Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel snuif jij op 1 avond?

Hoeveel snuif jij op 1 avond?

64 antwoorden
85 weergaven
18-5-2026
g
gerrit2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik het een paar keer gedaan heb kan ik het ook wel weer ff laten. Ook al heb ik het gewoon liggen. Kan het nergens terug lezen maar het 1e lijntje voel ik het meest. De 2e gaat ook nog wel maar daarna is de euforie puur minder. Hebben meer mensen dit ?
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
En oh ja, voordat ik het vergeet.

Ik heb ook dagen dat ik niets doe.
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Normaal snoof ik ook gemiddeld wel 5gr weg?
Nu een nieuwe dealer gevonden en neem nu 2 gram of iets meer maar ben dan wel ook echt waus om het zomaar te zeggen. superspul dus :rock:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#4
kleinemeid zei:
nu aan mn 5e halve begonnen ga fuckin kapot
Klik om te vergroten...

Neem dan geen halve , die gaan zo hard :P
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben ergens benieuwd naar. En dat is hoeveel jij gemiddeld snuift op 1 avond.

Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer.
De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan. Ben er niet trots op.
Maar ja, het is een verslaving.

Dus... kom maar op met die antwoorden.
Hoeveel snuif jij gemiddeld op 1 avond?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb je je coke wel eens laten testen?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je 5g 80+ % coke naar binnen werkt...
Terwijl het voor de grootgebruiker juist voordeel kan opleveren om te weten wat je snuift, en bij voorkeur zo puur mogelijke shit te hebben.
N
Natacha.dbLid
01-01-2024, 00:00
#7
5 haal ik in ieder geval in de verste verten niet.
Maximaal een goeie 2 en daar doe ik dan zeker 12u over. Daarna heb ik het echt wel gehad en is de zin er ook niet meer. Daarna lekker herstellen ...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer.
De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan. Ben er niet trots op.
Maar ja, het is een verslaving.
Klik om te vergroten...

En hoe betaal jij dat allemaal? 2 a 3gram per dag (soms zelfs 5gr)? moet je wel een fortuin kosten he.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je echt een verslaving hebt is het wel mogelijk om ze veel te snuiven, zelfs met goede coke. Een maat van mij dealde goede coke en die had een klant die soms wel 15 gram op een dag weg werkte. Dat is natuurlijk waanzin maar als je echt verslaafd bent aan coke moet je altijd meer hebben. Hoe ze dat financieel bolwerken weet ik echt niet, maar het gebeurt genoeg.

Ik heb zelf wel eens zes gram gebased in een dag, al is dat wel anders dan snuiven.
R
Raymond1982Lid
01-01-2024, 00:00
#10
psych-out zei:
Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer.
De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan. Ben er niet trots op.
Maar ja, het is een verslaving.
Klik om te vergroten...

En hoe betaal jij dat allemaal? 2 a 3gram per dag (soms zelfs 5gr)? moet je wel een fortuin kosten he.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.

En daarbij is 5 gram wel heel veel dus ik zou toch een andere dealer zoeken (lees: een die geen rotzooi verkoopt)
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laat de financiele kant maar aan mij over. Dat is geregeld.
Voor degene die adviseren om een andere dealer te zoeken.... nee, dat doe ik niet.
Heb het idd laten testen. 80% puur.

Dus...

Ennuh... ik snuif geen 5gr naar binnen. Maar wel zo'n 2 a 3. Lezen!!!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
coke is een rotdrug, word je nep en respectloos van.
M
MesaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mesa zei:
Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine...
Klik om te vergroten...

Gelijk heb je! DMT rulez, coke suckt. coke is gemaakt voor mensen die onzeker zijn en/of geen of weinig zelfvertouwen hebben. coke laat hun vr een dik half uur blaken van zelfvertouwen en voelen hun beter dan de rest, oppermachtig voelen. en dan komt de dip en beseffen ze hoe nep ze waren en willen ze alweer een lijn om hun rolletje te kunnen blijven spelen. leer leven met uzelf en ben er gelukkig mee. dmt daarintegen schenkt je de essentie van het leven, de kern van het bestaan. groet
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha nee, ik deel mijn mening.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Halfje per dag
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#17
mandragora zei:
Mesa zei:
Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine...
Klik om te vergroten...

Gelijk heb je! DMT rulez, coke suckt. coke is gemaakt voor mensen die onzeker zijn en/of geen of weinig zelfvertouwen hebben. coke laat hun vr een dik half uur blaken van zelfvertouwen en voelen hun beter dan de rest, oppermachtig voelen. en dan komt de dip en beseffen ze hoe nep ze waren en willen ze alweer een lijn om hun rolletje te kunnen blijven spelen. leer leven met uzelf en ben er gelukkig mee. dmt daarintegen schenkt je de essentie van het leven, de kern van het bestaan. groet
Klik om te vergroten...


Ben het totaal niet met je eens. Wanneer ik een grammetje coke wegwerk dan is dat echt niet omdat ik in het dagelijks leven kansloos ben. In tegendeel zelfs, ben super sociaal en heb een ruime vriendenkring. Ik gebruik slechts zeer zelden coke, maar als ik dat doe dan doe ik dat alleen maar om gewoon een kick te ervaren (vaak in combinatie met E en aan het einde van de avond). In tegenstelling tot wat jij zegt merk ik echter vaak aan mezelf hoe mijn gedrag verandert (in de sociale zin) en dat is juist iets waar ik mezelf aan kan ergeren. Het is dus zeker niet gezegd dat mensen zichzelf van coke een betere, socialere persoon gaan vinden. Ik ga mezelf er lekker van voelen (in mezelf) en heb het juist totaal niet nodig om beter in de groep te liggen.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
die discussie is zo zinloos, vandaar dat ik de opmerking maakte of ze ook het geloof kwam brengen...

irritatiegehalte: http://www.dumpert.nl/mediabase/1654371 ... is_ck.html
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Modbreak.

Schelden wordt niet getolereerd.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#20
irritatiegehalte: http://www.dumpert.nl/mediabase/1654371 ... is_ck.html
Klik om te vergroten...

Briljant filmpje, wel nep maar goed gelachen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."