Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijn na coke

Pijn na coke

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik had zomaar een vraag of jullie mischien een indicatie kunnen geven, een echt antwoord weet ik pas als ik langs het ziekenhuis ben geweest. Maar ik heb de laatste tijd een soort spanning gevoel van mijn linkerborst die doortrekt naar mijn arm , ik denk dat het iets met mijn hart te maken heeft, maar mischien heeft iemMx van jullie dit ook ooit gehad , en kan mij mischien vertellen wat dit ongeveer is

Bij voorbaat dank
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meteen mee naar een dokter. Hoeft niks ernstigs te zijn natuurlijk, maar als het om je hart gaat wil je dat toch zeker weten. Als het wel iets ernstigs is kan het een groot verschil maken hoe snel je er bij bent.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou meteen naar de huisarts gaan!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zegt het zelf al, gewoon naar de spoedeisende hulp gaan als het echt verkeerd voelt. helaas moet dat tegenwoordig vaak via de huisarts omdat anders de SEH helemaal volzit met snotterende babies.

een forum is nuttig, maar niet voor medisch advies.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Huisarts...
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan een symptoom zijn van een hartinfarct! Hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn, maar ik zou wel even langs de huisarts gaan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan ook stress, spanning, hyperventilatie zijn, oververmoeidheid maar ook je hart of bloedvaten. Teveel drugs in korte tijd kan ook. Als je het zeker wil weten moet je idd naar de huisarts! Succes
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naar één of naar twee armen?

In dat laatste geval zou ik snel langs je huisarts gaan.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nja as het een troost mag zijn....heb er bijna elke keer last van als ik gebruik. Nu moet je niet meteen het ergste peize...kan gewoon een spier zijn die overbelast is, stress, etc. maar aan de andere kant kan het ook iets ernstig zijn...zoals jezelf en vele anderen hier zeggen...laat je toch eens controleren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."