Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ik ga dit weekend voor de tweede keer sos gebruiken. Ik en mijn beste vriendin trekken er een avondje op uit met 2g sos. Ik heb al 1 maal sos gebruikt maar het was een zodanige hoeveelheid dat ik er niet ongelooflijk veel van voelde. Ik heb tijdens de sex met mijn vriend daarna wel dingen gedaan die ik niet vaak doe hihi . Maar mijn vraag is nu eigenlijk wat voel je als je eigenlijk 'de eerste keer' sos gebruikt? greeetzzzzz"
"Yeaaaahhhh Hey hey hey, Heb het dit weekend gedaan! Er was in antwerpen een event laundry day genaamd en ja daar eerst een pilletje genomen en dan de coke! Voelde me geweldig man! Vooral die verdoofde keel is super! Ik moest per se het potje aflikken waar het in zat en ik voelde de onderkant van m'n gezicht twee uur niet meer? Superrr hihi! Was poedervorm, maar heb een kenner es laten "proeven" en die zei dat het mega banegelijke kwaliteit was!"
"Re: El Retro zei: Wat ben je met afraden? Als je het toch al hebt gedaan of er rotsvast van overtuigd bent dat je het gaat doen? Daar heeft ze helemaal niets aan, wat dat is het antwoord op haar vraag niet. Klik om te vergroten... Inderdaad je hebt gelijk! Als je iets echt wil proberen, zal je het doen ook! Nu sinds dat weekendje gegruik ik regelmatiger, maar ik kan gerust zonder!"
"Ik heb zelf een bullet maar ik ben er niet tevreden over. Geef mij maar een lekkere lijn ja! Dat heeft gewoon iets! :P"
"Heeeey Ik wil die heus wel laten testen m'n pep, maar hier in belgie is dat niet zo vanzelfsprekend of weten jullie soms plaatsen in belgie om die pep te laten testen? Ik heb gisteren een paar dingen gelezen over crystal meth en ik begin langzamerhand te denken dat het idd crystal is dat ik heb gekregen. Ik love my dopeman haha"
"Dope! Haha, al die antwoorden hier zijn wel kapot gaan! Lol! Ja ik heb natuurlijk al DE bekende situaties gehad: In gesprek met met vriendin en heel diep aan het gaan en in midden van zin: Waar hadden we t eigenlijk over? Of Wat was mijne point eigenlijk? Of iemand da ne weg probeerde uit te leggen, na de tweede straat was ik de eerste al vergete! Zitten lekker te spacen op de bank; trance muziek aan en tv op stil. Ik had weer een conversatie in m'n hoofd en ik hoorde ineens een geluid, toen zei ik plots luidop: "Niet op letten dat zijn de feetjes maar"! lol!! En natuurlijk luidop reageren op conversaties in je hoofd, haha zorgt ook wel voor leuke taferelen"
"Hey Ik heb hier in een verstopmiddeltje van me nog zkr een halve gram sos gevonden. Maar mijn vraag is eigenlijk: hoe lang kan je sos maximum bijhouden voor je het moet weggooien?"
"Dus goed ruiken? Maar hoe ruikt Coke als ie slecht is?"
"Lekkeerrrrrr Hey Hey Ik heb het gewaagd en heb het gebruikt mmmm hij was nog even lekker als toen ik hem net kocht. Lekker man! Beke alcohol erbij en weg met vriendinnen haha feest!"
"Heeeeey Ik heb nu pep waar je van achterover valt bij wijze van spreken. Ik ken veel mensen die heeel regelmatig speed gebruiken en ik heb ze deze speed eens laten proberen en die zijn tegen hun eigen verwachtingen in zwaar blijven doorfeesten! De pep die ik nu heb vindt je ni meer man! En gaan! haha! Als ik der twee lijnen van neem ben ik 2dagen wakker :P"