#1
Iemand zei..."Met speed voel je je de koning, met cocaïne de keizer"
dus niet van cocaine?
ja pep met caffeine hahaGewoon pep nemen, veel beter
hey krijgen sommige ook zo een angstig gevoel na een lijntje cocainealsof je gebruik in de gaten wordt gehouden? het gevoel is sterker dan de positieve effecten van de coke
Ik heb altijd zonder cafeine hoor. Goeie kopen, testen en wassen met aceton. Je hoeft geen rotzooi te gebruiken.ja pep met caffeine haha
ja rotzooi cocaine is er wel overal ahaha
Dit slaat nergens op, als je zelfverzekerd wordt is het wel van speed. Daar ga je van slapouwehoeren met iedereen en allesik vergelijk cocaine altijd zoals in de films , best grappig! dat mensen er echt cool en zelfverzekerd door worden
dus niet van cocaine?Dit slaat nergens op, als je zelfverzekerd wordt is het wel van speed. Daar ga je van slapouwehoeren met iedereen en alles
Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?Ik heb altijd zonder cafeine hoor. Goeie kopen, testen en wassen met aceton. Je hoeft geen rotzooi te gebruiken.
Ja idd. En eventuele cafeine wel er uit te wassen.Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."