Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Dit topic is nog een reden voor mij geen 3mmc aan te schaffen… Klik om te vergroten... Tijdje niet online geweest maar ik zie je eerst dit schrijven, en nu heb het 2 keer in 2 weken gedaan. Toch wel hypocriet met je altijd goed bedoelde adviezen."
"CuriousExplorer zei: Wat is daar hypocriet aan? ze wou het nooit doen, heeft het eenmaal geprobeerd en was niet overtuigd en heeft het nog een kans gegeven. Vriendelijk ben je wel Klik om te vergroten... Omdat ze altijd verteld dat je er 2-3 maanden tussen moet laten, het nooit ging aanschaffen enz. Of zeg dat allemaal gewoon niet of ga anderen mensen niet vertellen hoe zij deze middelen moeten gebruiken. Is echt helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor de dunne. Valt me gewoon op."
"De Dunne zei: Tja , iedereen kan van gedachte veranderen. Niets veranderlijker als de mens! Je hebt gelijk dat ik het meteen 2x in 2 weken heb genomen maar als je de reden had gelezen snap je het. Enne, iemand dan gelijk hypocriet noemen is niet nodig toch? Iemand die van gedachte veranderd of zelf eens iets doet wat slecht is kan alsnog een ander goede adviezen geven. Een zwaar verslaafde bv kan een ander misschien ook juist goede adviezen geven. Klik om te vergroten... Ik heb het misschien een beetje beroerd opgeschreven en bedoelde het niet persoonlijk. Maar zie het steeds vaker, leden die andere gaan vertellen wat ze niet moeten doen maar zelf eigenlijk precies het tegenovergestelde zelf wel doen. Zo van een ouder die hun zoon gaat vertellen om nooit te gaan roken en tegelijkertijd zelf een peuk op steekt. Een advies is dan goedbedoeld maar heeft 0,0 waarde en dus totaal onnodig."
"Ik ook sinds een week afgekickt van GHB, Ben er zo blij mee! het heeft hele leuke kanten maar ook zulke donkere, die je pas ontdekt als het eigenlijk al te laat is. Pas er mee op zou ik zeggen."
"Ik ben donderdag al naar de tandarts geweest voor een wortelkanaal behandeling, er bleek toen veel bloed in mijn tandvlees te zitten, dit liep weg toen de kies opengemaakt werd, nu is die weer dicht en begint het opnieuw. Dat met die paracetamol erop smeren kan ik proberen maar dacht een tramadol is effectiever. Wat een klote pijn is dit zeg pfff"
"Ik betwijfel of mondspoeling helpt omdat het echt binnenin het tandvlees zit, een soort bultjes met wat dus opgepropt bloed is, alleen openen zal dit denk ik verminderen. En dat word pas maandag zodra ze open zijn, vorig jaar 2 keer naar een spoed geweest, 2 keer 250€ cash afrekenen das toch niet fijn. En dus de eerste keer een verkeerde kies de wortelkanaal behandeling gegeven, na de 2e keer was dit wel over. Ik poets en flos gewoon goed dus snap niet waar dit vandaag komt."
"Die leek mij ook wel wat ja, die ga ik zo halen! Bedankt. Heb al 8 ibuprofen 400 op en 4 paracetamol. Niks lijkt echt te helpen, hopen dat die wel gaan helpen. Kiespijn is het ergste wat er is, daar kom je pas weer achter zodra je het weer hebt😆"
"Ik weet er alles van😫"
"Pffff wat een hoop onzin kan er uit iemand komen zeg, en je hebt nog wel zo je best gedaan."
"De Zandman zei: Ik zou niet en nooit in de schoenen willen staan van iemand die met een moslim(a) verder moet als partner! Laat staan onder de Sharia! Maar je hoort weleens in een winkel deze woorden: Wacht maar. Over 15 jaar zijn wij hier de baas... Ooit zei een kerel die ergens op een bankje zat, met wat kornuiten bij elkaar, met een capuchon op, de navolgende woorden tegen mij: Met wie hoert jouw moeder? Want jij ziet er niet uit! Daarvan heeft dit figuur grote spijt gekregen, dar kan ik jullie wel zeggen! Want dan ben ik niet te houden. Klik om te vergroten... Je hebt helemaal gelijk hier, overal waar moslims de overhand krijgen gaat het volledig mis. Er is bijna geen moslim land te vinden waar vrijheid en mensenrechten hand in hand gaan. Om dat hier binnen te halen is zelfdestructie ten top. Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar zodra ze de overhand krijgen is alles verloren voor onze cultuur, normen en waarden. Dat mensen nog steeds denken dat we in harmonie samen kunnen leven is absurd."