Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe rook je het best coke?

Hoe rook je het best coke?

22 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt.. :grin:

Er zijn veel vrienden van me die er aan onderdoor gegaan.. Laten we eerlijk zijn, voor het geld heb je weinig plezier. Eens in de zoveel tijd is het leuk jah, 2 keer per jaar, en dan nog is het zonde van het geld.

Maar sorry voor het krenken van je dierbare vriend! :wave:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee dat valt wel mee hoor, maar ik heb wel wat tegen mensen die vertellen dat ergens geen reet aan is :wave: Dat is altijd nog voor iedereen verschillend :wink:

En verder ben ik dan ook gewoon pro coke :hearteyes:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach het is heus wel is leuk, een paar snuiven, maar niet te veel en zeker niet de hele avond.

Het was ook om een beetje tegengas te geven aan al die jonge Tony Montana sukkels die in de kroeg zuipen en snuiven om meer te zuipen.. Die gastjes vinden het allemaal stoer, drugs moet je niet gebruiken om dat het stoer is.
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik sluit mij aan bij Tripper

roken is ook veel relaxer dan snuiven
N
NohomopinkflamingoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Onlyliesbeth zei:
Hallo, Ik ben Liesbeth en woon in Rotterdam. Ik gebruik al jaren drugs. Zeg maar vanaf mijn 16e en nu ben ik 52. Ik heb ook jaren coke gerookt. het beste is het om het te basen. Maar dat is ook heel heftig, psychisch, en krijg je heel veel trek. Dus chinezen is beter want dan heb je het nog enigszins onder controle, teminste, ik wel nu, maar daar heb ik jaren over gedaan
Op de site van Mainline staat hoe je van gewone coke, basecoke kan maken. Je kan het vinden onder vragen en dan de ammoniamethode
http://www.mainline.nl/
Klik om te vergroten...

Ma je komt over, alsof je er trots op bent? Nou ik ben 22 bijna 23 en begin nu al van de hatelijke mensen irritaties te krijgen. Positief moet je het wel zien, zie mijn achteruit gang heeel erg! Ma ik hoop dat ik je verkeerd begrijp en je ondertussen hopelijk wel gestopt bent! Het is zonde van de persoon die eigenlijk bent. Je bent alleen en houd van porno. ja inderdaad, ik heb er ervaring mee! Het is namelijk zo fking lekker om te komen dan jesus ma achteraf krijg ik er wel walg gevoelens. Het blijft echt geweldig, ma je deelt het alleen met je zelf! En dat komt mij de spuitgaten uit !!!! Ik geef jou veel goede hoop en steun mee! Pak die laatste jaren van je leven als nuchter! En ga is un doel bereiken, Dan krijg je er denk ik echt spijt van dat je je zolang hebt verstopt.

Owh Ps. Je bent nu als ik het goed heb 60! Vind je het erg om is un keer af te spreken of te video Bellen?

Maakt je geen zorgen kheb ervaring met een 68 jarige! Dus kunnen ook nog stoeien, als je daar zin in hebt
Nee nee grapje, ofja dat hangt er totaal vanaf of je echt heel erg bent verpest door de rommel! Zoals je merkt ben ik nu onder invloed

Om het af te sluiten ik meen het wel over dat afspreken en of dat video bellen! Nee ga je niet voor paal zetten! Ma dan kan ik zien als ik er mee doorga hoe mijn toekomst eruit ziet! Want gebruik laatste tijd geregeld. Ma stop knop is er nog niet echt, mis als ik er met iemand over praat die er enige ervaring mee heeft dat ik opklaar. Want mis ben je wel nog een schoonheid voor je leeftijd, maar het karakter je werkelijke geestelijke leeftijd en ook je geestelijke gesteldheid is belangrijk. Cus I know haw it can fuck up ur brain!

