Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTestuitslagen Coke

Testuitslagen Coke

144 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar niet veel mensen krijgen hun wit rechtstreeks van een kilo brick. Ik snap zeker wel dat mensen verwachten dat als iets brok is het beter is maar in praktijk wil het meestal niets zeggen. Daarom laten testen als je het zeker wilt weten.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
45% coke
9% levamisol

Uiterlijk was poeder, geur wel als coke maar met een zure geur erbij.
Tegenvaller na 80% de laatste keer. Dat krijg je in het wilde westen :tongueout:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oh ja, mijn bruin was laatst 7% (en onder andere 35% caffeine) :angry:

Mongolen :rock:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
We weten allemaal dat we het beter niet kunnen doen, maar als we het toch doen dan het liefst goeie shit :wink: Er wordt vaak gereageerd op vragen over coke met het advies het spul te laten testen, en gelukkig kan dat in ons kikkerlandje Nederland op een goede en (erg belangrijk!) gratis manier, en veilige plek. Er moet wel bijgezegd worden dat (in Utrecht i.i.g.) de openingstijden van de testservice wat mij betreft best wat ruimer mogen; de wachttijd voor de uitslag is door de 2 uur per week dat het open is wat mij betreft wel aan de lange kant, en het blijft altijd toch pijnlijk om afstand te doen van (wat altijd lijkt als) een klein maar fijn bergje sos. Meestal koop ik 2 of 3 sealtjes er laat er van 1 de inhoud testen.

Zelf ben ik wel fan van de testservice, de keren dat ik ben geweest werd ik altijd prettig te woord gestaan en werd het moment door de testservice niet aangegrepen om te preken o.i.d.
Morgen ga ik er weer langs, dus de uitslag zal minstens een week op zich laten wachten.

Het lijkt me interessant om te zien wat de cokeminnende DF'ers allemaal in hun envelopjes hebben zitten. Ik wil percentages horen, dat spreekt voor zich. Maar een extra notitie van opvallendheden aan het uiterlijk van de coke of zaken tijdens gebruik zijn denk ik minstens zo interessant.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatst 51% sos en 5% levamisol. De dealer zei dat het 80%+ was... :(

De testservice heeft mij overigens aangeraden de sos weg te gooien ivm de levamisol. Ze zeiden dat dit zeer giftig spul is. Hier kan de dealer overigens naar alle waarschijnlijkheid weinig aan doen, men stopt dit er in Zuid Amerika al in... :angry:

De mongolen :rock:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
7% moet wel een dieptepunt zijn... hoop 't althans voor je :tongueout:

Mijn twee meest recente...

50% + 6% levamisol. Wel gebruikt, geen klachten aan overgehouden (4 maanden geleden). Uiterlijk was een brokje, lichte glinstering.

80% + verder niets. Uiterlijk was het bekende glinsterende brokje. Heb 1 sealtje zelf versneden met inactieve suikers, andere puur gesnoven. Kreeg er zweethandjes van bij de eerste snuif. Bij de telefonische uitslag kon ik mijn enthousiasme niet goed verhullen, de testservice meldde me dat ze geen reactie mochten geven hierop. Vond ik wel grappig.

Vandaag op naar weer een test. Ik vermoed dat dit weer rond de 50% zal zijn. Ik koop overigens bij 1 vaste supplier.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
73% + 7% levamisol.
Heb nagevraagd bij het testcentrum of dit schadelijk zou zijn, en mits het beperkt blijft tot relatief kleine hoeveelheden maakt het weinig uit.
De bijwerkingen van dit geneesmiddel treden pas bij hoge dosissen op.
Bij basen (roken) moet je wat voorzichtiger zijn, maar snuivend je oren en neus weg laten rotten dan ben je nog wel even een tijdje aan het stofzuigen hoor....
Dat ze zulke versnijdingsmiddelen gebruiken is natuurlijk waanzin, maar enkele bronnen beweren dat het in symbiose met coke psycho-actieve effecten heeft die wat op coke lijken dus dan gooien ze het er maar bij.

