Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zuiver of onzuiver en welke cuts hadden jouw Coke-aankopen volgens het labo?

Hoe zuiver of onzuiver en welke cuts hadden jouw Coke-aankopen volgens het labo?

39 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ballitch86 zei:
Kan je ook amfetamine/speed laten testen in belgie ? Zoja mogen jullie dat altijd melden aub :) ik woon in Hasselt, Belgie, maar ben afkomstig van Meerhout, Belgie waar ik ook af en toe woon dus liefst daar iets in de buurt. Thanks
Klik om te vergroten...

in speed in acetone gooien! Ik heb laatst voor de grap PeP gedaan na Jaren...… Het blijft toch kansloos kut drugs :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Conjo zei:
Ik vond sterk Cocaïne echt kut... werd vaak misselijk en kreeg zo'n Kut brok in mn keel!
Klik om te vergroten...
Te veel van het 'goede' is nooit goed he. Je kan wel sterke coke willen, maar dat vind je lichaam niet altijd leuk.
Conjo zei:
Zenuwschrokken door lichaam heen. moest leren doseren...Kreeg ook behoorlijk paranoïde gedachtes!
Klik om te vergroten...
Heb je er al wat van geleerd?
Conjo zei:
Vooral als de drank ging uitwerken of de ghb en de coke ging het overnemen. Ik klapte helemaal dicht en moest echt... Diep na denken voor elke zin... Of mensen keken je aan! Denken dat ze over je lullen.
Klik om te vergroten...
Tjah, volledig begrijpelijk als je die drugs door elkaar gaat gooien. Tis ook echt vrij logisch, want van coke heb je bepaalde effecten en van alcohol heb je bepaalde effecten. Van coke kan je zelfverzekerder praten/overkomen en met alcohol lul je eigenlijk alles eruit wat in je op komt.
Conjo zei:
Gelukkig ben ik van mezelf rustig persoon en niet agressief! En dat eerst keer op een festival haha nooit meer.
Klik om te vergroten...
Je komt eerlijk gezegd over als een zeer dreigend agressief persoon. Misschien ben ik de enigste die dat heeft?
Conjo zei:
gelukkig heb je voor elk probleem een oplossing een diazepam met een temazepam anders doe ik geen sos
Klik om te vergroten...
Niet elke oplossing past op ieder probleem. Maar wat jij wilt, als jij er 10 benzo's in wilt gooien ben je sowieso van de bijwerkingen af. Is ook allemaal super goed dit, de bijwerkingen 'oplossen' met drugs. Die bijwerkingen zijn er niet voor niets, haha. Ik heb nog nooit sos op, wil het wel een keer doen, maar jij bent gewoon niet sos waardig. Je misbruikt het zwaar vind ik persoonlijk. Ik zie jou als iemand die klaagt over het feit wanneer er GHB in je drankje is gedaan terwijl je GHB ondertussen mixt met andere drugs. Haha
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja ik had heel wat ingekocht op zoek naar top , nu kan ik dus wel effe vooruit :blush:
N
NodoubtsLid
01-01-2024, 00:00
#4
76% hier, echt lekkere al zeg ik het zelf.
Rush is super wel ghb en alcohol inclusief, sweet!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arisen zei:
ja ik merk het ook , ik denk dat ik een heftige rush gewend ben omdat ik vroeger deed basen, maar die van nu is echt chill ik merk nu het verschil !
Klik om te vergroten...

Coke base komt sws harder aan maar het is zo verslavend en ongezond dat een snuifje wat "verstandiger" lijkt. Het basen zorgt ook voor een korte intense rush waar een snuifje zich wel wat opbouwt.
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekZ zei:
Goeie coke hoeft niet altijd een heftig effect te geven. Perucoke is namelijk erg chill. 81% is al een mooi resultaat.
Klik om te vergroten...

ja ik merk het ook , ik denk dat ik een heftige rush gewend ben omdat ik vroeger deed basen, maar die van nu is echt chill ik merk nu het verschil !
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi gasten derde en laatste test voor voorlopig is binnen 85% cocaine :upsidedown: nou ik mag niet klagen na deze test reeks,ik had het echt niet verwacht blijkt dat ik toch minder wist dan ik dacht TAV cocaine
goede resultaten en die gun ik iedereen !
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
In 2017 lag het gemiddelde van coke ergens rond de 36% van alle in Nederland geteste samples. Quote me hier niet op maar het was onder de 40% en lag ergens in de buurt.

