Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zuiver of onzuiver en welke cuts hadden jouw Coke-aankopen volgens het labo?

Hoe zuiver of onzuiver en welke cuts hadden jouw Coke-aankopen volgens het labo?

39 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
K
KenzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe zit het met de kwaliteit coke die jij kan scoren @Johnny Snow ? Merk jij ook dat er veel bagger in omloop is en kom je uit BE of NL?
J

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Johnny Snow
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik vraag me nu toch wel af wat exact de zuiverheid van Coke in het algemeen is.

Goed om te weten, op de UK na hebben we de zuiverste straat Coke.

Ook handig om te weten, Coke is werkzaam vanaf 20% en is op volle kracht vanaf 85% (indien zonder psycho-actieve cut). Onversneden Coke is ook te verkrijgen.

Vermeld of je je Coke bij een alledaagse dealer hebt gekocht, op straat of vanuit de wagen, of dat je hogerop de ladder (tot aan de importeurs zelf toe) koopt.

En dan graag de uitslag van het labo, zuiverheid en cuts en als het bevestigd is afkomst.

Mijn laatste, deze maand, kwam terug op 89% zuiverheid, enkel versneden met het niet schadelijk en niet actief middel Cinamoyl (meest populair bij de highest quality Coke als cut), gekocht van de importeurs zelf. Peruviaanse Flakes. (Hot plate was handig).

Hopelijk krijgen we zo een beter beeld van de Coke purity en cuts, zeg ook even of je Belg of Nederlander bent.

Ik ben van Nederland (in theorie zou de Coke hier gemiddeld 60% moeten zijn en in België 50%, en zou hede ten dage deze zuiverheid gedaald moeten zijn, alvast in België toch).

Toch nog een ps naar aanleiding van een oud topic, ps: goede Coke is nooit prikkend of zo bij het snuiven, integendeel, zuivere Coke is een genot om door je neus te voelen gaan! Fluffy, zacht, wat wollig en warm bij wijze van spreken, alsof je neus een verwenbeurt krijgt! :)
W
WilwilwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Johnny Snow zei:
Hallo,

Ik vraag me nu toch wel af wat exact de zuiverheid van Coke in het algemeen is.

Goed om te weten, op de UK na hebben we de zuiverste straat Coke.

Ook handig om te weten, Coke is werkzaam vanaf 20% en is op volle kracht vanaf 85% (indien zonder psycho-actieve cut). Onversneden Coke is ook te verkrijgen.

Vermeld of je je Coke bij een alledaagse dealer hebt gekocht, op straat of vanuit de wagen, of dat je hogerop de ladder (tot aan de importeurs zelf toe) koopt.

En dan graag de uitslag van het labo, zuiverheid en cuts en als het bevestigd is afkomst.

Mijn laatste, deze maand, kwam terug op 89% zuiverheid, enkel versneden met het niet schadelijk en niet actief middel Cinamoyl (meest populair bij de highest quality Coke als cut), gekocht van de importeurs zelf. Peruviaanse Flakes. (Hot plate was handig).

Hopelijk krijgen we zo een beter beeld van de Coke purity en cuts, zeg ook even of je Belg of Nederlander bent.

Ik ben van Nederland (in theorie zou de Coke hier gemiddeld 60% moeten zijn en in België 50%, en zou hede ten dage deze zuiverheid gedaald moeten zijn, alvast in België toch).

Toch nog een ps naar aanleiding van een oud topic, ps: goede Coke is nooit prikkend of zo bij het snuiven, integendeel, zuivere Coke is een genot om door je neus te voelen gaan! Fluffy, zacht, wat wollig en warm bij wijze van spreken, alsof je neus een verwenbeurt krijgt! :)
Klik om te vergroten...
Heb ook gebruikt altijd bij de zelfde maar was vaak niet goed als ik er wat van zei werd hij vreselijk kwaad en dreigen ik zal niet weten waar je het kan testen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Johnny Snow zei:
Ik ben van Nederland (in theorie zou de Coke hier gemiddeld 60% moeten zijn en in België 50%, en zou hede ten dage deze zuiverheid gedaald moeten zijn, alvast in België toch).

Toch nog een ps naar aanleiding van een oud topic, ps: goede Coke is nooit prikkend of zo bij het snuiven, integendeel, zuivere Coke is een genot om door je neus te voelen gaan! Fluffy, zacht, wat wollig en warm bij wijze van spreken, alsof je neus een verwenbeurt krijgt! :)
Klik om te vergroten...

