#1
Lijkt er dus meer op dat je dat zelf hebt aangezien je niet weet dat ze alles aan het oprollen zijn.
Haha, je bent zo schattig!
Vroeger riepen de kids in de straat ook altijd: "Pliesie!!" En dan stoof iedereen weg. Laat je toch niet zo makkelijk bang maken joh. Natuurlijk vangt justitie wel eens een sukkel die zijn zaakjes aan het verkloten is. In de drugshandel stikt het van de idioten die even snel willen cashen. En even later staan ze in het Parool. Het zijn de succesverhalen waar je nooit iets van hoort, omdat die personen juist niet gepakt worden. En natuurlijk staat de politie te trappelen om het naar buiten te brengen wanneer ze eens een klein visje hebben weten te vangen. In de hoop dat ze mensen zoals jij bang kunnen maken. Als je al een complot wil zien, dan heb je hier één. Echter de grote successen in de bestrijding van die verfoeilijke drugshandel blijven uit. Dat doet pijn natuurlijk bij de politie. En daarom deponeren ze even zo'n 'succesverhaaltje' bij kwaliteitskrant het Parool.
Nu even wat cijfers over het aantal verkopers dat van Alpha / Hansa naar Dreammarket is gemigreerd. Weet je dat ook weer.
https://news.bitcoin.com/deep-web-roundup-market-vendors-monitored-darknet-benefits-revealed/
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dream_Market
Er staan momenteel 61000 advertenties op DM met betrekking tot drugs.
Dus behalve dat verhaaltje in het Parool; waar zijn de écht grote cijfers die jouw idee 'dat ze alles aan het oprollen zijn' aannemelijk maakt?
Kom even met een artikel waarin dat staat. Dan lees ik het graag.