Daarnaast lijkt het me erg sterk dat dit er in z. amerika al bij word gedaan.
Die paar %'tjes wie worden gevonden.... Plus het is een erg westers geneesmiddel + wanneer je het wilt verschepen wil je zo puur mogelijke shit hebben die zo min mogelijk gewicht en ruimte inneemt onderweg. Wanneer het is aangekomen kan er verkapt worden.
v
voetbal123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vol verbazing lees ik hier over hoge uitslagen van 80%!
In mijn beleving was dat 8,9,10 jaar geleden heel reëel, maar nu mag je blij zijn met 50% ofzo.
Mooie tijden waren het, dat wel :hearteyes:
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja voetbal123 als je tel steeds uitstaat en je niet reaggeerd kan het zijn dat je steeds 50% ontvangt.

Greetz,

yes.

:wave:
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#10
voetbal123 zei:
Vol verbazing lees ik hier over hoge uitslagen van 80%!
In mijn beleving was dat 8,9,10 jaar geleden heel reëel, maar nu mag je blij zijn met 50% ofzo.
Mooie tijden waren het, dat wel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Volgens officiële instanties ligt het gemiddelde nu rond de 50%, dus blij zijn met 50% lijkt me een beetje overdreven.

Het gemiddelde gehalte cocaine vertoont een geleidelijke daling in het afgelopen
decennium van 68 procent in 2002 naar 49 procent in 2011 (gewichtsprocenten).
Klik om te vergroten...
http://www.trimbos.nl/~/media/Themas/7_ ... x#page=104
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychosomatic zei:
Volgens officiële instanties ligt het gemiddelde nu rond de 50%, dus blij zijn met 50% lijkt me een beetje overdreven.

Het gemiddelde gehalte cocaine vertoont een geleidelijke daling in het afgelopen
decennium van 68 procent in 2002 naar 49 procent in 2011 (gewichtsprocenten).
Klik om te vergroten...
http://www.trimbos.nl/~/media/Themas/7_ ... x#page=104
Klik om te vergroten...

Je wilt niet weten hoeveel mannen er blij zijn met hun ''gemiddelde'' penislengte :wink:

Maar als je een gemiddelde te pakken hebt (Van 50% dus) terwijl je normaal slechter gewend bent, dan kun je er best blij mee zijn toch.
50% is nou ook weer niet zo rampzalig..
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
Psychosomatic zei:
Volgens officiële instanties ligt het gemiddelde nu rond de 50%, dus blij zijn met 50% lijkt me een beetje overdreven.

Het gemiddelde gehalte cocaine vertoont een geleidelijke daling in het afgelopen
decennium van 68 procent in 2002 naar 49 procent in 2011 (gewichtsprocenten).
Klik om te vergroten...
http://www.trimbos.nl/~/media/Themas/7_ ... x#page=104
Klik om te vergroten...

Je wilt niet weten hoeveel mannen er blij zijn met hun ''gemiddelde'' penislengte :wink:

Maar als je een gemiddelde te pakken hebt (Van 50% dus) terwijl je normaal slechter gewend bent, dan kun je er best blij mee zijn toch.
50% is nou ook weer niet zo rampzalig..
Klik om te vergroten...

Ja, zo zou je het ook kunnen bekijken. haha Maar de indruk werd gewekt dat 50% meer uitzondering dan regel was en dat is dus echt niet zo. 50% is zeker geen slecht spul. Punt is wel dat het altijd maar de vraag blijft of je ook daadwerkelijk een gram krijgt. Stel je krijgt maar 0.8 of zelfs 0.7gr en die is 50% puur, tja...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar moet je bij de gemiddelde sos dealer wel vanuit gaan...
Van de sporadische keren dat ik het recht van de dealer op een weegschaal heb gezien was het nooit het gewicht dat beloofd werd. Verre van dat, soms zelfs maar de helft.

Bij andere middelen zie je dit veel minder, net als het versnijdingspercentage trouwens.

