#1
Van het weekend voor de tweede keer in mijn leven coke gesnoven. Vorige keer had ik alleen een paar lijntjes gesnoven. Ik had een halve gram en daar heb ik toen (de eerste keer) maar 2/3e van gebruikt over een hele koninginnedag en nacht verdeelt. Dat was 2,5 jaar geleden. Ik weet niet wat het % was van die coke. Ik vond het wel handig en je houd het langer vol. Maar om te zeggen van goh,top, dit is mijn ding? Nee..
Toch na 2,5 jaar had ik der wel weer eens zin in. Meer omdat ik een lang feestje had (geen festival) en de gastheren het ook gebruiken. Ik mijn eigen grammetje besteld (kon ik mooi in mijn nieuwe coke flesje mee nemen). Ik heb denk zo 2/3e gram op en een paar biertjes. Het viel goed, had een topavond! Zelfs lekker kunnen snacken en eten. Maar mijn neus... De dag erna en nu de 2e dag erna heb ik een vreselijke neusverkoudheid die erg irriteert en nies me een slag in de rondte. En nee, ik ben niet echt verkouden maar alleen door de coke denk ik. Ik vraag mij af of dat komt omdat ik nu meer heb gesnoven als 2,5 jaar terug of dat het te maken heeft met de kwaliteit van de cocaïne. Het was 60%. Waar komt die rot neus vandaan? En is het een bekend verschijnsel? Ook 2 dagen later nog? Ik denk dat ik daarom weer minimaal 2,5 jaar wacht hahahaha!
Toch na 2,5 jaar had ik der wel weer eens zin in. Meer omdat ik een lang feestje had (geen festival) en de gastheren het ook gebruiken. Ik mijn eigen grammetje besteld (kon ik mooi in mijn nieuwe coke flesje mee nemen). Ik heb denk zo 2/3e gram op en een paar biertjes. Het viel goed, had een topavond! Zelfs lekker kunnen snacken en eten. Maar mijn neus... De dag erna en nu de 2e dag erna heb ik een vreselijke neusverkoudheid die erg irriteert en nies me een slag in de rondte. En nee, ik ben niet echt verkouden maar alleen door de coke denk ik. Ik vraag mij af of dat komt omdat ik nu meer heb gesnoven als 2,5 jaar terug of dat het te maken heeft met de kwaliteit van de cocaïne. Het was 60%. Waar komt die rot neus vandaan? En is het een bekend verschijnsel? Ook 2 dagen later nog? Ik denk dat ik daarom weer minimaal 2,5 jaar wacht hahahaha!