Overgrote deel versneden met Levamisole. De meeste mensen hebben geen idee wat het is maar het is veel meer dan een ontwormingsmiddel die witte bloedcellen significant doet afnemen en je immuunsysteem aantast. De Levamisole metabolieten van ook van zeer significante invloed en produceren o.a. methylfenidaat(/ritalin) gelijkende effecten met meer bijwerkingen.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arisen zei:
Hoi gasten derde en laatste test voor voorlopig is binnen 85% cocaine :upsidedown: nou ik mag niet klagen na deze test reeks,ik had het echt niet verwacht blijkt dat ik toch minder wist dan ik dacht TAV cocaine
goede resultaten en die gun ik iedereen !
Klik om te vergroten...
Geniet
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Conjo zei:
Ik heb het voor de rest altijd onder controlen.
Klik om te vergroten...
Heb je het echt onder de controle of denk je het onder de controle te hebben? Daar zit wel een verschil in. Niet iedereen heeft dezelfde grenzen bij wanneer je nu nog de controle hebt of niet. Sommige die denken dat ze de controle hebben zijn juist de controle kwijt omdat ze er al zo ver ingezogen zijn.

Conjo zei:
Ik ben niet agressief!
Klik om te vergroten...
Ik zeg ook niet dat je dit bent, ik zeg alleen dat je zo over komt. Gezien je manier van taalgebruik en zins-opbouw. Overigens denk ik dat je drugs gebruik hier mee te maken heeft, dat het invloed heeft op de manier hoe je praat.

Conjo zei:
iedereen maakt wel eens fouten in het begin! net als 1ste keer met xtc . Ik ben Nooit iemand tot last geweest. En idd van fouten leer je. Het leven is 1 groot leer fase he’
Klik om te vergroten...
Of course, iedereen maakt fouten en 'leert hier van'. Maar velen vergeten dan nog om het gene wat ze leren, ook toe te passen. Dat is ook nog een dingetje dat veel mensen vergeten en niet bij stil staan.

En voel je trouwens niet aangevallen of zo, ik bedoel het allemaal goed. Maar ik heb gewoon het vermoeden dat je vaker dan 1x per week cocaine gebruikt en je d'r niet bewust van bent. Ik heb een aantal mensen in mijn naaste omgeving zien veranderen door drugs gebruik. Alles veranderde aan hun zelf. De persoonlijkheid die ze hadden uiteindelijk kwam voort uit hun drugsgebruik.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bas zei:
Te veel van het 'goede' is nooit goed he. Je kan wel sterke coke willen, maar dat vind je lichaam niet altijd leuk.

Heb je er al wat van geleerd?

Tjah, volledig begrijpelijk als je die drugs door elkaar gaat gooien. Tis ook echt vrij logisch, want van coke heb je bepaalde effecten en van alcohol heb je bepaalde effecten. Van coke kan je zelfverzekerder praten/overkomen en met alcohol lul je eigenlijk alles eruit wat in je op komt.

Je komt eerlijk gezegd over als een zeer dreigend agressief persoon. Misschien ben ik de enigste die dat heeft?

Niet elke oplossing past op ieder probleem. Maar wat jij wilt, als jij er 10 benzo's in wilt gooien ben je sowieso van de bijwerkingen af. Is ook allemaal super goed dit, de bijwerkingen 'oplossen' met drugs. Die bijwerkingen zijn er niet voor niets, haha. Ik heb nog nooit sos op, wil het wel een keer doen, maar jij bent gewoon niet sos waardig. Je misbruikt het zwaar vind ik persoonlijk. Ik zie jou als iemand die klaagt over het feit wanneer er GHB in je drankje is gedaan terwijl je GHB ondertussen mixt met andere drugs. Haha
Klik om te vergroten...
Yo ik zeg alleen wat de nadelen kunnen zijn van coke gebruik in de begin fase. En deze bijwerkeringen zijn algemeen bekend met Sos gebruik! Door overmatig alcohol gebruik kan je nog wel eens overmoedig worden... zonder dat je het door hebt. Ik ben niet agressief! ik zeg alleen van te sterk Sos met je kunt doen. En wat mijn persoonlijk ervaringen zijn. Het is echt niet zo dat ik dat naar mensen toe loop ofzo .... maar je kunt nogal raar nadenken. Ik heb het voor de rest altijd onder controlen.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bas zei:
Je misbruikt het zwaar vind ik persoonlijk. Ik zie jou als iemand die klaagt over het feit wanneer er GHB in je drankje is gedaan terwijl je GHB ondertussen mixt met andere drugs. Haha
Klik om te vergroten...