Heb de coke in belgie nooit anders gekend zoals jij de goeie beschrijft. Ik doe het nu al bijna 2 jaar niet meer maar kan met zekerheid zeggen dat ik weinig coke onder de 70% gesnoven heb. Schijnt dat de kwaliteit zelfs gestegen is deze zomer maar kan ik zelf niet beamen. Waarschijnlijk had ik een goeie connect of gewoon geluk om het goeie spul te mogen gebruiken. Ging het ook niet zoeken op straat maar bij mensen die jaren in het reilen en zeilen van coke meedraaien. Heb een zooi aan mensen gekend die met het "ik heb goeie" verhaal komen maar nooit konden tippen aan een minilijntje van wat ik snoof. Veel superlijnen zien voorbijkomen terwijl ik met een miniscuul klein snuifje er weer tegen kon. Maar heb het gehad. No more ^^.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekZ zei:
Heb de coke in belgie nooit anders gekend zoals jij de goeie beschrijft. Ik doe het nu al bijna 2 jaar niet meer maar kan met zekerheid zeggen dat ik weinig coke onder de 70% gesnoven heb. Schijnt dat de kwaliteit zelfs gestegen is deze zomer maar kan ik zelf niet beamen. Waarschijnlijk had ik een goeie connect of gewoon geluk om het goeie spul te mogen gebruiken. Ging het ook niet zoeken op straat maar bij mensen die jaren in het reilen en zeilen van coke meedraaien. Heb een zooi aan mensen gekend die met het "ik heb goeie" verhaal komen maar nooit konden tippen aan een minilijntje van wat ik snoof. Veel superlijnen zien voorbijkomen terwijl ik met een miniscuul klein snuifje er weer tegen kon. Maar heb het gehad. No more ^^.
Klik om te vergroten...

Waar liet jij je Coke dan testen in Belgie misschien? Ik ben opgegroeid in Antwerpen en had nummers van zowat elke dealer, altijd zooi tov mijn bron hier in Amsterdam. Ik kan moeilijk geloven dat jij je Coke liet testen en dat je zulke kwaliteit daar van een alledaagse dealer had.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Johnny Snow zei:
Waar liet jij je Coke dan testen in Belgie misschien? Ik ben opgegroeid in Antwerpen en had nummers van zowat elke dealer, altijd zooi tov mijn bron hier in Amsterdam. Ik kan moeilijk geloven dat jij je Coke liet testen en dat je zulke kwaliteit daar van een alledaagse dealer had.
Klik om te vergroten...

Om direct een Belg aan Antwerpen te linken lijkt me toch wat kortzichtig. Ik heb ook nergens vermeld dat mijn bron indertijd alledaags dealt of een straatdealer is. Amsterdam is ook voor Belgen bereikbaar.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kon mijn post niet meer bewerken maar om even terug te komen op het testen van coke. Als ik enkele pillen haal weet ik dat van die grote/kleine zak minimaal 2 pillen al getest zijn en krijg het resultaat ook mee. Zelfde met de sosa vroeger. Ik haalde het en van de partij was altijd een sample getest. Daarom dat ik met zekerheid zeg dat ik bijna altijd 70% + coke gebruikt heb. De andere resterende waar ik geen resultaat/percentage van wist kwamen uit eigen streek en was meestal bagger.
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zelf niet zo vaak coke gebruikt omdat ik het niet echt super vond ofzo en steeds wou bij nemen, getest op 67% moet er wel bij zeggen was toen speed verslaafd en ik vond die speed toch veel mooier als coke,
K
KenzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier in Belgie helaas geen mogelijkheid om te testen. En cocaine is toch echt wel mijn favoriete drug waar ik heel wat leuke momenten mee gekend heb.

Wat ik tegenwoordig kan scoren raak ik helaas geirriteerd en zenuwachtig door, wat best jammer is aangezien ik niet zo ver van Antwerpen woon, waar het toch vrij zuiver zou moeten binnenkomen.

Ik mis de cocaine die ik 2-3 jaar geleden kon scoren. Van een middelmatige lijn dat warme, praterige, bijna ‘god-like’ gevoel. Machtig, maar helaas voor mij al even verleden tijd!
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kenz zei:
Hier in Belgie helaas geen mogelijkheid om te testen. En cocaine is toch echt wel mijn favoriete drug waar ik heel wat leuke momenten mee gekend heb.

Wat ik tegenwoordig kan scoren raak ik helaas geirriteerd en zenuwachtig door, wat best jammer is aangezien ik niet zo ver van Antwerpen woon, waar het toch vrij zuiver zou moeten binnenkomen.

Ik mis de cocaine die ik 2-3 jaar geleden kon scoren. Van een middelmatige lijn dat warme, praterige, bijna ‘god-like’ gevoel. Machtig, maar helaas voor mij al even verleden tijd!
Klik om te vergroten...

Je Coke laten testen kan in Antwerpen bij de Free Clinic, Google hun website en neem telefonisch contact met hen op.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kenz zei:
Hoe zit het met de kwaliteit coke die jij kan scoren @Johnny Snow ? Merk jij ook dat er veel bagger in omloop is en kom je uit BE of NL?
Klik om te vergroten...

