Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine

cocaine

56 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#1
jetsetlife zei:
ik vergelijk cocaine altijd zoals in de films , best grappig! dat mensen er echt cool en zelfverzekerd door worden
Klik om te vergroten...
Dit slaat nergens op, als je zelfverzekerd wordt is het wel van speed. Daar ga je van slapouwehoeren met iedereen en alles
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
van cocaine wordt ik een superslechte persoon omdat ik steeds de high van vroeger wil 😂
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
WAZA zei:
Dit slaat nergens op, als je zelfverzekerd wordt is het wel van speed. Daar ga je van slapouwehoeren met iedereen en alles
Klik om te vergroten...
dus niet van cocaine?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik heb altijd zonder cafeine hoor. Goeie kopen, testen en wassen met aceton. Je hoeft geen rotzooi te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het werkt bij iedereen anders zeker. En uiteraard is de juiste dosis ook heel belangrijk. Ik neem altijd een kleine hoeveelheid coke en word er steeds super ontspannen, zelfverzekerd en sociaal van.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat waren jullie beste testuitslagen? en wat zat er zoal in versneden?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
AphexTwin zei:
Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?
Klik om te vergroten...
Ja idd. En eventuele cafeine wel er uit te wassen.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
jetsetlife zei:
wat vinden jullie zo leuk aan cocaine? ik gebruik het misschien 3keer in een jaar en laat soms eens testen in een service
Klik om te vergroten...
De chille energie en euforie. Ook wel de fijne focus.
Ik ervaar coke bijlange niet zo ‘drammerig en opgefokt’ als amfetamine.
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#9
AphexTwin zei:
Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?
Klik om te vergroten...

Wat heb je er dan inzitten aanbind middel wat er moet een minimaal aantal % inzitten anders verkopen ze je opgeklopte oli. Zou idd wel kunnen als je bij de bron zit
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
AphexTwin zei:
Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?
Klik om te vergroten...
om cafeine eruit te halen.

Geen gemekker pep is lekker
Sos is voor de zwakke, pep voor de strakke
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
Sos is voor de zwakke, pep voor de strakke
Klik om te vergroten...

Pep is a poor mans coke 😂
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Revolutionair zei:
Pep is a poor mans coke 😂
Klik om te vergroten...
Sos is voor de zwakke en pep voor de strakke :rockband:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
om cafeine eruit te halen.

Geen gemekker pep is lekker
Sos is voor de zwakke, pep voor de strakke
Klik om te vergroten...
@De Dunne zei een paar reacties geleden dat ze nooit amfetamine vermengd met cafeïne koopt. Ze adviseerde in dezelfde reactie dan weer wel om de amfetamine met aceton te wassen. Ik maakte de interpretatiefout door zomaar aan te nemen dat zij, haar cafeine vrije amfetamine ook wast met aceton. Vandaar mijn opmerking m.b.t. de productieresten.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat zij ook aceton gebruikt, maar dat zei ze dus niet expliciet.

Edit: wat het coke - amfetamine issue betreft; die discussie heb ik nooit begrepen. Het zijn gewoon 2 verschillende drugs, met meer verschillen dan gelijkenissen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
AphexTwin zei:
wat het coke - amfetamine issue betreft; die discussie heb ik nooit begrepen. Het zijn gewoon 2 verschillende drugs, met meer verschillen dan gelijkenissen.
Klik om te vergroten...

Is gewoon dat grapje dat Xbox users en playstation users ook maken. Of iphone en Samsung.
Niet te zwaar aan tillen is all a joke..
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Is gewoon dat grapje dat Xbox users en playstation users ook maken. Of iphone en Samsung.
Niet te zwaar aan tillen is all a joke..
Klik om te vergroten...
Pc master race, en samsung->apple natuurlijk
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik denk dat ik caffeine in mijn coke had of toch iets in die aard was gek paranoia haha
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Revolutionair zei:
Paranoïde van wiet worden of een lijntje coke dan heb je een aanleg voor een psychose.
Als je dit effect hebt zou ik het niet meer nemen..
Klik om te vergroten...

Ben het daar niet helemaal mee eens. Ik heb met wiet ook wel eens paranoïde gedachtes, maar dat is dan vooral omdat ik het overzicht kwijt raak en veel te ver door denk over dingen. Wanneer ik weer nuchter ben en het overzicht weer terug is dan ben weer gewoon normaal.
Daarnaast accepteer ik die gedachtes gewoon voor wat ze zijn. Gedachtes.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Martinus
Na een lijntje coke denken dat iemand je in de gaten houd...
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Revolutionair zei:
Na een lijntje coke denken dat iemand je in de gaten houd...
Klik om te vergroten...
haha ja dat krijg ik ook not fun haha
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#20
jetsetlife zei:
haha ja dat krijg ik ook not fun haha
Klik om te vergroten...
Heb je ook bij andere stimulanten last v. paranoia? Of tijdens vorige coke ervaringen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."