Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocaine

cocaine

56 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand zei..."Met speed voel je je de koning, met cocaïne de keizer"
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat iemand een drug leuk vind omdat de drug iets geeft wat die gene mist. Als jij erg onzeker ben dan zal cocaine wel echt fantastisch zijn.
Zelfde hoe iemand met pijn een verdovend middel fijn vind.
Ik ben best een onrustig persoon dus wiet vind ik wel fijn.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben een angstige persoon , ik overdenk over alles en met cocaine versnelt die gedachtenloop waardoor paniek soms voorkomt haha
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
jetsetlife zei:
dus niet van cocaine?
Klik om te vergroten...

Van beide wel naar mijn ervaring!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat kan ik wel begrijpen. Dan zal wiet je wel helemaal slecht vallen. Ik krijg daar zeer langdradige gedachte van. De loop is gewoon weg. Als er iets is waar ik paranoïde van word is het dat wel.

Mijn truc met paranoïde is herkennen wanneer je het ervaar of ervaart heb en dan het niet serieus nemen. Het is een voorspelling van iets engs dat zou kunnen gebeuren dus bij definitie altijd een fantasie. Alvast zo kijk ik er een beetje tegenaan. Als ik al mijn paranoia serieus zou nemen dan stond ik nu met een stuk karton aan de kant van de weg de wereld te overtuigen dat het internet ons gaat overnemen.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
van wiet krijg ik angstaanvallen , paar keer hijgjes genomen en ik was in een gedacht dat iedereen naar mij keek
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon pep nemen, veel beter
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Gewoon pep nemen, veel beter
Klik om te vergroten...
ja pep met caffeine haha
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#9
jetsetlife zei:
hey krijgen sommige ook zo een angstig gevoel na een lijntje cocaine :) alsof je gebruik in de gaten wordt gehouden? het gevoel is sterker dan de positieve effecten van de coke
Klik om te vergroten...


Dit kan ook door andere actieve alkaloiden komen.

Of je spul is versneden met andere stimulansen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
jetsetlife zei:
ja pep met caffeine haha
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd zonder cafeine hoor. Goeie kopen, testen en wassen met aceton. Je hoeft geen rotzooi te gebruiken.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja rotzooi cocaine is er wel overal ahaha
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#12
jetsetlife zei:
ja rotzooi cocaine is er wel overal ahaha
Klik om te vergroten...


Ja indd.

Ik heb veel gezocht en ben blij dat ik nu altijd kwaliteit in me neus douw.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#13
jetsetlife zei:
ik vergelijk cocaine altijd zoals in de films , best grappig! dat mensen er echt cool en zelfverzekerd door worden
Klik om te vergroten...
Dit slaat nergens op, als je zelfverzekerd wordt is het wel van speed. Daar ga je van slapouwehoeren met iedereen en alles
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
van cocaine wordt ik een superslechte persoon omdat ik steeds de high van vroeger wil 😂
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
WAZA zei:
Dit slaat nergens op, als je zelfverzekerd wordt is het wel van speed. Daar ga je van slapouwehoeren met iedereen en alles
Klik om te vergroten...
dus niet van cocaine?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Ik heb altijd zonder cafeine hoor. Goeie kopen, testen en wassen met aceton. Je hoeft geen rotzooi te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?
K
KarentjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het werkt bij iedereen anders zeker. En uiteraard is de juiste dosis ook heel belangrijk. Ik neem altijd een kleine hoeveelheid coke en word er steeds super ontspannen, zelfverzekerd en sociaal van.
j
jetsetlifeLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat waren jullie beste testuitslagen? en wat zat er zoal in versneden?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
AphexTwin zei:
Dan was je je amfetamine vooral om de productieresten te minimaliseren?
Klik om te vergroten...
Ja idd. En eventuele cafeine wel er uit te wassen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
Paranoïde van wiet worden of een lijntje coke dan heb je een aanleg voor een psychose.
Als je dit effect hebt zou ik het niet meer nemen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."