#1
Jammer als je mijn bericht als onbeschoft opvat, want zo was het niet bedoeld. Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat als iemand om een onderbouwing vraagt het nogal een dooddoener is als je vervolgens zegt dat je biochemisch onderlegd bent en het daar bij laat. Dat het dan wel goed zou zijn om iets meer toelichting of bronvermelding te geven.SirErick zei:Met alle respect, maar wie the fuck denk jij wel niet dat je bent dat je op zo'n toon tegen mij spreekt? Ik laat mij door niemand de les lezen en zeker niet op een onbeschofte en belerende manier zoals jij dat doet. Sinds jij moderator bent, ben jij behoorlijk arrogant geworden en dat vind ik oprecht jammer te noemen. Met andere woorden: je kan het ook normaal vragen.Psychedelibee zei:Nu neem je elke keer een monopolie op de waarheid als het om biochemie gaat, met als enige onderbouwing dat je er onderlegd in bent, ik kan dat helaas niet echt serieus nemen op die manier. En daarbij weet je ook donders goed Erick dat er hier genoeg leden rondhangen, waaronder bijvoorbeeld Fool en ik die geen Jip en Janneke uitleg nodig hebben maar gewoon om degelijke en onderbouwde uitleg vragen.