Clown... iedereen maakt wel eens fouten in het begin! net als 1ste keer met xtc . Ik ben Nooit iemand tot last geweest. En idd van fouten leer je. Het leven is 1 groot leer fase he’
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Arisen zei:
Hoi gasten derde en laatste test voor voorlopig is binnen 85% cocaine :upsidedown: nou ik mag niet klagen na deze test reeks,ik had het echt niet verwacht blijkt dat ik toch minder wist dan ik dacht TAV cocaine
goede resultaten en die gun ik iedereen !
Klik om te vergroten...
Zeiden ze bij jou ook niet wat de overige versnijding middelen zijn? 4% ? Bij mij was die laatst 84% en voor de rest geen schadelijkmidelen in Zaten... dat was enigste
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekZ zei:
Coke base komt sws harder aan maar het is zo verslavend en ongezond dat een snuifje wat "verstandiger" lijkt. Het basen zorgt ook voor een korte intense rush waar een snuifje zich wel wat opbouwt.
Klik om te vergroten...
sos is al een duivel maar base 1000 x duivel nog nooit gedaan... maar ik vraag me wel eens af?1ste keer basen krijg je nooit meer zelfde effect daarna? Je bent eeuwig opzoek naar orgasme in je kop wat je nooit meer krijgt ? En toch door blijven gaan? En lijkt mij nogal duur grap volgens mij? Want hoelang doen jullie met 1 goeie gram Sos met basen?
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bas zei:
Heb je het echt onder de controle of denk je het onder de controle te hebben? Daar zit wel een verschil in. Niet iedereen heeft dezelfde grenzen bij wanneer je nu nog de controle hebt of niet. Sommige die denken dat ze de controle hebben zijn juist de controle kwijt omdat ze er al zo ver ingezogen zijn.


Ik zeg ook niet dat je dit bent, ik zeg alleen dat je zo over komt. Gezien je manier van taalgebruik en zins-opbouw. Overigens denk ik dat je drugs gebruik hier mee te maken heeft, dat het invloed heeft op de manier hoe je praat.


Of course, iedereen maakt fouten en 'leert hier van'. Maar velen vergeten dan nog om het gene wat ze leren, ook toe te passen. Dat is ook nog een dingetje dat veel mensen vergeten en niet bij stil staan.

En voel je trouwens niet aangevallen of zo, ik bedoel het allemaal goed. Maar ik heb gewoon het vermoeden dat je vaker dan 1x per week cocaine gebruikt en je d'r niet bewust van bent. Ik heb een aantal mensen in mijn naaste omgeving zien veranderen door drugs gebruik. Alles veranderde aan hun zelf. De persoonlijkheid die ze hadden uiteindelijk kwam voort uit hun drugsgebruik.
Klik om te vergroten...
Leuk verhaaltje:) zolang ik Mn kosten kan betalen en een normaal ritme heb in het leven! Goed/Baan luxe leven kan lijden met een leuk vrouwtje naast je! En idd ik heb zelfde meegemaakt dat vrienden die compleet zijn verandert van lieve jongetjes naar egoïstisch klootzakken
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cocaïne net alle drugs om van te genieten!
En niet om je problemen te vergeten! En is idd gevaarlijk goedje!ik raak ook het iedereen af! Want Sos is pas lekker als je eenmaal mist:) en in verleden heb ik idd fouten gemaakt want meestal Sos niet het probleem maar als eenmaal onderinvloed bent van anderen middel bent is het super lekker! Hoeren neuken ghb/alcohol poppers tot je nemen! Altijd maar opzoek naar ulitiem orgasme hha
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Conjo zei:
Zeiden ze bij jou ook niet wat de overige versnijding middelen zijn? 4% ? Bij mij was die laatst 84% en voor de rest geen schadelijkmidelen in Zaten... dat was enigste
Klik om te vergroten...
nee ze zeiden niet welke versnijdings middelen er in zaten ik denk dat als er iets in zit wat niet deugd dat ze dat wel vermelden
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bas zei:
Te veel van het 'goede' is nooit goed he. Je kan wel sterke coke willen, maar dat vind je lichaam niet altijd leuk.

