Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine 2018

cocaine 2018

105 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rebell zei:
Lijkt er dus meer op dat je dat zelf hebt aangezien je niet weet dat ze alles aan het oprollen zijn.
Klik om te vergroten...

Haha, je bent zo schattig! :)
Vroeger riepen de kids in de straat ook altijd: "Pliesie!!" En dan stoof iedereen weg. Laat je toch niet zo makkelijk bang maken joh. Natuurlijk vangt justitie wel eens een sukkel die zijn zaakjes aan het verkloten is. In de drugshandel stikt het van de idioten die even snel willen cashen. En even later staan ze in het Parool. Het zijn de succesverhalen waar je nooit iets van hoort, omdat die personen juist niet gepakt worden. En natuurlijk staat de politie te trappelen om het naar buiten te brengen wanneer ze eens een klein visje hebben weten te vangen. In de hoop dat ze mensen zoals jij bang kunnen maken. Als je al een complot wil zien, dan heb je hier één. Echter de grote successen in de bestrijding van die verfoeilijke drugshandel blijven uit. Dat doet pijn natuurlijk bij de politie. En daarom deponeren ze even zo'n 'succesverhaaltje' bij kwaliteitskrant het Parool.

Nu even wat cijfers over het aantal verkopers dat van Alpha / Hansa naar Dreammarket is gemigreerd. Weet je dat ook weer.
https://news.bitcoin.com/deep-web-roundup-market-vendors-monitored-darknet-benefits-revealed/

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dream_Market

Er staan momenteel 61000 advertenties op DM met betrekking tot drugs.

Dus behalve dat verhaaltje in het Parool; waar zijn de écht grote cijfers die jouw idee 'dat ze alles aan het oprollen zijn' aannemelijk maakt?
Kom even met een artikel waarin dat staat. Dan lees ik het graag.
#
##runnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
silkroad zei:
stoppe met diene shit
Klik om te vergroten...
??? WTF
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#3
##runner zei:
??? WTF
Klik om te vergroten...

zou nog eens graag goeie coke willen, die mij weer euforisch en supergeil maakt ipv die rotzooi van speed haha
voor kwaliteit zou ik betalen!
L
Lid 137079Lid
01-01-2024, 00:00
#4
R-user070 zei:
"Naarmate je meer gaat snuiven( wat je vaak doet aangezien coke werkt als een soort demoon die je tegen je wil in een donker kamer in wilt lokken) ga je de nare effecten van de drug ervaren en kan je dus snel geïrriteerd raken van de kleinste dingetjes onder andere omdat je hersenen( door de drug) je het idee gaan geven alsof alles en iedereen die met je probeert te praten en dergelijken, je space probeert te verstoren. Vandaar het mogelijk niet willen communiceren of niet willen opnemen wanneer je gebeld word of geen apjes of meldingen van mensen openen (op jezelf zijn dus) je kan angstig worden omdat je door de paranoia het idee kan krijgen dat mensen tegen je zijn of je de hele tijd in de gaten gehouden word. Het kleinste geluid, plotselinge bewegingen en zelfs je eigen schaduw zijn bij genoeg coke genoeg om je erg bang te maken en waanbeelden te geven."
Klik om te vergroten...

Wauww heb ik dit niet geschreven toevallig? Zó herkenbaar.. voor meerdere mensen waarschijnlijk. Maar vooral dat niet 'online' gezien willen worden. I love vliegtuigmodus. Of apps waarop mijn broers niet zien dat ik alweer (nog) niet heb geslapen. Buren die inmiddels al wakker zijn en rolluiken openen, fluitende vogels, stoppende auto's precies voor mijn deur etc,etc,etc. Ik heb het wel eens gepresteerd 13x uit bed te komen om te zien of de ventilatieroostertjes (geluidsoverlast) nu wel echt goed dicht zaten. En owja ik ga op een gegeven moment ook fluisteren tegen vrienden. Ongeacht het tijdstip overigens

Eigenlijk gaat het toch nergens over maar idd verschijnen deze effecten bij goeie sos.. of weer eens geen grenzen kennen
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik koop bij verschillende mensen in Amsterdam
Allemaal goed sommige zijn getest en als ze puur zeggen dan is het rond de 80
Kost net ietsjes duurder of er zit iets minder in het pakje
Maaaar super goed!
Heb het altijd wel kunnen krijgen het is maar wie je kent en wat je netwerk is
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jen zei:
Ik koop bij verschillende mensen in Amsterdam
Allemaal goed sommige zijn getest en als ze puur zeggen dan is het rond de 80
Kost net ietsjes duurder of er zit iets minder in het pakje
Maaaar super goed!
Heb het altijd wel kunnen krijgen het is maar wie je kent en wat je netwerk is
Klik om te vergroten...


% maakt voor mij niet uit , zolang de coke mij euforisch,geil,praterig en energiek maken is het altijd leuk :)
en meestal na 1-3 lijnen beginnen de neven effecten van de versnijdingsmiddelen bij mij :)
vind het altyd leuk als je het effect kan opbouwen ipv na 1 lijn al zitten te stuiteren van de caffeine mix of speed. en ritalin tot poeder maken lukt ook wel eens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."