#1
Hoe zit het met de kwaliteit coke die jij kan scoren @Johnny Snow ? Merk jij ook dat er veel bagger in omloop is en kom je uit BE of NL?
Heb ook gebruikt altijd bij de zelfde maar was vaak niet goed als ik er wat van zei werd hij vreselijk kwaad en dreigen ik zal niet weten waar je het kan testenHallo,
Ik vraag me nu toch wel af wat exact de zuiverheid van Coke in het algemeen is.
Goed om te weten, op de UK na hebben we de zuiverste straat Coke.
Ook handig om te weten, Coke is werkzaam vanaf 20% en is op volle kracht vanaf 85% (indien zonder psycho-actieve cut). Onversneden Coke is ook te verkrijgen.
Vermeld of je je Coke bij een alledaagse dealer hebt gekocht, op straat of vanuit de wagen, of dat je hogerop de ladder (tot aan de importeurs zelf toe) koopt.
En dan graag de uitslag van het labo, zuiverheid en cuts en als het bevestigd is afkomst.
Mijn laatste, deze maand, kwam terug op 89% zuiverheid, enkel versneden met het niet schadelijk en niet actief middel Cinamoyl (meest populair bij de highest quality Coke als cut), gekocht van de importeurs zelf. Peruviaanse Flakes. (Hot plate was handig).
Hopelijk krijgen we zo een beter beeld van de Coke purity en cuts, zeg ook even of je Belg of Nederlander bent.
Ik ben van Nederland (in theorie zou de Coke hier gemiddeld 60% moeten zijn en in België 50%, en zou hede ten dage deze zuiverheid gedaald moeten zijn, alvast in België toch).
Toch nog een ps naar aanleiding van een oud topic, ps: goede Coke is nooit prikkend of zo bij het snuiven, integendeel, zuivere Coke is een genot om door je neus te voelen gaan! Fluffy, zacht, wat wollig en warm bij wijze van spreken, alsof je neus een verwenbeurt krijgt!![]()
Ik ben van Nederland (in theorie zou de Coke hier gemiddeld 60% moeten zijn en in België 50%, en zou hede ten dage deze zuiverheid gedaald moeten zijn, alvast in België toch).
Toch nog een ps naar aanleiding van een oud topic, ps: goede Coke is nooit prikkend of zo bij het snuiven, integendeel, zuivere Coke is een genot om door je neus te voelen gaan! Fluffy, zacht, wat wollig en warm bij wijze van spreken, alsof je neus een verwenbeurt krijgt!![]()
Heb de coke in belgie nooit anders gekend zoals jij de goeie beschrijft. Ik doe het nu al bijna 2 jaar niet meer maar kan met zekerheid zeggen dat ik weinig coke onder de 70% gesnoven heb. Schijnt dat de kwaliteit zelfs gestegen is deze zomer maar kan ik zelf niet beamen. Waarschijnlijk had ik een goeie connect of gewoon geluk om het goeie spul te mogen gebruiken. Ging het ook niet zoeken op straat maar bij mensen die jaren in het reilen en zeilen van coke meedraaien. Heb een zooi aan mensen gekend die met het "ik heb goeie" verhaal komen maar nooit konden tippen aan een minilijntje van wat ik snoof. Veel superlijnen zien voorbijkomen terwijl ik met een miniscuul klein snuifje er weer tegen kon. Maar heb het gehad. No more ^^.
Waar liet jij je Coke dan testen in Belgie misschien? Ik ben opgegroeid in Antwerpen en had nummers van zowat elke dealer, altijd zooi tov mijn bron hier in Amsterdam. Ik kan moeilijk geloven dat jij je Coke liet testen en dat je zulke kwaliteit daar van een alledaagse dealer had.
Hier in Belgie helaas geen mogelijkheid om te testen. En cocaine is toch echt wel mijn favoriete drug waar ik heel wat leuke momenten mee gekend heb.
Wat ik tegenwoordig kan scoren raak ik helaas geirriteerd en zenuwachtig door, wat best jammer is aangezien ik niet zo ver van Antwerpen woon, waar het toch vrij zuiver zou moeten binnenkomen.
Ik mis de cocaine die ik 2-3 jaar geleden kon scoren. Van een middelmatige lijn dat warme, praterige, bijna ‘god-like’ gevoel. Machtig, maar helaas voor mij al even verleden tijd!
Hoe zit het met de kwaliteit coke die jij kan scoren @Johnny Snow ? Merk jij ook dat er veel bagger in omloop is en kom je uit BE of NL?
Mooie uitslag toch!ik heb mijn eerste test results binnen , ik heb 3 verschillende en je mag maar een sample per keer laten testen bij het vincent van gogh .
sample1] 81% COCAINE
2% lavisamol
overige stoffen afval productie proces
snap er niks van deze coke heeft echt niet zo,n geweldig effect als een tester die ik pas geleden heb gehad maar ja nu kan ik de resterende 3 gram gerust gebruiken , boven de 10% lavisamol raden ze gebruik af.
snap er niks van deze coke heeft echt niet zo,n geweldig effect als een tester die ik pas geleden heb gehad maar ja nu kan ik de resterende 3 gram gerust gebruiken , boven de 10% lavisamol raden ze gebruik af.
Dit wordt toch echt 9/10 keer in cocaine versneden, haha.Ik moest het even opzoeken maar Lavisamol is een ontwormmiddel.. Why the heck zou je dat in cocaine versnijden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."