig, zoals de eerdere reactie hiier een paar boven bleef het :wave: als je op het sealtje drukte het wel plakken aan elkaar de dealer zij al dst het vloeibaar in het land is gekomen en het dan niet wit krijgen, tog krijg ik niet hetzelfde gevoel ik heb wel het actieve gevoel en spraakzaamer op een zekere manier maar tog allemaal net iets anders en net als bij witte cocaine duurde het wel maar ongeveer 20/30 minuten en het smaakte ook heel vies, ik wil wat neer info als dat mogelijk is ik ben bamg dat ik dalijl iets anders aan het snuiven ben of juist niet, is vloeibaren coke in poedervorm echt bruin rozen?
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook wel eens gehad, rose/bruin tint. Erg vreemd, was niet erg slecht, maar ook geen supergoeie ofzo. Gelukkig niks raars, gewoon versneden met dextro ofzo, of soort aspirine.

Verschilt ook per week, ene week poeder en goed, andere week brokken en slecht, of andersom. De grapjas hier reed altijd een blokje om als ik om brokken vroeg. Kwam ie terug, had ie een brokje. Één tik tegen het zakje en het brokje was poeder haha, maakte ie gewoon ff nat tussen zijn vingers, rolde er een balletje van en deed het terug. Lekker, spuug erbij voor €50,-. Soms matste ie me zelfs, omdat het "niet zulke goeie" was. Kreeg je een halve, of zelfs een hele "gratis". Top!

Valt me wel op dat je van de dealers die al jaren draaien altijd fijnere hebt. Of het nou rechtstreeks van de pen/vinger komt, of als brok geleverd, je krijgt het meteen superfijn, hoe hard die brok ook was. Glijdt als satijn door de neus, ofzo. Bij de huidige nieuwe dealers is het meestal of kleverige natte shit die als "flakes" van je pasje komen en je amper op kan snuiven, hoe lang je ook knutselt. Of middelharde brokken/poeder, waarbij je toch altijd nog van die kleine brokjes houdt. Lekker, dag later altijd van die dikke witte stukken en pus in je neus.

Van oudere dealers is altijd fijner hier, maar op de een of andere manier vindt ik de kwaliteit/werking van de jongere beter.

Het werkt bij iedereen ook anders. Ik kreeg eerder altijd last van mijn nieren, en piste de hele nacht door. Nu alleen paar keer pissen, maar kan ik de kleine jongen amper vinden. Volgens een medegebruiker heb ik dan speed, maar dat geloof ik niet. Herken het verschil tussen dat batterijenzuur en (wat) versneden sos echt wel. Speed kun je ook niet 1/2 gram van pakken, vieze shit. Iritante werking heeft het ook. Gewoon ineens fit, verder niks, geen geluksgevoel ofzo. Coke laat je verlangen naar steeds meer en meer!
J
Johhny_BlazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is een beetje laat maar ik heb wel antwoord op de vraag wrm coke kleur heeft,
Het komt uit het buiteland via flessen gebracht in vloeibare vorm .
bijv: als het in een fles safari heeft gelegen dan is de coke meestal rood/rose(basevorm)
Soms word coke ook in kleren verwerkt Bijv een spijkerbroek dan heeft het meestal blauwachtige kleur.
Wat ook veel dealers doen is de Coke ***** dan geeft het een soort geel bruinagtige kleur

Kwaliteit van de Coke kan je niet zien aan de kleur, of vorm , je moet gewoon een goeie dealer hebben die constant goeie kan leveren :stoned: :wink:
p
pictoreskLid
01-01-2024, 00:00
#4
ken het in diverse kleuren zoals wit/grijzig/blauwachtig,roze en ook bruinig. en idd het zegt vaak geen bal over de kwaliteit. Weet verder alleen dat dat van die blauwe kleur en de spijkerbroeken klopt. Eigenlijk interesseerde de kleur me nooit al te veel, als die maar knalde.... en met de tijd knalde die nooit meer hard genoeg.
Verleden tijd, hopelijk voor altijd!
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zegt 't zelf al 'hopelijk'. Je houdt er dus al rekening mee dat 't binnenkort/ooit toch weer gebeurd. Heeft iedereen. Blijft je altijd achtervolgen...
p
pictoreskLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Bennie_Kook.......is absoluut waar dat het je blijft achtervolgen, de ene dag jaagt het me meer op als de andere, maar toch het is er eigenlijk bijna altijd!
Jij ziet het als rekening houden met, dat klinkt voor mij alsof je zegt dat ik het al in mijn agenda heb staan.
Ben pas rond mijn 40ste verslaafd geraakt aan hard drugs. Ik zal nooit meer zeggen dat iets mij niet zal overkomen of dat ik iets voor 100% zeker weet.
Vandaar dat ik zeg hopelijk. Ik sluit het niet uit, zal er wel fucking hard voor vechten om niet weer te gaan basen.

gr jelle
K
KOMTGOEDLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoezo bruin? komt bij een neger uit zn reet he. ben nu bezig aan grijze! base echt vreemd heeh
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou het ook niet vertrouwen, zelfs al zijn het vrienden. Als men echt verslaafd is, kijkt men niet om naar vriendschap enzo, het is sterker dan jezelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."