#1
Welkom terug Peter pan.nieuw account mensen, peter pan geraak ik nietmeer op! lange tijd afwezig geweest maar ben er weer!!
hoe gaat het allemaal?
Welkom terug Peter pan.nieuw account mensen, peter pan geraak ik nietmeer op! lange tijd afwezig geweest maar ben er weer!!
hoe gaat het allemaal?
wordt coke met speed versneden of wat geeft het onrustig gevoel van angsten/ paranoia / wanen ?
Heb je enig idee hoeveel mensen er op zo'n online marktplaats komen? Nee?Maar gelukkig ben jij er om hen alemaal te waarschuwen in je bevooroordeelde non-kennis
Jammer van je negatieve ervaringen met coke. Er zijn wel degelijk goede verkopers van coke te vinden, zeker op het darkweb.ondertussen ken ik alle trucjes ook wel en heeft poeder/brokjes/fisch/geur/laagjes en noem maar op weining te zeggen over de kwaliteit, er kan zoveeeel nagemaakt worden in dit wereldje
leugens, bedrog , noem maar op
het enigste wat waarheid vertelt is de labtest en je neus/gevoel en dan nog , iedere batch is anders! ben meerdere malen in de maling gelegt geweest en heb in lange tijd geen leuke momenten gehad met coke & alcohol
Jammer van je negatieve ervaringen met coke. Er zijn wel degelijk goede verkopers van coke te vinden, zeker op het darkweb.
Wat betreft al je vragen; het is niet te beantwoorden. Je zal het toch echt moeten testen wil je er antwoord op krijgen. Andersom werkt beter; wanneer je eenmaal pure coke hebt gehad weet je wanneer iets niet puur is. Alleen met pure onversneden coke kan je een goede high krijgen namelijk. Je vragen over versnijdingen vind ik persoonlijk niet heel interessant omdat ik alleen pure of bijna pure coke gebruik. Minder dan dat dan wil ik mijn geld terug. Gelukkig kan dat bij mijn dealer omdat ik inmiddels het één en ander bij hem gekocht heb.
Inderdaad, batches verschillen nogal. Mijn dealer heeft de laatste tijd een heel constante kwaliteit wat ik wel knap vind. Maar ik heb ook wel eens iets van hem gekregen waar ik idd hartkloppingen van kreeg. Nadat ik daar iets van gezegd heb heeft hij me uiteindelijk 100% gerestitueerd met goede coke. Een goede (of verstandige) dealer doet dat ook gewoon omdat hij meer inkomsten verliest door slechte reklame dan door mij andere coke te geven.
Er zijn zeker goede huisdealers te vinden. En wb darkweb; het ligt gewoon aan de manier waarop je handelt. Ik heb in het begin wel eens iets mindere coke gekocht daar, maar je zoekt net zo lang tot je een goede dealer hebt. En dat ging toch aardig snel. Gewoon naar de rating vd dealer kijken en alleen bij personen kopen die minimaal een paar honderd klanten hebben gehad. Verder heb je een escrow systeem wat wil zeggen dat het door jou betaalde geld eerst in een soort tussenstation komt en pas definitief naar de verkoper gaat zodra jij de koop hebt gefinalized. Wanneer je niet tevreden bent kan je met de verkoper overleggen. Is hij niet bereid tot restitutie dan kan je een dispuut openen bij de site. Vervolgens krijg jij je geld netjes terug.alle dan ben ik weer in de zak gezet geweest in nederlandkan toch niet dat er negers niets te zoeken valt als men constant hoort dat landen overspoelt geraken door het product en de kwaliteit dit jaar omhoog gegaan is ??
en darkweb , sorry heb daar al meer troep gekocht dan kwaliteit stuff hoor
Er zijn zeker goede huisdealers te vinden. En wb darkweb; het ligt gewoon aan de manier waarop je handelt. Ik heb in het begin wel eens iets mindere coke gekocht daar, maar je zoekt net zo lang tot je een goede dealer hebt. En dat ging toch aardig snel. Gewoon naar de rating vd dealer kijken en alleen bij personen kopen die minimaal een paar honderd klanten hebben gehad. Verder heb je een escrow systeem wat wil zeggen dat het door jou betaalde geld eerst in een soort tussenstation komt en pas definitief naar de verkoper gaat zodra jij de koop hebt gefinalized. Wanneer je niet tevreden bent kan je met de verkoper overleggen. Is hij niet bereid tot restitutie dan kan je een dispuut openen bij de site. Vervolgens krijg jij je geld netjes terug.
Dat is echt totale lariekoek man. Waar háál je het vandaan...darkweb is cocaine die ze nietmeer kunnen verkopen , heb genoeg EC test gezien van UK vendors of NL vendors en als je dan wat besteld wordt je bedot ze zende je wat ze willen en je kunt niets eraan doen
Dat is echt totale lariekoek man. Waar háál je het vandaan...
Kijk, als jij je laat bedotten moet je dáár iets aan gaan doen, niet lopen jammeren...
Maar ga geen pertinente onwaarheden verkondigen op dit forum.
Je weet er gewoon helemaal nada van af en het zou me zelfs niet verbazen wanneer je nog nooit op zo'n verkoopsite geweest bent.
Je zet jezelf voor gek man.waarom zever? allé man denk eens na? online versturen via post en via btc of ander coins? ik kan je wijsmaken wat je wil hahaha! vroeger had je meerkovo of cs die waren af en toe top , nu heb je wannabies die zulke vendors willen nabootsen maar de kwaliteit niet halen haha cheers vriend het zal je wel duidelijk worden
Je zet jezelf voor gek man.
En daarom word je ook constant bedot en krijg je alleen maar rotzooi. Nou snap ik het...daarom was
daarom was mijn 1ste nickname peter pan haha ! echte goeie dealers moeten geen internet hebben om spul te verkopen! die hebben mondreclame en geen profiel nodig![]()
Stoer man, moet je nu een pluimpje of een koekje hebben?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."