Zie jij al verandering in mijn 3 jaar qua gezicht enzo? Of is dat niet met coke gerrelateerd?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nohomopinkflamingo zei:
Ma je komt over, alsof je er trots op bent? Nou ik ben 22 bijna 23 en begin nu al van de hatelijke mensen irritaties te krijgen. Positief moet je het wel zien, zie mijn achteruit gang heeel erg! Ma ik hoop dat ik je verkeerd begrijp en je ondertussen hopelijk wel gestopt bent! Het is zonde van de persoon die eigenlijk bent. Je bent alleen en houd van porno. ja inderdaad, ik heb er ervaring mee! Het is namelijk zo fking lekker om te komen dan jesus ma achteraf krijg ik er wel walg gevoelens. Het blijft echt geweldig, ma je deelt het alleen met je zelf! En dat komt mij de spuitgaten uit !!!! Ik geef jou veel goede hoop en steun mee! Pak die laatste jaren van je leven als nuchter! En ga is un doel bereiken, Dan krijg je er denk ik echt spijt van dat je je zolang hebt verstopt.

Owh Ps. Je bent nu als ik het goed heb 60! Vind je het erg om is un keer af te spreken of te video Bellen?

Maakt je geen zorgen kheb ervaring met een 68 jarige! Dus kunnen ook nog stoeien, als je daar zin in hebt
Nee nee grapje, ofja dat hangt er totaal vanaf of je echt heel erg bent verpest door de rommel! Zoals je merkt ben ik nu onder invloed

Om het af te sluiten ik meen het wel over dat afspreken en of dat video bellen! Nee ga je niet voor paal zetten! Ma dan kan ik zien als ik er mee doorga hoe mijn toekomst eruit ziet! Want gebruik laatste tijd geregeld. Ma stop knop is er nog niet echt, mis als ik er met iemand over praat die er enige ervaring mee heeft dat ik opklaar. Want mis ben je wel nog een schoonheid voor je leeftijd, maar het karakter je werkelijke geestelijke leeftijd en ook je geestelijke gesteldheid is belangrijk. Cus I know haw it can fuck up ur brain!

Zie jij al verandering in mijn 3 jaar qua gezicht enzo? Of is dat niet met coke gerrelateerd?
Klik om te vergroten...

Dude, het is hier geen Tinder Drugsforum editie. Je reageert bovendien op een reactie die in 2010 is geplaatst. Tijd om wat te ontnuchteren misschien?

Ik heb je foto’s voor je eigen veiligheid verwijderd, niet verstandig om die op dit soort plekken te plaatsen. Ik raad je aan om dat ook met je profielpic te doen.
D
DeekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruikte vroeger veel coke noout gesnoven altijd op de fles nu heb ik het gisteren na 4j nog eens gedaan en nu terug paar jaren w8en
M
MuchachoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus jij hebt er meer verstand van?

Hoe maak je basecoke dan? En wat voor 'soort' cocaine gebruik je? Kriss krijt, vingers?
M
MuchachoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het beste is coke in poedervorm. Dus geen brokjes gebruiken, want dan verbrand je het voor een groot deel.
Verspreid het dan over het bedje van as. En smoke maar :stoned:

Wat zijn jullie ervaringen?
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#10
zo coke roken, dan verpest je de coke helemaal.
als je coke echt wil roken zal je er toch echt base coke van moeten maken!

dat is ook zonde van het spul vind ik, maar dan heb je er wel wat aan
O
OnlyliesbethLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo, Ik ben Liesbeth en woon in Rotterdam. Ik gebruik al jaren drugs. Zeg maar vanaf mijn 16e en nu ben ik 52. Ik heb ook jaren coke gerookt. het beste is het om het te basen. Maar dat is ook heel heftig, psychisch, en krijg je heel veel trek. Dus chinezen is beter want dan heb je het nog enigszins onder controle, teminste, ik wel nu, maar daar heb ik jaren over gedaan
Op de site van Mainline staat hoe je van gewone coke, basecoke kan maken. Je kan het vinden onder vragen en dan de ammoniamethode
http://www.mainline.nl/
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet, zonde van je coke.
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuifcoke roken op wat voor manier dan ook, is een zeer inefficiente manier om cocaine in je bloed te krijgen. Het is ongeloofelijk slecht voor je longen en je krijgt bijna niks binnen.