[quote="Psychosomatic"

Ja, zo zou je het ook kunnen bekijken. haha Maar de indruk werd gewekt dat 50% meer uitzondering dan regel was en dat is dus echt niet zo. 50% is zeker geen slecht spul. [/quote]

Ik denk toch dat het gemiddelde van de testcentra's niet overeenkomen met het spul wat daadwerkelijk gekocht word. Daarmee bedoel ik te zeggen dat 99% van het gekochte spul nooit getest word en de cijfers dus niet echt betrouwbaar zijn.
Meeste mensen kopen halfjes of 1 gram.. en maken dat (zeker als ze niets merken en dus slechte kwaliteit hebben) meteen op. Deze groep (wat in mijn ogen de grootste vertegenwoordiger is) valt dus buiten de cijfers van de testcentra.
Daarnaast (uit mijn ervaring dan) laten dealers hun spul wel graag testen, zodat ze precies weten hoeveel ze kunnen versnijden om een enigsinds redelijk product over te houden.
Wanneer er dus 4 mensen met 75%+ aankomen kakken, en 4 met 25%- dan komt het gemiddelde op 50.

Conclusie: De daadwerkelijke straat kwaliteit ligt ver onder dat gemiddelde.
Gok dat het op straat niet veel verder dan 30% gaat komen, als je geluk hebt en het enkel caffeïne met levamisol is.
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik moet je weer gelijk geven. :flushed: Ik had alleen naar de cijfers gekeken en niet wat ze nou precies getest hebben. Alleen uit gaan van de monsters die worden aangeleverd (was ze dus doen) zal waarschijnlijk geen realistisch beeld geven van de daadwerkelijke gemiddelde kwaliteit.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat denk ik niet nee.

Maar ik snap je denkwijze...Verder zijn er geen betrouwbare indicatoren die bewezen cijfers kunnen laten zien. Maar ik mix de bekende cijfers dan een beetje met logisch redeneren en daar komt dan een beetje wat uit.. Wat ik zegt hoeft helemaal niet te kloppen hoor!
Da's gewoon de manier hoe ik denk :P
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pieter210 zei:
Laatst 51% sos en 5% levamisol. De dealer zei dat het 80%+ was... :(

De testservice heeft mij overigens aangeraden de sos weg te gooien ivm de levamisol. Ze zeiden dat dit zeer giftig spul is. Hier kan de dealer overigens naar alle waarschijnlijkheid weinig aan doen, men stopt dit er in Zuid Amerika al in... :angry:

De mongolen :rock:
Klik om te vergroten...

5% levamisol en dan weg gooien? Ik zie dat je als woonplaats Groningen hebt aangegeven, heb je het daar ook laten testen? Want bij mij zat er tot nu toe elke keer levamisol in tot 10%, en hebben ze nooit geroepen dat ik het moest weg gooien. Ik heb meerdere malen gevraagd hoeveel kwaad het kan, en idd zoals Peptalk al zei, word het pas gevaarlijk bij frequent gebruik.

Mijn testuitslagen:

39% coke, 14% fenacetine, 2% levamisol (al van een hele poos geleden)
69% coke, 7% levamisol
59% coke, 6% fenacetine, 10% levamisol (deze bron vertelde me dat het 75% zou zijn :()

Wel verdacht van 59+6+10=75

Volgens mij word het ook met levamisol versneden omdat het niet mee uitkookt, en op die manier testen ze waarschijnlijk de puurheid in Zuid-Amerika ipv testlabs zoals hier. Ik heb namelijk ook gehoord dat de levamisol in Zuid-Amerika erin word gedaan. En de fenacetine vaak op een tussenstop op bv de antillen. Levamisol is een ontwormingskuur voor vee, miss wel van de dichtsbijzijnde bewoonde wereld (boerderij) vanaf de coca-plantage in de jungle waar ze een dealtje mee hebben :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoop binnenkort ook eens goede coke te mogen proberen :(, tot nu altijd nog maar rond de 50/60% gezeten, wil een keer een 80% hebben :( Of doek ik te verwend :P
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misschien is silk road iets, harry...
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Goede tip! Maar ik doe dat later wel een keer als ik wat ouder ben :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha weet niet of dat wel te vertrouwen is haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."