wordt coke met speed versneden of wat geeft het onrustig gevoel van angsten/ paranoia / wanen ?
Van goede coke kun je angsten krijgen en zeker paranoia is een kenmerk van goede coke hehe.
Met speed versnijden zal niet snel gebeuren daar stinkt speed te erg voor en er zijn betere en goedkopere middelen voor.
Cafeïne kan wat meer onrust veroorzaken wellicht maar paranoia is een verschijnsel wat bij goede coke hoort.
Een beetje alcohol haalt die scherpe kantjes wel eraf.
Ik lees hier wel een hoop onzin in dit topic zeg btw.
In welk land je ook koopt, of dit nu Colombia is of Mexico of Nederland, als je goede coke hebt is het goede coke.
Die van hier kan zeker zo goed zijn.(Als je 90% hebt heb je 90% of het nu daar is of hier??!!) En daar is ook een hoop rotzooi, dat verhaaltje van “want dan komen ze terug” gaat vaak niet op he want je bent een toerist dus je komt waarschijnlijk juist niet terug, reden te meer om wel te versnijden. “Een paar euro” is daar heel wat meer waard dan een paar euro hier. Dus wederom goede reden om te versnijden. Ze verkopen daar zelfs de grootste rotzooi als je niet uitkijkt. (Is daar heel populair om te gebruiken onder de arme mensen.
En ja ik ben in zowat al die landen op vakantie geweest dus spreek ook uit ervaring.