Heb je er al wat van geleerd?

Tjah, volledig begrijpelijk als je die drugs door elkaar gaat gooien. Tis ook echt vrij logisch, want van coke heb je bepaalde effecten en van alcohol heb je bepaalde effecten. Van coke kan je zelfverzekerder praten/overkomen en met alcohol lul je eigenlijk alles eruit wat in je op komt.

Je komt eerlijk gezegd over als een zeer dreigend agressief persoon. Misschien ben ik de enigste die dat heeft?

Niet elke oplossing past op ieder probleem. Maar wat jij wilt, als jij er 10 benzo's in wilt gooien ben je sowieso van de bijwerkingen af. Is ook allemaal super goed dit, de bijwerkingen 'oplossen' met drugs. Die bijwerkingen zijn er niet voor niets, haha. Ik heb nog nooit sos op, wil het wel een keer doen, maar jij bent gewoon niet sos waardig. Je misbruikt het zwaar vind ik persoonlijk. Ik zie jou als iemand die klaagt over het feit wanneer er GHB in je drankje is gedaan terwijl je GHB ondertussen mixt met andere drugs. Haha
Klik om te vergroten...

klopt bas te veel van het goede is niet goed , ik zit nu al een paar weken in het weekend op de coke ik merk nu wel dat ik me meer ga afzonderen van mensen en dat gebruik meer word ik denk er over na , nu gaat het nog goed maar er komt een moment dat het niet goed gaat ik realiseer me dat , belangerijk is dat ik ook genoeg tijd neem om te herstellen anyway
mijn vooraad raakt op en dan ga ik gas terug nemen .
en dat je makkelijker gaat praten klopt ook maar dat vind ik niet erg ik blijf toch mezelf aleen heb ik minder remmingen dat vind ik oke altans daar schaam ik me niet voor.
hey stay frosty !:tongueout:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Arisen zei:
klopt bas te veel van het goede is niet goed , ik zit nu al een paar weken in het weekend op de coke ik merk nu wel dat ik me meer ga afzonderen van mensen en dat gebruik meer word ik denk er over na , nu gaat het nog goed maar er komt een moment dat het niet goed gaat ik realiseer me dat , belangerijk is dat ik ook genoeg tijd neem om te herstellen anyway
mijn vooraad raakt op en dan ga ik gas terug nemen .
en dat je makkelijker gaat praten klopt ook maar dat vind ik niet erg ik blijf toch mezelf aleen heb ik minder remmingen dat vind ik oke altans daar schaam ik me niet voor.
hey stay frosty !:tongueout:
Klik om te vergroten...

Zulke periode ken ik ook maar moeilijk momenten in het weekenden. hoe zwaar het ook is... lekker stukje gaan hard hardlopen of een avondje jointje roken keta gebruiken...filmpje kijken en als dat eenmaal op is.. is het leuk geweest. zolang maar alcohol en ghb mijd want dan is besluit heel snel gemaakt persoonlijk ,dan zit ik volgas aan het witte goud en je bent paar honderd euro’s lichter... maarja ik kan natuurlijk makkelijk lullen ik snuif het... jij doet aan base ensnuiven, als ik goed heb? Iedergeval sterkte en succes
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb zelf tijd lang aan medicijn baclofen gezeten en na 1 a 2 weken op 60 Mg perdag haalt compleet de zucht naar alles weg ( je denkt er compleet niet meer aan )... alcohol/Sos/ghb ik ging zelfs minder roken maar het werkt niet bij iedereen en NL schrijven het niet zomaar voor omdat (off-label is)verslaving artsen/verslaving zorg zijn natuurlijk bang voor hun baantje want stel je eens voor? Wonder medicijn dat alle verslavingen oplost? En dit medicijn
te goedkoop om te maken voor veder onderzoek want farmaceutische fabrieken maken liever duur medicijnen waar veel geld mee te verdien valt
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."