Er is altijd bagger Cocaïne in omloop ! Genoeg kneusjes ! Die denken veel geld te kunnen verdienen om SoS te versnijden ;-') Simpele zielen.... En niet denken EY! misschien moet ik eens kwaliteit cocaïne verkopen! Zodat de klantjes terug blijven komen en niet overstappen naar anderen dealers! En misschien dat mensen onderling op Feesten/Huis Feesten mond op mond reclame maken voor je! Als je eenmaal kwaliteit verkoopt xD
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb 3 monsters 3 verschillende die ga ik volgende week allemaal wegbrengen voor te testen ik heb nog nooit laten testen ben wel benieuwd wat de uitslag is dan kan ik de dealers ook laten zien wat een bagger ze me hebben verkocht :rage:
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb mijn eerste test results binnen , ik heb 3 verschillende en je mag maar een sample per keer laten testen bij het vincent van gogh .
sample1] 81% COCAINE
2% lavisamol
overige stoffen afval productie proces

snap er niks van deze coke heeft echt niet zo,n geweldig effect als een tester die ik pas geleden heb gehad maar ja nu kan ik de resterende 3 gram gerust gebruiken , boven de 10% lavisamol raden ze gebruik af.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Arisen zei:
ik heb mijn eerste test results binnen , ik heb 3 verschillende en je mag maar een sample per keer laten testen bij het vincent van gogh .
sample1] 81% COCAINE
2% lavisamol
overige stoffen afval productie proces

snap er niks van deze coke heeft echt niet zo,n geweldig effect als een tester die ik pas geleden heb gehad maar ja nu kan ik de resterende 3 gram gerust gebruiken , boven de 10% lavisamol raden ze gebruik af.
Klik om te vergroten...
Mooie uitslag toch!
Ik moest het even opzoeken maar Lavisamol is een ontwormmiddel.. Why the heck zou je dat in cocaine versnijden? Idd is het bij lage hoeveelheid onschuldig.
Kun je zoiets met wassen er uit krijgen? Ik weet wel dat coke niet vaak word gewassen vergeleken met speed.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Arisen zei:
snap er niks van deze coke heeft echt niet zo,n geweldig effect als een tester die ik pas geleden heb gehad maar ja nu kan ik de resterende 3 gram gerust gebruiken , boven de 10% lavisamol raden ze gebruik af.
Klik om te vergroten...

Goeie coke hoeft niet altijd een heftig effect te geven. Perucoke is namelijk erg chill. 81% is al een mooi resultaat.
A
ArisenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi jongens bedankt voor de reacties !

uitslag test 2
81% cocaine rest bijproducten niets zoals lavisamol en dergelijke.
volgende week test 3 :blush:die coke die ik voor volgende week laat testen die glinsterde heel erg net alsof er suiker in zat ik ben benieuwd wat de uitslag is

prettig weekend !!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Ik moest het even opzoeken maar Lavisamol is een ontwormmiddel.. Why the heck zou je dat in cocaine versnijden?
Klik om te vergroten...
Dit wordt toch echt 9/10 keer in cocaine versneden, haha.
B
Ballitch86Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan je ook amfetamine/speed laten testen in belgie ? Zoja mogen jullie dat altijd melden aub :) ik woon in Hasselt, Belgie, maar ben afkomstig van Meerhout, Belgie waar ik ook af en toe woon dus liefst daar iets in de buurt. Thanks
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cocaïne is altijd versneden.... Wordt al gedaan in het land zelf... Ik heb cocaïne vaak laten testen bij jellie en het was 84% voor de rest zeiden dat er geen schadelijk stoffen in zaten. 89% is max wat snuifcoke kan zijn. Ze hadden geen antwoord op de vraag wat ander 5% was.... En ze geven daar geen antwoord op, vaag!. sowieso coke boven de 80% is <3
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vond sterk Cocaïne echt kut... werd vaak misselijk en kreeg zo'n Kut brok in mn keel! Zenuwschrokken door lichaam heen. moest leren doseren...Kreeg ook behoorlijk paranoïde gedachtes! Vooral als de drank ging uitwerken of de ghb en de coke ging het overnemen. Ik klapte helemaal dicht en moest echt... Diep na denken voor elke zin... Of mensen keken je aan! Denken dat ze over je lullen. Gelukkig ben ik van mezelf rustig persoon en niet agressief! En dat eerst keer op een festival haha nooit meer. Pilletje is leuker.:) Want je zit echt op een heel niveau dan pillen slikkers haha MAAR gelukkig heb je voor elk probleem een oplossing een diazepam met een temazepam anders doe ik geen sos :grin:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."