Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het je echt niet lukt om zelf te stoppen. En je kan maar 1 ding doen, dat is niet meer nemen en geloof me, de trek wordt dan minder. Zit er maar 1 ding op, jezelf op laten nemen. ik weet dat dat het laatste is wat je wil, maar als jij zelf niet de cirkel kan doorbreken, dan is dat toch het beste. je bent dan uit je omgeving en is het makkelijker om te stoppen. Verlang anders ook niet teveel van jezelf. Misschien een weekend niet snuiven of 1 keer nee zeggen, daar krijg je al meer zelfvertrouwen van. Ik ben ontelbare keren terugevallen, maar ik ben nu toch ook clean. En dat is niet van snuiven maar van coke roken. Ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt. Sterkte!"
"Hallo, Ik ben Liesbeth en woon in Rotterdam. Ik gebruik al jaren drugs. Zeg maar vanaf mijn 16e en nu ben ik 52. Ik heb ook jaren coke gerookt. het beste is het om het te basen. Maar dat is ook heel heftig, psychisch, en krijg je heel veel trek. Dus chinezen is beter want dan heb je het nog enigszins onder controle, teminste, ik wel nu, maar daar heb ik jaren over gedaan Op de site van Mainline staat hoe je van gewone coke, basecoke kan maken. Je kan het vinden onder vragen en dan de ammoniamethode http://www.mainline.nl/"