Basecoke roken (of liever gezegd vaporizen) is een zeer efficiente manier van cocaine in je bloed krijgen maar alsnog zeer slecht voor je longen en je psychische gezondheid.

Dit is echt de meest basic informatie van cocaine waar je blijkbaar al niet van op de hoogte bent. Lees je eerst even in voordat je ergens mee gaat expirimenteren..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb 't 1 keer gedaan,de geur alleen al is zoo vaag,zo appart,maar zoals iedereen al zegt,je krijgt bijna niks in je bloed,en base... hier lopen der een stuk of 5 mensen rond,die heeeleemaal vertyft zijn door die drug,dus ik hou 't gwn af en toe bij snuiven
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
50 euro is echt veel ste duur voor schone coke bovendien als je t niet schoon koopt houw je helemaal weinig over maar dit is wel t gezondste

Ik ben nu gestopt met de base deed t vroeger dagelijks en dan 5 jaar lang Beste methode vond ik altijd eerst uitkoken met amoniak en daarna op laten drogen en opnieuw uitkoken met water
je haalt dan alle rotzooi eruit kijk ook uit voor kleine metale pijpjes rook t liefst met water tenzij je met je 30 jaar longembolie wilt hebben

succes
R
Roseta StonedLid
01-01-2024, 00:00
#16
De mensen in mijn omgeving (veelal studenten) die hun leven en bankrekening verneuken door snuifcoke zijn ook niet meer op een hand te tellen. Cocaine is uberhaubt ongeloofelijk verslavend. Factoren als alcohol en mensen kennen die het gebruiken maken het helemaal een complex probleem.

Ik heb ook 1 keer gebased uit nieuwsgierigheid en het is echt fucking lekker. Recreatief gebruik is denk ik vrijwel onmogelijk. Tenzij je echt een sterke wil hebt, maar waarom zou je jezelf die cravings aandoen? Dus hoe rook je het beste coke? Niet! :wink:
M
MuchachoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met coke bedoel ik gekookte cocaine oftewel basecoke. Dus niet snuif cocaine. Ik haal het voor 50 euro per gram. Tot nu toe ben ik nog tevreden.En ja het is inderdaad verslavend, mits je er niet mee kan omgaan. Ik kan gerust stoppen hoor.
k
kangaroeLid
01-01-2024, 00:00
#18
goed uitkoken en daarna "spoelen"met water is wel vereist om alle troep eruit te halen.

waterpijp is het beste, koelt de lucht, ben er zelf niet zo'n fan van, heel gedoe, maar is wel de beste oplossing. als je pijp gebruikt wel voldoende filters gebruiken en geen of zo min mogelijk as tenzij met 30 longkanker wil hebben
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Muchacho zei:
Met coke bedoel ik gekookte cocaine oftewel basecoke. Dus niet snuif cocaine. Ik haal het voor 50 euro per gram. Tot nu toe ben ik nog tevreden.En ja het is inderdaad verslavend, mits je er niet mee kan omgaan. Ik kan gerust stoppen hoor.
Klik om te vergroten...

Alle verslaafde zeggen dat ze er gerust mee kunnen stoppen :wink:
M
MuchachoLid
01-01-2024, 00:00
#20
heroesss zei:
Muchacho zei:
Met coke bedoel ik gekookte cocaine oftewel basecoke. Dus niet snuif cocaine. Ik haal het voor 50 euro per gram. Tot nu toe ben ik nog tevreden.En ja het is inderdaad verslavend, mits je er niet mee kan omgaan. Ik kan gerust stoppen hoor.
Klik om te vergroten...

Alle verslaafde zeggen dat ze er gerust mee kunnen stoppen :wink:
Klik om te vergroten...
Dat wist ik niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."